Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on ihastunut vaimooni

Vierailija
30.04.2021 |

Ollaan +35 lapseton aviopari. Kaverimme oli porukoissamme jo kun parikymppisinä tapailimme ja aloitimme suhdettamme. Kun muutimme omakotitaloon 2019, kaveri alkoi viettää paljon aikaa vaimoni kanssa esim. pihamme laitossa. Rakentelivat vaimon kesälomalla esimerkiksi kasvihuoneen ja muokkasivat kasvimaan. Lisäksi jos kaveri tuo tuliaisia niin tuo lähinnä vain vaimoni suosikki kahvia tai viiniä, eikä olutta niin kuin ennen. Ovat innostuneita chileistä ja paprikoista ja niiden kasvattamisesta. Kaverini on ollut sinkku ainakin 10 vuotta, jotain säätöjä on ollut. Vaimoni mielestä on kiva kun on joku jonka kanssa intoilla ja viettää aikaa, mutta onko kaverin puolelta haussa jotain muutakin? Vaimo kieltää tässä olevan muuta kuin ystävyyttä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki hyvin mahdollista, että vaimosi on myös ihastunut kaveriisi. Häntä kiinnostaa puutarha ja viinit sua änäri ja kalja. Onhan ne vähän eri maailmat

Vierailija
22/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mikään elämänkerta, on minulla paljon muitakin kiinnostuksen kohteita kuin mainitsemasi. Vaimonkin kanssa on yhteisiä harrastuksia, kuten retkiluistelu ja frisbeegolf. Ja omalla pihallakin yritän touhuta jotain. Mutta tämä kaverin muutos jotenkin minun leiristä vaimon leiriin on askarruttanut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kuinka moni mies jaksaisi vuosikaupalla yrittää jotain naista teeskentelemällä kiinnostusta chilinkasvatukseen? Todennäköisesti on kiinnostunut niistä chileistä.

Vierailija
24/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni tyttökaveri (no ollaan nelikymppisiä naisia jo) ja vuosien myötä olen ystävystynyt myös hänen miehensä kanssa. Meillä on hauskaa porukalla ja tämän miehen kanssa juttelu on hauskaa, polveilevaa keskustelua kaikenlaisista aiheista. Viihdymme todella hyvin yhdessä siis! Heillä on ollut jotain vakavia keskusteluja aiheesta mutta jatkavat silti ystävyyttä näin kolmisin, omakin mieheni epäilee mustasukkaisena välillä jotain. Itseä välillä ärsyttää välillä masentaa se, että nykyaikaisessa maailmassa tästäkin saa ongelman ajoiksi. Miksi emme vain nauti toistemme seurasta! En halua tuota miestä kumppanikseni, mutta todella tykkään viettää aikaa hänen kanssaan. Harmi että ollaan eri sukupuolta!

Vierailija
25/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, kuinka moni mies jaksaisi vuosikaupalla yrittää jotain naista teeskentelemällä kiinnostusta chilinkasvatukseen? Todennäköisesti on kiinnostunut niistä chileistä.

Parin wxän kanssa kun on erottu, niin useampikin kavereistaan on koittanut. Pari jo suhteen aikana heti kun on jääty kaksin.

Sinänsä kunnioitettavaa että ovat jopa eroa odottaneet, mutta en itse naisena jaksais.

Vierailija
26/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos kaverisi onkin ihastunut vaimoosi, et ratkaise asiaa sabotoimalla suhdetta tai rajoittamalla vaimoasi. Se vain lähentää ystävyksiä henkisesti. Ainoa mitä voit tehdä, on itse olla se paras ja ihanin kumppani vaimollesi, että hän yhä jatkossakin valitsee sinut. Jos alat kiukutella, valittaa ja rajoittaa mustasukkaisuuksissasi niin et todellakaan näyttäydy kovin houkuttelevana kumppanina, sellaisen joutaakin vaihtaa.

Vierailija
27/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi haluaa päästä viinipäissään kylvämäään vaimosi vakoon. Lol.

Vierailija
28/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot: ne nai tai tyyppi tykkää karvaisista perselävistä ja on umpihinuri.

