Kaverini on ihastunut vaimooni
Ollaan +35 lapseton aviopari. Kaverimme oli porukoissamme jo kun parikymppisinä tapailimme ja aloitimme suhdettamme. Kun muutimme omakotitaloon 2019, kaveri alkoi viettää paljon aikaa vaimoni kanssa esim. pihamme laitossa. Rakentelivat vaimon kesälomalla esimerkiksi kasvihuoneen ja muokkasivat kasvimaan. Lisäksi jos kaveri tuo tuliaisia niin tuo lähinnä vain vaimoni suosikki kahvia tai viiniä, eikä olutta niin kuin ennen. Ovat innostuneita chileistä ja paprikoista ja niiden kasvattamisesta. Kaverini on ollut sinkku ainakin 10 vuotta, jotain säätöjä on ollut. Vaimoni mielestä on kiva kun on joku jonka kanssa intoilla ja viettää aikaa, mutta onko kaverin puolelta haussa jotain muutakin? Vaimo kieltää tässä olevan muuta kuin ystävyyttä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Kommentit (43)
Miksi ette pidä hauskaa porukalla? Mukavempaa sillä tavalla.
Harventakaa sen kaverin vierailuja. T. Mies
Jos todella rakastat vaimoasi, ei sinua haittaa vaikka kaverisi välillä "lainaa" häntä.
Miehen kanssa just eilen väännettiin samankaltaisesta asiasta. Itse en suostu uskomaan, että oon niin fantastisen ihana nainen, että jokainen mies joka on ystävällinen mulle yrittäisi iskeä. Mies on vakaasti sitä mieltä, että niillä on pohjimmaisena ajatuksena päästä pukille.
Voihan tuo olla että kaverisi jotain lähentymistä yrittää naiseesi (tai no aika selvää hän tuo on jos kaverin mielenkiinto keskittyy naiseen sun sijaan) mutta nainen on sokea sille.
On muuten yllättävän yleistä että "kaverit" koittaa mahdollisuuksiaan kaverin kumppaniin.
Kaveri joka touhuaa puutarhassa ja juo viiniä on homo.
Homohan tuo. Jos olisi ihastunut vaimoosi niin olisi jo tehnyt jonkun lähentely-yrityksen. Heteromies ei jaksa noin kauaa piirittää. Eli kaverisi on kaappihomo ja nykyään vaimosi paras ystävä. Ajattele niin että jos häntä ei olisi niin joutuisit itse pihahommiin yms.
Olen kyllä ymmärtänyt että säädöt olisi olleet naisia ja baareissa on aikanaan naisten kanssa pyörinyt kun ollaan oltu iltaa istumassa. Mutta onhan homous aina mahdollista.
Minua ei oikein nuo vihannesasiat kiinnosta niin sinällään mukava että vaimo saa niitä harrastettua jonkun muun kanssa. Olen kyllä kohteliaasti maistellut jos ovat saaneet satoa jostain uudesta lajikkeesta ja asiasta on kova höyryämlnen päällä. Jotenkin herää ajatus että jos sitten ei olekaan ihastusta niin onko kuitenkin enemmän vaimon kaveri kuin minun nykyisin. Ap
Vaimosi nauttii saamastaan huomiosta. Onko kaverisi sinua pidempi? Onko kaverillasi seksikäs ääni ja olemus? Olisin aika huolissani.
Puutarhatöissä voi helposti olla lähekkäin muka viattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ymmärtänyt että säädöt olisi olleet naisia ja baareissa on aikanaan naisten kanssa pyörinyt kun ollaan oltu iltaa istumassa. Mutta onhan homous aina mahdollista.
Minua ei oikein nuo vihannesasiat kiinnosta niin sinällään mukava että vaimo saa niitä harrastettua jonkun muun kanssa. Olen kyllä kohteliaasti maistellut jos ovat saaneet satoa jostain uudesta lajikkeesta ja asiasta on kova höyryämlnen päällä. Jotenkin herää ajatus että jos sitten ei olekaan ihastusta niin onko kuitenkin enemmän vaimon kaveri kuin minun nykyisin. Ap
Eli oot mustasukkainen vähän molemmista?
Antaa sulle ykköstä ja kaverillesi kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatöissä voi helposti olla lähekkäin muka viattomasti.
Ja vetäistä pikaiset puutarhavajassa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla varmasti on alkuun säätöjä naisten kanssa, ennen kuin myöntävät edes itselleen. Vaikka kyllä monet heteromiehet kasvattelee chilejä ja vihanneksia. Mutta jotenkin tuo ei vaan täsmää siihen äijät kasvattaa -meininkiin että se on noin sosiaalista. Stereotypiat ei täsmää. 😅
Kyllä tuollainen puuhastelu vaikuttaa ihan kaverilliselta... Eivät tee tuota mitenkään salaa ja ovat innostuneita kasveista ja viineistä.
Se on kyllä totta että viettävät sen ajan yhdessä kuitenkin aika lailla tuossa meidän pihassa. Viestiä ja linkkejä laittavat jostain siemenuutuuksista ja kerran ajoivat ostamaan joltain yksityishenkilöltä taimia kauempaa. Ehkä tämä on vaan sellaista höyryämistä että on mukava kun on löytänyt samasta asiasta kiinnostuneen niin ei tarvitse pidätellä.
Ja olenko mustasukkainen kaverista? Onhan se vähän kurjaa et jos nuorempana hakattiin yhdessä änäriä ja muita pelejä ja otettiin olutta tai käytiin melomassa niin nykyisin tyyppi hengaa vaimoni kanssa kasvihuoneessa siveltimen tai topsipuikon kanssa ja tökkii kasvin kukkia. Olen katsellut joskus ja näyttää ihan hullujen hommalta.
Talvisin on onneksi rauhallisempaa mutta kohta alkaa taas kun lämpenee. Itsellänikin on onneksi harrastuksia mutta aiemmin niitä on ollut kivaa jakaa tuon kaverin kanssa.
Hyvä antaa vähästäänkin,
paha ei paljostakaan.