Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisit valita olisitko sinkku vai onnellisesti naimisissa?

Vierailija
30.04.2021 |

Mies kosi kun haluaa pikavauhdilla naimisiin ja tämä on ensimmäinen suhteeni. Tapaamisesta on vähän aikaa mutta molempien tunteet toisiaan kohtaan ovat lämpimät. Menisittekö maistraatissa naimisiin ilman sukulaisia ja kertoisitte vasta myöhemmin? Tiedän, että saan vastusteluja mutta en välttämättä saa ketään toista ja siinä menisi sekin onni.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti naimisissa, tietenkin. Alkaa turhauttaa yksinolo.

N25

Vierailija
42/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. Olisin tietenkin mieluummin onnellisesti naimisissa kuin onnellisesti sinkku. Mutta ei naimisiin meno tarkoita automaattisesti onnellisuutta. Omat eronneet vanhempani ovat siitä minulle hyvä todiste.

Olen valmis menemään naimisiin jos löytyy "se oikea". Muutoin elän mieluummin yksin koko elämäni ja yritän parhaani mukaan olla onnellinen yksin, vaikkei se todellakaan ole sitä mitä haluan. Mutta mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut valita ja edelleen olen tyytyväinen valintaani. Olen onnellisesti sinkku. 😊

Valehtelet. Jokainen on rakastettunsa kanssa onnellisesti naimisissa, tai sinulla ei ole ollut tosi rakkautta toista kohtaan. Väärä tyyppi.🙂

mies53v

Olin kyllä naimisissa, osuit oikeaan siinä. Aluksi olin onnellinen, vähitellen elämästä tuli kuitenkin hankalaa ja arki oli erittäin kuormittavia. Keskusteluilla ei ollut vaikutusta. Kun vihdoin uskalsin erota, koin saavani oman elämäni takaisin. Tästä en hevillä luovu. 😊

Vierailija
44/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sinkku täälläkin. :)

Vierailija
45/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin onnellisesti naimisissa kuin minä olen itsellinen sinkku!

Vierailija
46/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnellisesti naimisissa. Mut eihän se et on naimisissa takaa et on onnellisesti naimisissa...

minkä ikäinen olet? Pikakihlat on minusta täysin ymmärrettävä asia kun ollaan jo reilusti aikuisia, mut teineille ja varhaisaikuisille en suosittele.

Vähän soi hälytyskellot tuosta "en välttämättä saa ketään toista". Miksi tämä yksi EI riittäisi? Miksi sinun pitäisi saada joku toinen?

Vierailija
47/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi olla niin onnellisesti naimisissa kuin minä olen itsellinen sinkku!

Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja olen hyvin onnellinen. Rakkautta ja seksiä riittää, meillä on ihanaa yhdessä ja koko perheemme elämä on oikein mukavaa ja lämmintä. On ihanaa, kun on joku rakas ihminen, joka tietää ja tuntee minut, jonka kanssa voi puhua ihan mistä vain ja jonka kainaloon voi aina mennä. En vaihtaisi tätä yksinäiseen kylmään sinkkuuteen ikinä.

Vierailija
48/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai onnellisesti naimisissa. Mut eihän se et on naimisissa takaa et on onnellisesti naimisissa...

minkä ikäinen olet? Pikakihlat on minusta täysin ymmärrettävä asia kun ollaan jo reilusti aikuisia, mut teineille ja varhaisaikuisille en suosittele.

Vähän soi hälytyskellot tuosta "en välttämättä saa ketään toista". Miksi tämä yksi EI riittäisi? Miksi sinun pitäisi saada joku toinen?

30v ja mies 34v. Kumpikaan ei ole aiemmin ollut kihloissa enkä minä suhteessa, on eka parisuhteeni ja tämäkään ei tullut hetkessä. Yksi mies ja suhde riittää, mutta haluamme naimisiin. Olen varma etten saa muuta jos päästän miehen pois ja enempää yksinäisyyttä en kestä.

Vierailija
49/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja olen hyvin onnellinen. Rakkautta ja seksiä riittää, meillä on ihanaa yhdessä ja koko perheemme elämä on oikein mukavaa ja lämmintä. On ihanaa, kun on joku rakas ihminen, joka tietää ja tuntee minut, jonka kanssa voi puhua ihan mistä vain ja jonka kainaloon voi aina mennä. En vaihtaisi tätä yksinäiseen kylmään sinkkuuteen ikinä.

Sinkkuna yksinäisyys on kamalinta mitä tiiän. Korona on pahentanut asiaa kunnes tapasin ihanan miehen enkä haluaisi päästää pois.

Vierailija
50/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin onnellisesti sinkku kuin onnellisesti naimisissa. En oikein ole parisuhdeihminen ja pidän pariutumista ja pariutuneita aika tylsinä.

Vierailija
51/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aika monta kylmää parisuhdetta, joissa ollaan vain siksi ettei voida erota. Kulissit kunnossa, mutta molemmat elävät omaa elämäänsä, eivätkä vietä aikaa yhdessä ollenkaan. Se se yksinäistä on.

Vierailija
52/52 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi