Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisit valita olisitko sinkku vai onnellisesti naimisissa?

Vierailija
30.04.2021 |

Mies kosi kun haluaa pikavauhdilla naimisiin ja tämä on ensimmäinen suhteeni. Tapaamisesta on vähän aikaa mutta molempien tunteet toisiaan kohtaan ovat lämpimät. Menisittekö maistraatissa naimisiin ilman sukulaisia ja kertoisitte vasta myöhemmin? Tiedän, että saan vastusteluja mutta en välttämättä saa ketään toista ja siinä menisi sekin onni.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä ei ole merkitystä, mikä minä olisin. Olennaisinpa on mitä SINÄ haluat. 

Vierailija
2/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluummin olen onnellisesti naimisissa, kuin sinkku. Mutta minun vastaus on yhdentekevä tuohon kertomaasi tilanteeseen, näillä tiedoilla mitä minulla on, en itse kyllä tuossa vaiheessa vielä säntäisi alttarille. Jos yhtään epäilyttää ja suhde on vielä tuore, ei kiirettä kannata pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteet ovat vain lämpimiä, en menisi naimisiin. Siihen vaaditaan syvempiä tunteita. 

Vierailija
4/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskeluluvasta maleskeluluvan kautta.

Vierailija
5/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä mene salamana naimisiin. Tutustu ihmiseen rauhassa, ainakin vuosi. Asukaa myös yhdessä. Sitten voit harkita avioliittoa uudestaan.

Vierailija
6/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei välttämättä saa ketään toista on todella huono syy mennä naimisiin.

Vierailija
7/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa nyt ainakin 2-3 vuoden ajan ihan kunnolla ja miettikää sitten mitä haluatte. Itse en ainakaan meni naimisiin pikavauhdilla, koska ei ole pakko.

En tee muitakaan isoja päätöksiä hetkessä.

Vierailija
8/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin niin, että jos vauvapalstalta täytyy kysyä apua mennäkkö naimisiin vai ei niin silloin et ole vielä valmis naimisiin.

Vierailija
9/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut valita ja edelleen olen tyytyväinen valintaani. Olen onnellisesti sinkku. 😊

Vierailija
10/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä naimisiin? Nyt eletään vuotta 2021 ja pariskunta voi asua yhdessä ja naida toisiaan vaikka 20 vuotta ilman naimisiin menemistä.

Jos menee naimisiin, niin eipä kannata pian valittaa, kun nai tuntemattoman tyypin.

Vierailija
11/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUIJAREILLA ON KIIRE.

Vierailija
12/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan: sinkku ehdottomasti. Ja pian olenkin uusiosellainn, mutta hukattua 25 vuotta ei saa takaisin, eikä niitä rahojakaan...

Vierailija
13/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleskeluluvasta maleskeluluvan kautta.

Sinäpä vitsin murjaisit mutta ah nythän on vappu!

Vierailija
14/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä naimisiin? Nyt eletään vuotta 2021 ja pariskunta voi asua yhdessä ja naida toisiaan vaikka 20 vuotta ilman naimisiin menemistä.

Jos menee naimisiin, niin eipä kannata pian valittaa, kun nai tuntemattoman tyypin.

Olen konservatiivinen enkä nai ympäriinsä ketään ilman papin aamenta. Elämässä pitää olla säädyllisyyttä. Haluan naimisiin enkä olla sinkku tai elää susiparina 20 vuotta. Palstalta opittuna aina voi erota kun eroaminen näyttää olevan niin helppoakin, vaikka en halua erota.

Vierailija
15/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen konservatiivinen enkä nai ympäriinsä ketään ilman papin aamenta. Elämässä pitää olla säädyllisyyttä. Haluan naimisiin enkä olla sinkku tai elää susiparina 20 vuotta. Palstalta opittuna aina voi erota kun eroaminen näyttää olevan niin helppoakin, vaikka en halua erota.

Höpö höpö, pelkäät vain, että et saa ketään muutakaan.

Vierailija
16/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa luuserin elämältä jos ei ole tahtoa rakastaa puolisoaan ja mennä naimisiin. Naimisissa olevat antavat paremman ja luotettavamman kuvan.

Vierailija
17/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ei tarvitse valita.

Tällä hetkellä olen naimisissa. Meillä on kaksi lasta, toinen on kouluikäinen, toinen päiväkodissa.

Meillä on omakotitalo jonka velkaa maksamme. Molemilla akateeminen koulutus.

Elämä sujuu. Ei mitäään ongelmia, paitsi ne tavalliset, joita jokaisessa pienten lasten perheessä päivittäin on, kun elämä on kiireistä ja työ on vaativaa.

Tulevaisuudesta ei yksikään ainoa ihminen voi koskaan sanoa mitään varmaa.

Vaikka just nyt elämä tuntuu hyvältä, kukaan meistä ei voi tietää onko sama tilanne puolen vuoden kuluttua.

Voi sairastua vakavasti, voi joutua onnettomuuteen, lapset voivat sairastua, tai voi yllättäen tulla jopa avioero tai pettämisongelma avioliittoon.

Mutta ei näitä pidä etukäteen surra. Jos niin tekisi, eihän ihminen koskaan uskaltaisi tehdä vaativia valintoja elämässä.

Täytyy luottaa siihen, että elämä kantaa.  Ja jos niin ei käy. Sitten on ainoa keino vain sopeutua niihin tuleviin, vaikeimpiin olosuhteisiin.

Ja älykäs ihminen kyllä selviää niistäkin, kunhan on saanut ne vaikeimmat tunne-elämän tunteensa tasapainoon, joko itse yksinään, tai muun mahdollisen avun kautta.

Elämä on.  On ollut aina.  Ja on vastaisuudessakin.

Vierailija
18/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on trolollausta, mutta avioliitto on juridisesti tosi painava paketti. Menisin kultani kanssa naimisiin vasta, kun olisimme miettineet omaisuus- ja perintökuviot valmiiksi.

Vierailija
19/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei välttämättä saa ketään toista on todella huono syy mennä naimisiin.

Miksi? Olet varmasti niitä naisia joilla on ukko joka sormelle ja varpaalle, ei järvi soutamalla kulu ajatuksella elävä.

Vierailija
20/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut valita ja edelleen olen tyytyväinen valintaani. Olen onnellisesti sinkku. 😊

Valehtelet. Jokainen on rakastettunsa kanssa onnellisesti naimisissa, tai sinulla ei ole ollut tosi rakkautta toista kohtaan. Väärä tyyppi.🙂

mies53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi