Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen erään itsekkään ihmisen: asuu YKSIN omakotitalossa ja oma perheeni kärsii samaan aikaan ahtaudesta

Vierailija
30.04.2021 |

Todella itsekäs tuo ihminen. Kokonaisen modernin omakotitalon on itselleen ostanut. Aina vain minä, minä olen halunnut aina tilaa, minä olen halunnut eroon naapurien äänistä, minä haluan vihreän pihan. Ottaa niin aivoon tuon ihmisen itsekkyys. Samaan aikaan perheeni joutuu olemaan ahtaassa kerrostaloasunnossa. Milloin tuo itsekäs ihminen tekee meidän eteemme jotain?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku ho r o ilee onlyfansiin jos rahkeet riittää.

Vai osaatko jotain muutakin?

Vierailija
22/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut.

Tässä vastaus: Ei koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa lähistöllä asuu kaltaiseni vähän alle viiskybäinen heppu, DI. Yksin asustelee, 150m2 omakotitaloa,on pelit ja rensselit, rahaa jää säästöön kun ei tarvitse maksella kakaroiden harrastuksia tai lahjoa rouvaa tyytyväiseksi.

Koskaan ei ole ollut naimisissa tms, mutta nainen tuntuu vaihtuvan useamman kerran vuodessa - kuulemma siinä vaiheessa nainen saa lähteä kun naisen hammasharja jää vakituisesti hepun kämpille.

Hammasharja tamponi retkuun on moni mennyt

Vierailija
24/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on rahaa ja sinulla ei. Kysyttävää?

Vierailija
25/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on Suomessa valinta.

Vierailija
26/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin 120 neliön omakotitalossa. Itsepä tienaan it-alalla raatamalla sen verran että on yksin varaa taloon. Ei siinä mitään itsekästä ole.

Vierailija
27/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
28/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsekäs, jos on ostanut 1903 valmistuneen hirsitalon, jonka ympärillä on vanha villi puutarha? Vai kadehditko vain moderneissa omakotitaloissa asuvia?

Vierailija
29/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun yksin 120 neliön omakotitalossa. Itsepä tienaan it-alalla raatamalla sen verran että on yksin varaa taloon. Ei siinä mitään itsekästä ole.

Olet varmasti hyvin onneton ihminen.

AP

Vierailija
30/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin edes jotenkin tämän "itsekkyyden" jos tämä ihminen olisi voittanut tarjouskilpailun samasta talosta kuin mitä sinä ap olisit ollut ostamassa. Mutta ilmeisesti siis kyse on siitä, että kun sinä olet mennyt porsimaan enemmän kuin mihin on varaa, kukaan muukaan ei saisi elää laadukkaasti vaikka siihen olisi varaa?

Menepä vaikka töihin.

Vierailija
31/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asuu huomattavasti paremmin kuin joku toinen. Se on ihan normaalia

Vierailija
32/33 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ymmärrän hyvin, miltä tuntuu varsinkin, jos tämä itsekäs henkilö on joku lähisukulainen. Jos itsellä olisi tuo hieno talo ja oma lapsi asuisi ahtaasti perheensä kanssa, yrittäisin jotenkin auttaa teitäkin asumaan tasokkaammin. En ehkä itsekkään luopuisi talosta, jos olisin haaveillut siitä koko elämäni. Meillä ei ole lupaa kadehtia toisen omaisuutta. Toivon siitä huolimatta, että pääsette asumaan väljemmin lastenkin takia.

Vierailija
33/33 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki ihmiset itsekkäitä joilla on paremmin asiat kuin teillä? Heitä on nimittäin maailma pullollaan. Minusta se ei tee ihmisestä itsekästä jos hän omalla työllään ja itse hankituilla rahoillaan elää ja asuu niinkuin itse haluaa. Se on itsekästä että kadehtii päivät päästään toisten elämää, johan se heijastuu koko perheeseen. Jokainen elää sitä elämää johon omat resurssit pystyvät.