Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Jos mies on työtön, niin paljonko hänellä pitäisi olla varallisuutta euroissa mitattuna, että suostuisit hankkimaan hänen kanssaan lapsen?

Vierailija
30.04.2021 |

Tätä olen monesti miettinyt...Mikähän naisille on tarpeeksi noin keskimäärin?

10 000e?
20 000e?
40 000e?
75 000e?

120 000e?
250 000e?
500 000e?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Täydellinen ulkonäkö ja ikä 20-25.

Vierailija
2/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei aio mennä töihin, niin ei mikään noista. Mä tienaan reilu 40k vuodessa nettona, niin noin 20 vuodeksi varallisuuden tulisi olla n. 800k, että oltaisiin samalla viivalla. Pääoman pitäisi myös tuottaa, että arvo säilyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on asenne kohdallaan ja tahtoa työllistyä, niin rahalla ei ole väliä. Ja jos mies on kotona, niin tietenkin hoitaa vauvan, kotityöt, yöheräämiset, jne.

Vierailija
4/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmius toimia perheen kodinhoitajana ja ruuanlaittajana työttömyyden ajan osoittaisi, että on valmis ottamaan jonkinlaista vastuuta perheen arjesta.

Vierailija
5/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei aio mennä töihin, niin ei mikään noista. Mä tienaan reilu 40k vuodessa nettona, niin noin 20 vuodeksi varallisuuden tulisi olla n. 800k, että oltaisiin samalla viivalla. Pääoman pitäisi myös tuottaa, että arvo säilyisi.

Kyllähän se 800k tuottaa jos sen osakkeisiin laittaa

Vierailija
6/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla et voi asiaa hoitaa. Sehän ei olisi lapsenkaan etu!

Vierailija
7/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse periaatteestasi? Jos puolisolla olisi varallisuutta siten, että pääomatuloja on 39k vuodessa nettona niin kokisit tilanteen toimimattomaksi? Olisiko tällöin suurempi asia tuloerot vai se, että puolisolla olisi huikeasti enemmän vapaa-aikaa.

Itse ajattelen, että riippumatta omista tuloista ja työstä olisi huisin hauskaa jos puolisolla olisi vaikkapa varallisuutta siten, että pääomatuloja tulis keskimääräisen työttömyyskorvauksen verran (esim.1500 eur/kk) eikä hänen tarvitsisi tehdä (palkka)töitä enää ikinä.

M

Vierailija
8/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tienaa edes sinun verran mutta totesin ettei vaihtoehdoissa ole kestävää valintaa jos mies ei aio saada rahaa mistään lisää.

Vierailija
9/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse periaatteestasi? Jos puolisolla olisi varallisuutta siten, että pääomatuloja on 39k vuodessa nettona niin kokisit tilanteen toimimattomaksi? Olisiko tällöin suurempi asia tuloerot vai se, että puolisolla olisi huikeasti enemmän vapaa-aikaa.

Itse ajattelen, että riippumatta omista tuloista ja työstä olisi huisin hauskaa jos puolisolla olisi vaikkapa varallisuutta siten, että pääomatuloja tulis keskimääräisen työttömyyskorvauksen verran (esim.1500 eur/kk) eikä hänen tarvitsisi tehdä (palkka)töitä enää ikinä.

M

Jos toinen saa vain 1500€/kk eikä aio lisää hankkia tarkoittaa se pelkkää joten kuten pärjäämistä loppu elämän.

Lapsiköyhyys vaikuttaa aivojen kehitykseen ja aiheittaa mm masennusta. Miksi toinen ei siis mene töihin jos lapsia haluaa?

Vierailija
10/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Jos toinen saa vain 1500€/kk eikä aio lisää hankkia tarkoittaa se pelkkää joten kuten pärjäämistä loppu elämän.

Lapsiköyhyys vaikuttaa aivojen kehitykseen ja aiheittaa mm masennusta. Miksi toinen ei siis mene töihin jos lapsia haluaa?

Totta voi olla tuokin. Mutta ei mikään kovin tavaton tilanne, että puolisoista toisella on pienet tulot. Eikä tuollaista tuloa voi edes sanoa pieneksi (nettona).

Lisäksi ota huomioon, että on eri asia olla työttömänä tai tehdä raskasta ja huonosti palkattua kokoaikaista työtä kuin omistaa varallisuutta josta tässä skenaariossa saisi (varmuudella) tuollaisen kuukausitulon. Voisihan se olla vaikka vuokratuloa sijoitusasunnoista niin on muutama "päivä" kuukaudessa "työtä" jos sen kokee tärkeäksi.

Vierailija
11/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee kotitöitä, hoitaa lapsiaan, on huumorintajuinen ja mukava, ja rakastun häneen ja hän minuun, niin ei työpaikalla ole mitään väliä, eikä myöskään omaisuudella. Jos on joku vittumainen vätys joka vaikka pelaa perse homeessa päivät pitkät jotain lasten pleikkaa,  niin ei käy vaikka olisi miljonääri.

Vierailija
12/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tätä miehenä, niin jos uhminen on sellaine jonka kanssa haluan olla, niin rehalla ei ole merkitystä. Karsastan ystävissänikin tapatyöttömiä, joten en usko että tässä olisi mitenkään eri tilanne. Enemmänkin luonne ja yhteiset arvot, sillä ei ne samat tulot takaa onnea eikä oikeastaan muutakaan, koska tyln voi aina menettää. Jokaisen joka tekee lapsia, pitäisi olla varaa kasvattaa ne myös yksin, joten minun näkökulmasta kysymys on järjetön.

Vierailija
13/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. Tietenkin riippuu sitten minun tuloistani, onko varaa lasten hankintaan. Jos minun tuloni riittävät, mies on sopiva isäksi, rakastaa minua ja minä häntä niin totta kai voidaan hankkia lapsi yhdessä.

Vierailija
14/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa työttömyys eikä rahattomuuskaan, asenne on tärkein. Eli se että tehdään työttömänäkin jotain järkevää eikä vaan makailla. Lapselle ei ole hyväksi elämäntapalusmuilu vaan lapsi tarvitsee elämästä kiinnostuneen vanhemman.

Vierailija
15/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on n 500 000. Tekee osa-aikaista ehkä päivän viikossa. On loistosysteemi, kun pystyy hoitamaan mm. kaikki lapsen neuvolat, lääkärit ja muut.

Vierailija
16/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se 800k tuottaa jos sen osakkeisiin laittaa

Tai sitten ei. Tällä hetkellä on monia, jotka uskovat pettämättömään sijoituskykyynsä.

Talon verran pitäisi olla, 400 te. Sittenkään en haluaisi toisen olevan elämäntapatyötön.

Vierailija
17/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rakkaus ei korreloi varallisuuden, palkan tai muunkaan mammonan kanssa. Parempia arvoja toivottelen sullekin ap, kohti aidosti onnellista elämää  ;)

Vierailija
18/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Työllä on muitkin funktioita kuin tuoda rahaa. Itse nautin työstäni, ja toivon että puolisonikin nauttii. Silleen sopivasti, kotoilustakin on hyvä nauttia eikä työ saa olla koko elämä =) Mutta antaahan se työ tyydytystä ja mielekkyyttä ja päivärytmiä elämään.

Vierailija
19/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein persaukisen työttömän kanssa lapset. Mutta nyt ei riittäisi edes sata miljardia että suostuisi. Lapset on vain niin helvetin raskaista että sitä ei vaan mikään rahamäärä korvaa ikinä.

Vierailija
20/28 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämä sujuu muuten? Onko mt-ongelmia tai jotakin muita vaikeita sairauksia? Onko oma asunto?

Miksi mies on työtön? Haluaako hän edes tehdä töitä vai meinasitko ihan vain maata lopun ikänsä? Minkä ikäinen mies on? Miten hän käyttää vapaa-aikansa? Mitä mies tekee, jos esimerkiksi pesukone hajoaa ja on pakko ostaa uusi? Mistä siihen löytyy rahaa? Entä mistä löytyy rahaa lapsen tarvitsemille asioille, sillä lapselle tarvitsee valitettavasti ostaa aika paljon kaikkea.

Itse nautin työni tekemisestä ja en voisi edes ajatella jäädä kotiin makaamaan. Lapseni olen jo tehnyt.