Vierailija
29/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samantapainen tilanne,  minä se vaimo ja kaverikin oli naimisissa. Kyllä se mies oli rakastunut, mutta minä en sitä käsittänyt enkä vastannut tunteisiin. Hänen vaimonsa käski kertoa asian minulle ja se ystävyys päättyi siihen.

Vierailija
30/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikhut kirjoitti:

Lisään vielä, että jos kaverisi onkin ihastunut vaimoosi, et ratkaise asiaa sabotoimalla suhdetta tai rajoittamalla vaimoasi. Se vain lähentää ystävyksiä henkisesti. Ainoa mitä voit tehdä, on itse olla se paras ja ihanin kumppani vaimollesi, että hän yhä jatkossakin valitsee sinut. Jos alat kiukutella, valittaa ja rajoittaa mustasukkaisuuksissasi niin et todellakaan näyttäydy kovin houkuttelevana kumppanina, sellaisen joutaakin vaihtaa.

Voi luoja mikä sota syttyisi jos tällaisia neuvoja annettaisiin naispuoliselle.

Vierailija
31/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen sanonta kuin ei savua ilman tulta...

Vaikka homma olisi ihan viattomalla tasolla niin on selvää, että heillä on harrastusten kautta syvä henkinen yhteys ja siitä ei ole pitkä matka rajan yli. Joku viinipöhnäinen taimenistutuspäivä ja hommat voi lähteä käsistä. Mutta eihän tuota voi etukäteen tietää. Ehkä tässä on sellainen tilanne, että vaimosi on sokea tilanteelle ja torjuisi kaverin jos tämä lähestyisi romanttisesti. 50/50

Olisi joka tapauksessa parasta nostaa kissa pöydälle ensin vaimon kanssa ja sitten ottaa vähän etäisyyttä kaveriin.

Vierailija
32/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen sanonta kuin ei savua ilman tulta...

Vaikka homma olisi ihan viattomalla tasolla niin on selvää, että heillä on harrastusten kautta syvä henkinen yhteys ja siitä ei ole pitkä matka rajan yli. Joku viinipöhnäinen taimenistutuspäivä ja hommat voi lähteä käsistä. Mutta eihän tuota voi etukäteen tietää. Ehkä tässä on sellainen tilanne, että vaimosi on sokea tilanteelle ja torjuisi kaverin jos tämä lähestyisi romanttisesti. 50/50

Olisi joka tapauksessa parasta nostaa kissa pöydälle ensin vaimon kanssa ja sitten ottaa vähän etäisyyttä kaveriin.

Naiset voivat kyllä viettää aikaa kaveripohjalta miehen kanssa ja silloin se mies todella on ehdottomasti friendzonella. Ystäviin ei ole minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta, mutta ainakin mulle on käynyt niin monta kertaa, että mies onkin ollut ihastunut, etten enää ota miehiä kavereiksi lainkaan. Siitä tulee vain turhaa sotkua.

Olin niin pettynyt ja kiukkuinen tuosta rakkaudentunnustuksesta, minkä ystävänä pitämältäni sain. Hän oli hauska ystävä ja niin fiksu, mukava ja älykäs tyyppi, niin kuvittelin, ettei hän ainakaan sorru tuohon klassiseen juttuun ja voi olla ystävä.

Vierailija
33/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että hän on nykyään enemmän vaimosi kaveri ilman mitään romantiikkaa.

Vierailija
34/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kaveri on ihan hetero, niin aika kinkkinen tilanne. Ja tosiaan mikään chilien kasvattaminen ei tee kenestäkään homoa.

Vierailija
35/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tätä ei voi tietää kukaan muu kuin kaveri. Vaimon kanssa on toki puhuttu kuten jo aloituksesta voi ehkä päätellä. Kaveri ei ole koskaan lähennellyt eikä kosketellut vaimoani sopimattomasti ainakaan vaimoni mukaan. No, antaa heidän chileillä. Jos tapahtuu niin tapahtuisi varmaan joka tapauksessa vaikka miten ottaisin asiaa usein puheeksi. Yritän kyllä houkutella kaveria esim. juuri melontaseuraksi kunhan järvet sulaa. Tai mennään vaikka koko porukka frisbeetä heittelee.

Vierailija
36/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap vaikuttaaät järkevältä ja mukavalla tavalla tavalliselta mieheltä :)

Itsellänikin on miespuolinen ystävä, jonka vaimon kaveri myös olen. Olen itse nainen ja ystävyytemme on kasvanut ja olemme nykyisin enemmän perhe. Ei ole poikkeus, että mies käy luonani eri kaupungissa ja yöpyy meillä. Olen esitellyt hänet myös hyvin varhaisessa vaiheessa omalle kumppanilleni.

Tiedätkö, naiset kyllä kaverimiestensä luonteen oppii tunnistamaan ja ihan eri miesten kanssa höpötellään ja intoillaan jostain yhteisestä aiheesta kuin ollaan parisuhteessa. En voi itse ajatellakaan tätä parasta miespuolista ystävää kumppanikseni. Ajatus on vuosien aikana lähinnä naurattanut, jos joku on sitä kysynyt.

Pahimmat merkit on salailu,toista ei esiteltäisi tai yhteisestä ajasta tai aiheista ei kerrottaisi sinulle. Koska et itse ole kiinnostunut chileistä, antaa heidän touhuta.

Ymmärrän tosin,että sinua harmittaa oman ystävyytesi hyllylle jääminen kaverin kanssa. Jospa juttelisit puolison kanssa tai ihan kaverinkin kanssa, että voisko sinulle antaa kaveriaikaa - just mennä vaikka vanhoja yhteisiä harrastuksia muistelemaan ulkoilun merkeissä. Yhteinen aika kaikissa ihmissuhteissa on se,mikä kannattelee ja syventää suhdetta. Me myös usein kannattelemme huonoissa elämäntilanteissa niitä hyviä ihmissuhteita viimeiseen saakka, eli vaikka joskus ihastusta olisikin, ei rakastavaa puoliso tai ystävyyssuhdetta laiteta tauolle ihan tuosta vaan.

Vierailija
37/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi ja vaimollasi on hyvin todennäköisesti seksisuhde. Aika usein ihmiset alitajuisesti tunnistavat, jos suhteenne ei tunnu olevan aivan kohdallaan. Älä anna puutarhahommien hämätä itseäsi.

Teen nyt ainakin 3-4 ”tsekkausta”. Yksi kerta ei välttämättä paljasta mitään. Lähde mukamas hoitamaan jokin asia ja palaa takaisin. Aseta puolisosi käyttämään autoon paikannin tms. Älä kuitenkaan hätiköi vaan kärsivällinen. Vaimosihan ei saa epäillä mitään.

Nykyäänhän on varsin helppo salakuunnella ja salakuvata omassa kodissaan ( taitaa olla laitonta).

Jos käytät kyseenalaisia keinoja, niin älä missään tapauksessa kerro niistä vaikka jotain paljastuisi.

Jos mitää ei ilmene, niin sittenhän olet ollut turhaan huolissasi.

Vierailija
38/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teitä ihastuneita on jo ainakin kaksi, niin luultavasti minäkin ihastuisin vaimoosi, jos tietäisin kenestä on kyse!

Vierailija
39/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja arvontaan: 1. Vaimoa ei kiinnosta mies kuin kaverina, jolloin epätoivoinen mies jää "faniksi" ja rakkaus on varsin yksipuolinen. Mitään intiimiä ei ole, vaimo pitää huolen siitä. Miksi vaimo ei huomaa kaverin ihastusta, se olisi oudoin kohta? 2. He ovat kuin luodut muokkaamaan chilipenkkiä johonkin pihaan ja heidät on luotu toisilleen. Taivas aukeaa. Sinulle joku muu taivas muualla. 3. Heillä on pelkkä kaveruus kummankin puolelta, ovat vain intoilevia tyyppejä, kuten me kaikki muutkin omien harrastusten parissa. 4. Hän vain pitää vaimostasi tai vähän fanittaa, tajuaa realiteetit, mutta jotenkin tuo vaimolle ne tuliaiset. Sinun pitää ostaa omasi. 5. Jos mies ei ole erityisen komea, karismaattinen ja mielenkiintoinen luonne, ei syytä huoleen. 6. Usein miehen kaverit ihastuvat jonkun vaimoon, ilmeisesti.

Vierailija
40/43 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää porukalla saunaan. Pyydä vaimoasi pesemään kaverin selkä. Ehkä saatte hyvän kimppasession. Ainakin selviää mikä on homman nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä