Nivea rasvasta paljastui uutispommi - ruotsi meni sekasin
Hahaa
Onkohan suomesta jo loppu
https://www.como.fi/uutiset/nivea-rasvasta-paljastui-jotain-hyvin-huvit…
Kommentit (151)
En ole koskaan itse ostanut Niveaa mutta sain keväällä töistä sairaalasta lahjaksi jonkun sellaisen "eturivin taistelija" -purnukan tuota jota sitten olen käyttänyt käsiin ja kasvoihinkin saunan jälkeen ym. Sain sillä suurentuneet ihohuokoset näkymättömiin.
Hyvä tuote. Käy myös kuiviin hiuslatvoihin mainiosti. Niveaa käsiin ja pumpulihanskat yöksi, niin kädet kestää puutarhatöitä. Hyvää myös kasvoille, sopii ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja pyh, se on ihan hirveetä jankkia. Ihohuokoset on varmaan tosi kiitollisia, jos tota naamaan vetää...
Se on todella paksua rasvaa mutta minulla itseasiassa iho meni parempaan kuntoon kun aloitin sen käytön. Punoitus, kuivat läntit sekâ akne hävisi. Kai se on ihotyypistä kiinni että kelle se sopii.
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminum Stearates, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol
Sisältää mm. karsinogeenista mineraaliöljyä, parafiinia, alumiinia, synteettistä hajustetta ja useampia ärsyttäviksi ja allergiaa aiheuttaviksi luokiteltuja kemikaaleja. En milloinkaan käyttäisi tai laittaisi omille kasvoilleni, ei ole terveellistä. Korkea öljy- ja alkoholipitoisuus varmaan saa aikaan mielenkiintoisen silmänkääntötempun, eli iho näyttää sekä "ravitulta" että tiukalta, mutta kannattaisi kuitenkin miettiä millä sitä ihoaan ravitsee, ovatko aineet hyvää vai pahaa tekeviä. terv. kemisti.
Vierailija kirjoitti:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminum Stearates, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol
Sisältää mm. karsinogeenista mineraaliöljyä, parafiinia, alumiinia, synteettistä hajustetta ja useampia ärsyttäviksi ja allergiaa aiheuttaviksi luokiteltuja kemikaaleja. En milloinkaan käyttäisi tai laittaisi omille kasvoilleni, ei ole terveellistä. Korkea öljy- ja alkoholipitoisuus varmaan saa aikaan mielenkiintoisen silmänkääntötempun, eli iho näyttää sekä "ravitulta" että tiukalta, mutta kannattaisi kuitenkin miettiä millä sitä ihoaan ravitsee, ovatko aineet hyvää vai pahaa tekeviä. terv. kemisti.
Että joku palstan puistokemisti tietää paremmin kuin tuotteen kehittäjät ja kuluttajat ympäri maailmaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoa rasva, joka käy atooppiselle iholleni (miinus muutama hyvin kallis kauneushoitolatuote, joihin ei todellakaan ole varaa jatkuvassa käytössä).
Aivan järkyttävää myrkkyä. Se haju jo kertoo ettei sovi todellakaan allergiselle herkkäihoiselle ihmiselle.
Sinipurnukkaista Niveaa en ole käyttänyt, mutta Nivea Soft on rehellisesti ainoa kasvovoide, joka ei ärsytä allergista, superherkkää ja ärsyyntyvää ihoani. On kokeiltu vaikka mitkä kalliit ja vähemmän kalliit herkän ihon tuotteet.
Olen käyttänyt kyseistä rasvaa jo 40 vuotta, eikä ensimmäistäkään ryppyä kasvoissa. T. Nainen 56v.
Käykö liukkariksi?? Onko sse vesiliukoinen rasva
Jalkavoiteena hyvä, mutta sisältää oikeastaan vain öljyjä ja hajustetta. Ei mitään anti age-ainesosia. Toki öljyt pehmentää ihoa ja lukitsee kosteuden ihoon, mikä pullistaa ihoa väliaikaisesti.
Täytyy ostaa, mulla on karheet kantapäöt ja päkiä.
Minä käytä rasiamargariinia, 400gr maksaa 27 centtiä. Jalkoihin hyvää. Niveaa käytän kasvoihin , eikä ole rypyn ryppyä. Lapsenlapset ovat jo lukiossa,siitä voi pääellä iän.Anoppi käytti myös Niveaa ja ei ollut ryppyjä ikänä. Hän oli syntynut v. 1914.
Vierailija kirjoitti:
Onko nivea muka ollut 30-40 vuotta sitten, ja miten joan collin ameriikoista olisi sen löytänyt598
Mun mummi käytti Niveaa. Ainakin 70-luvulta mulla on näköhavaintoja mummolasta ja Nivea purkista. Mistä lie sen hakenut.
Nivea Soft varmasti hyvä hinta/laatu. Monikäyttöinen tuote. Päihittää monet kalliit voiteet.
Käyttäähän Victoria Beckhamkin vauvojen peppupyyhkeitä naamansa putsaukseen, vaikka ehkä olisi fyrkkaa kalliimpiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoa rasva, joka käy atooppiselle iholleni (miinus muutama hyvin kallis kauneushoitolatuote, joihin ei todellakaan ole varaa jatkuvassa käytössä).
Aivan järkyttävää myrkkyä. Se haju jo kertoo ettei sovi todellakaan allergiselle herkkäihoiselle ihmiselle.
Sinipurnukkaista Niveaa en ole käyttänyt, mutta Nivea Soft on rehellisesti ainoa kasvovoide, joka ei ärsytä allergista, superherkkää ja ärsyyntyvää ihoani. On kokeiltu vaikka mitkä kalliit ja vähemmän kalliit herkän ihon tuotteet.
En ole kokeillut sinistä Niveaa kasvoihin, mutta Soft on tosiaan todella hyvä tuote!
Tuoksu, ei haju. Se on ihana. Ruotsalainen, kuten tuotekin.