Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Jos mies on työtön, niin paljonko hänellä pitäisi olla varallisuutta euroissa mitattuna, että suostuisit hankkimaan hänen kanssaan lapsen?

Vierailija
30.04.2021 |

Tätä olen monesti miettinyt...Mikähän naisille on tarpeeksi noin keskimäärin?

10 000e?
20 000e?
40 000e?
75 000e?

120 000e?
250 000e?
500 000e?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni suomikäännynnäishuiviemäntå elää kuin muslimi mutta se mies ei?

Ei tuo elätystä, ei omista kuin munansa, ei tee kotitöitä eikä hoida vauvaa ja naiset hihittää kuin mitkäkin seonneet siinä?

Tälläisiä olen tavannut!

No, yhden mies ajaa bussia. Yksi pimessä töissä.

Vähään te tyydytte suomihupsut!

Mutta ehkä olette sen arvoisiakin.

Vierailija
22/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on n 500 000. Tekee osa-aikaista ehkä päivän viikossa. On loistosysteemi, kun pystyy hoitamaan mm. kaikki lapsen neuvolat, lääkärit ja muut.

Eli onko hän siis lapsen kanssa kotona? Kuinka paljon teidän lapsi sairastelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on n 500 000. Tekee osa-aikaista ehkä päivän viikossa. On loistosysteemi, kun pystyy hoitamaan mm. kaikki lapsen neuvolat, lääkärit ja muut.

Lapsi on päiväkodissa nauttimassa ikäistensä seurasta. Mutta silloin kun on kipeä, niin ei tarvitse miettiä kuka hoitaa.

Vierailija
24/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on päiväkodissa nauttimassa ikäistensä seurasta. Mutta silloin kun on kipeä, niin ei tarvitse miettiä kuka hoitaa.

No wau... onpa hienoa, isä hoitaa lastaan joskus.

Vierailija
25/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei aio mennä töihin, niin ei mikään noista. Mä tienaan reilu 40k vuodessa nettona, niin noin 20 vuodeksi varallisuuden tulisi olla n. 800k, että oltaisiin samalla viivalla. Pääoman pitäisi myös tuottaa, että arvo säilyisi.

Onko kyse periaatteestasi? Jos puolisolla olisi varallisuutta siten, että pääomatuloja on 39k vuodessa nettona niin kokisit tilanteen toimimattomaksi? Olisiko tällöin suurempi asia tuloerot vai se, että puolisolla olisi huikeasti enemmän vapaa-aikaa.

Itse ajattelen, että riippumatta omista tuloista ja työstä olisi huisin hauskaa jos puolisolla olisi vaikkapa varallisuutta siten, että pääomatuloja tulis keskimääräisen työttömyyskorvauksen verran (esim.1500 eur/kk) eikä hänen tarvitsisi tehdä (palkka)töitä enää ikinä.

M

Jos toinen saa vain 1500€/kk eikä aio lisää hankkia tarkoittaa se pelkkää joten kuten pärjäämistä loppu elämän.

Lapsiköyhyys vaikuttaa aivojen kehitykseen ja aiheittaa mm masennusta. Miksi toinen ei siis mene töihin jos lapsia haluaa?

Totta voi olla tuokin. Mutta ei mikään kovin tavaton tilanne, että puolisoista toisella on pienet tulot. Eikä tuollaista tuloa voi edes sanoa pieneksi (nettona).

Lisäksi ota huomioon, että on eri asia olla työttömänä tai tehdä raskasta ja huonosti palkattua kokoaikaista työtä kuin omistaa varallisuutta josta tässä skenaariossa saisi (varmuudella) tuollaisen kuukausitulon. Voisihan se olla vaikka vuokratuloa sijoitusasunnoista niin on muutama "päivä" kuukaudessa "työtä" jos sen kokee tärkeäksi.

Tuo on pieni jos haluaa perheen ja kodin. Ja minä olisin väkisin äitiysvapaalla enkä lapsen synnytyä heti palaa töihin. Onko mies säästänyt tätä tulojen romahtamista varten vai onko se minun tehtävä?

Vierailija
26/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehen varallisuus mua auttaisi? Kuitenkin muhisi sitä 100k tilillään ja minä saisin maksaa kaikki arkimenot?

Vierailija
27/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla ole väliä. Lapset jo tehty niin en suostuisi mistään syystä.

Vierailija
28/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tein lapsen miehen kanssa, joka oli työtön ja jonka arvokkain omaisuus oli varmaan kännykkä.