Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumia ja köyhän näköisiä naisia luullaan alkoholisteiksi?

Vierailija
30.04.2021 |

Olen kohdannut tätä epäilyä vähän turhankin usein. Ainoa syy on punoittava iho, rumat kasvonpiirteet, sinkkuus ja yksinäisyys. Siispä kuvitellaan heti, että olen tulossa Alkosta, jos tulen perjantai-iltana ruokakaupasta. Miten voisin päästä tästä leimastani irti kohtuullisella vaivannäöllä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne vaan on!

Vierailija
2/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita ne yleensä on. Näkee jo hampaiden kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu huolellisesti tyylikkääksi ja kauniiksi. Se on yksi vaihtoehto. Vielä parempi vaihtoehto on, että et todellakaan jaksa kiinnostua, mitä muut sinusta miettivät, vaan elät riemuiten. Löydä susinainen sisältäsi! Ole villi, vapaa, elävä ja rohkea.

Vierailija
4/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä, jokseenkin samannäköinen ihminen, menin autokauppaan kerran. Katselin noin 5000 euron hintaista autoa ja mietin ostaisinko sen. Myyjä tuli luokseni ja sanoi, että on meillä halvempiakin autoja ja näytti minulle varmasti koko liikkeen halvinta ja huonokuntoisinta autoa ja alkoi kehua sitä, kuinka vähän se kuluttaa bensiiniä. Minä poistuin huuli pyöreänä liikkeestä.

Vierailija
5/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä mielessä vähän katkera, että mun olisi käytännössä PAKKO mennä plastiikkakirurgille, että saisin edes neutraalia kohtelua ihmisten parissa. Ja ne toimenpiteet maksaisivat noin 7000-8000 euroa tai enemmänkin.

Minusta ei saa siistin näköistä meikkaamalla, kampaamokäynneillä tai uusien vaatteiden avulla. Lisäksi motivaatio ulkonäöstä huolehtimiseen kohdallani on lähes nolla. En pidä siitä, että puunaan rumaa naamaani peilin edessä tai laitan hiuksiani. Kroppani ja naamani on totaalisen evvk ja välttämätön paha itselleni.

Ei siis huvittaisi laittaa itseään lainkaan. Aamulla käyn auihkussa ja pesen hiukseni parin päivän välein vain siksi, että kehtaan edes jotenkuten liikkua ihmisten ilmoilla. Liaäksi pidän itse siitä, että on puhdas olo.

Voi minkä ihmeen kautta voisin saada tähän korjausta ilman riskialttiita kirurgisia operaatioita ja pitkää toipumisaikaa? Vaikka mulla olisi ylimääräistä se leikkausten vaatima summa, en haluaisi tuhlata niitä itseeni, kun inhoan naamaani jo valmiiksi.

Olkaa kilttejä, antakaa joitain ideoita ja niksejä, joita voisin vielä koettaa ennen leikkaukseen menoa.

T. Ap

Vierailija
6/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedet että sun luullaan tulevan Alkosta? Onko naapuri kysynyt? Aika outoa.

Vierailija
7/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi kerryttää ylipainoa.

En ole ylipainoinen ollut kuin hetkellisesti monta vuotta sitten. Olen vain naamaltani ruma ja iho helposti rasvoittuva ja punoittava.

Vierailija
8/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on yksilö.Päivääkään ette heidän kengissä kulkeneet.On helpoa arvostella ulkonäköä ja leimata ihminen: Tietämättä totuutta!Huonon itse tunnon omaavat arvostelevat herkästi muita ihmisiä! Kuvitelevat luulevat,juoruavat.Sensijaan antaisivat kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
9/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta aina lääkäri kysyy alkoholinkäytöstä. Olen juonut pullon olutta kun Suomi voitti ensimmäistä kertaa jääkiekon MM-kultaa vuonna keppi ja kivi. Ei maistunut edes hyvältä. Siitä huolimatta pidetään spurguna vieläkin.

Vierailija
10/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti! Anna hölmöjen olla. Elä elämääsi. Meitä "rumia" on paljon. Mutta mekin voimme tajuta, että negatiiviset ajatukset ovat niiden ajatusten ajattelijoiden ongelma.

Vierailija
11/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ne vaan on!

Eivät kaikki ole. Minä olen absolutisti, mutta ruma ja köyhän näköinen. Ei näet kiinnosta ruman ulkonäköni puunaaminen lainkaan. Ei kiinnosta ostella uusia vaatteita vain tuntemattomien ihmisten silmien iloksi.

