Miksi Aki Manninen sai fudut?
Yritin lukea tota pitkää ketjua, mutta siitä ei selvinnyt mitään. Mikä siis oli se syy, että sai fudut? Mitä sanoi, mitä teki?
Kommentit (22)
Haloo? Voiko ketään selittää mikä on se raskauttava tekijä?
No kun Selviytyjissä puhui epäasiallisuuksia naisista
Vierailija kirjoitti:
No kun Selviytyjissä puhui epäasiallisuuksia naisista
Eli mitä hän sanoi? Varmaan aika kauheita, kun fudut tuli?
Koska hän on monen mielestä epämiellyttävä ja epämiellyttäviä saa kiusata.
Ei kukaan osaa sanoa? Jotai todella vakavaa ilmeisesati tapahtunut, ei ihmiset muuten fuduja saa... vai saako?
Hän ei saanut mitään fuduja vaan häntä enää palkata uudelleen. Jos on noin julkisella alalla, ei tarvitse tehdä mitään aivan hirveitä. Se riittää, että on idiootti, joka puhuu läpiä päähänsä.
Nelosella on joku entinen taikuri tuottajana eli Mirko Baas.
Olivat Nelosella kimpassa päättäneet, että Akia ei enää huolita ohjelmaan.
Kun naiset ovat pahoittaneet mielensä viihdeohjelman sanomisista.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei saanut mitään fuduja vaan häntä enää palkata uudelleen. Jos on noin julkisella alalla, ei tarvitse tehdä mitään aivan hirveitä. Se riittää, että on idiootti, joka puhuu läpiä päähänsä.
No mitä hän sanoi että oli niin raskauttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää miellyttää kaikkia. Olla sillein hiljaa hissutellen.
Sanoi suurin piirtein näin:
”Minut äänestettiin ulos Selviytyjistä, koska olen nainen. Ilkeä äijäjengi liittoutui minua vastaan. Olisi pitänyt ilmeisesti enemmän huomioida ja passata ukkoja. Jos minulla ei olisi rintoja, olisin tietysti itsekin liittoutunut miesten kanssa. Mutta nyt ei huolittu, sillä olen nainen.”
Eli kuten saattaa huomata, ei sanonut oikeastaan mitään. Kukaan ei tuollaiseen lausuntoon kiinnittäisi huomiota. Miehistä saa sanoa ihan oikeastikin pahasti, ja se on voimaantumista se.
Mutta jos mies sanoo naisista jotain lähes neutraaliakin, lähtee maine ja työt, ja useimmiten perässä se oma vaimo.
Tätä on se patriarkaatti missä elämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän sanoi että oli niin raskauttavaa?
Pahoitti ihmisten mieliä.
Manninen ei sanonut mitään ihmeellistä tai raskauttavaa.
Tämä maa on vain vähän sekaisin ja tämä on tasa-arvoa suomalaisittain.
Sen olis pitänyt olla siellä sellainen kilttimies.
Sellainen on nykyään miesihanne. Mies ilman mielipiteitä ja hiljaa hissukseen nurkassa istumassa. Hiljainen hiirulainen.
Pitää olla myös hiljaa.
Koska mt-ongelmaiset naiset ovat maalittaneet Akia täysin tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Koska mt-ongelmaiset naiset ovat maalittaneet Akia täysin tyhjästä.
Tämä on totta. Ja sitten vielä Nelonen ja Baas lähtevät tähän mukaan!
Maalitus onnistui.
On se järkyttävää, kun yksityiset yritykset saavat päättää, kuka heitä julkisuudessa edustaa.
Tämä Manninen ei todellakaan ole juontajana tai pt:na niin erinomainen, etteikö vastaavia olisi 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi suurin piirtein näin:
”Minut äänestettiin ulos Selviytyjistä, koska olen nainen. Ilkeä äijäjengi liittoutui minua vastaan. Olisi pitänyt ilmeisesti enemmän huomioida ja passata ukkoja. Jos minulla ei olisi rintoja, olisin tietysti itsekin liittoutunut miesten kanssa. Mutta nyt ei huolittu, sillä olen nainen.”
Eli kuten saattaa huomata, ei sanonut oikeastaan mitään. Kukaan ei tuollaiseen lausuntoon kiinnittäisi huomiota. Miehistä saa sanoa ihan oikeastikin pahasti, ja se on voimaantumista se.
Mutta jos mies sanoo naisista jotain lähes neutraaliakin, lähtee maine ja työt, ja useimmiten perässä se oma vaimo.
Tätä on se patriarkaatti missä elämme.
Tätä vähän mietinkin. En ole katsonut koko ohjelmaa. Yleisen loukkaantumisilmapiirin mukaan mietinkin että jotain tuollaista. Ei jaksa, ei kestä. T. nuori nainen joka ihmettelee tätä maailman menoa.
Ei osaa olla luonteva eikä uskottava, on 170cm pitkä ja kukaan ei siitä tykkää. Siksi sai kenkää.
Eihän se edes ollut työsuhteessa.