Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit! Mitä tykkäätte muskareista? Onko siellä pelkkiä " hörhöjä" ? (kantoliinailijoita jne)

Vierailija
16.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis poissa kaikista paikoista.

Vierailija
2/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkitaustaa esim. suvussa muusikkoja tai vanhemmat itse soittanut jotain soitinta. En siis puhu vauvamuskarista, vaan isompien. Ja meidän musiikkiopisto ei ota sitten soittimiin kuin oman muskarin käyneitä lapsia, joten sinne on mentävä, jos joskus haluaa lapsen aloittavan soitinharjoittelun isompana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhö on tosi hyvä ilmaisu, älkää rutisko.

Vierailija
4/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hörhö on tosi hyvä ilmaisu, älkää rutisko.

Yleensä mua ei nappaa mammapiirit,siksi kyselen että onko muskareissa samanlaista meininkiä? Äidit laulaa ja leikkii=lapset juoksentelee...... t.ap

Vierailija
5/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy molemmat muskarissa, nyt 4 ja 2. Molemmat aloittivat tuossa vähän alle vuoden ikäisenä ja tykkäävät kyllä, 3-vuotiaana alkavat olla siellä ilman vanhempaa. Minusta itsestäni se oli aika tylsää, kun olen surkea laulaja, enkä muista sanoja, mutta oli siitä aina se ilo, että tapasi muita vanhempiakin. Meillä on molemmilla kerroilla ollut oikein mukavia sellaisia seurana.

Vierailija
6/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kellään nähnyt kantoliinaa, enkä osaa itse sellaista edes käyttää. Ei ollut pääsyvaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin täällä meillä on tiukka kuri siellä muskarissa, että lapset tosiaan laulavat, eivätkä ihan hirveästi juoksentele.



Ja jos ei jaksa muiden kanssa jutella siinä vaatteita riisuessa, ei tarvitse. Minä olin ekan lukukauden sellaisella alueella, jossa muskarissa oli yllättävän paljon opiskelijaisiä ja sitten taas mummeja lasten kanssa, nyt viimeksi yksi poika kävi ukkinsa kanssa eli ihan laidasta laitaan on.