Pukeudun ehjiin ja periaatteessa laadukkaisiin, hilkityn värisiin, mutta toisinaan hyvin kuluneisiin vaatteisiin. Mielestäni on ekologisempaa käyttää vaatteet ns. loppuun kuin ostella jatkuvasti uusia. Mutta nuhjaiset vaatteet yhdistettyinä epäsymmetrisiin kasvonpiirteisiini antavat deekuvaikutelman.

T. Ap

Vierailija
12/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ja kampaa tukka, laita meikkivoidetta, hanki kirpputorilta uusia, ehjiä vaatteita ja pidä ne puhtaana. Huolehdi yöunista, liiku, syö kohtuudella ja juo riittävästi vettä, vältä alkoholin juomista, lopeta tupakointi ja nuuskaaminen.

Niin kohta sinua ei enää luulla alkkikseksi.

Vierailija
13/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka muka kuvittelee noin?

Tuo perjantai-ilta ei kerro mitään. Tosijuopot ostaa kaljaa kaikkina viikonpäivinä. Ja monet päihdeongelmaiset ovat aamuvirkkuja.

Vierailija
14/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Olen lähestulkoon absolutisti, nytkin selvinpäin.

Kun tilasin joku vuosi sitten kopiot vanhoista lääkärinlausunnoista vuosituhannen alusta (aiemmin se ei ollut mahdollista) sain tietää minulla olleen monet veriarvot vain entistä pahemmissa lukemissa (verikokeet tehtiin siksi kahteen kertaan), vaikka lääkäri aikoinaan sanoi kaiken olleen kunnossa toisessa verikokeessa. En keksi valehtelulle muuta selitystä, kuin että lääkäri kuvitteli minun olleen kuolemaa tekevä alkoholisti, joka valehteli alkoholin käytöstään, koska mm. maksan ja munuaisten toimintaa mittaavat arvot olivat vaarallisen korkeat. Nyt en sitten tiedä yhtään, mitä tuolloin sairastin ja aiheuttiko hoitamatta jätetty sairaus pysyvää vahinkoa elimistölle. Lääkärit eivät suostu määräämään enää samoja verikokeita, kun peittelevät toistensa tekemiä virheitä.

Vierailija
15/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeää...lauletaan jossain vanhassa rallissa. Pitää minun mielestäni paikkansa, jokainen meistä on tärkeä ja ainutlaatuinen. Muista se!

Vierailija
16/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korjattavaa kasvoissasi olisi omasta mielestäsi?  Jos ei jaksa itseä hoitaa niin varmaan turhaan laittaa rahaa tuollaisiin operaatioihin.

Vierailija
17/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita olevasi pilleristi

Problem solved.

Vierailija
18/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkareita ne yleensä on. Näkee jo hampaiden kunnosta.

Mulla on terveet ja ns. hyvät hampaat. Viimeisimmät reiät on paikattu yli 20 vuotta sitten teininä. Eli sekään ei auta.

T. Ap

Vierailija
19/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi kerryttää ylipainoa.

En ole ylipainoinen ollut kuin hetkellisesti monta vuotta sitten. Olen vain naamaltani ruma ja iho helposti rasvoittuva ja punoittava.

Hoidat sitä silloin väärin. Iho pukkaa rasvaa silloin kun sen oma kyky kosteuttaa on häiriintynyt. Punoitus voi kieliä allergiasta, väärästä ruokavaliosta ja tietysti liian vahvoista ihonhoitotuotteista. Mene kosmetologille ja hae neuvot oikeaan ihonhoitoon. Laserista ja happokuorinnoistakin voi olla apua.

Vierailija
20/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese ja kampaa tukka, laita meikkivoidetta, hanki kirpputorilta uusia, ehjiä vaatteita ja pidä ne puhtaana. Huolehdi yöunista, liiku, syö kohtuudella ja juo riittävästi vettä, vältä alkoholin juomista, lopeta tupakointi ja nuuskaaminen.

Niin kohta sinua ei enää luulla alkkikseksi.

En tupakoi tai nuuskaakaan. En ole koskaan tupakoinut edes. Näytän hyvillä yöunilla, liikunnalla ja hyvällä ravinnollakin jotenkin nuhjaiselta. Mun pitää puunata itseäni ihan todella epärealistisen paljon, jotta näytän siistiltä. En ole vieläkään selvittänyt, mitkä olisivat ne ydintekijät, joiden avulla voisin vähällä vaivalla näyttää normikansalaiselta.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän