Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jotenkin luovuttanut kokonaan elämän suhteen: mikään ei kiinnosta

Vierailija
30.04.2021 |

Mikään ammatti ei enää kiinnosta.
Vastakkainen sukupuoli ei enää kiinnosta.
Vanhempien ja sisarusten tapaaminen ei kiinnosta.
Ystävien häät ja lapset eivät kiinnosta.
Vaput, pääsiäiset, joulut, juhannukset jne. eivät kiinnosta.
Musiikkia, tv sarjoja, kirjoja jne kulutan vain jotta saisi aikaa tapetuksi, muttei nekään kovin paljoa kiinnosta.
Oma ulkonäkö ei enää kiinnosta.
Oma terveys ei kiinnosta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelin jo ollut kuukausia kiinni kun ei kiinnosta laittaa lataukseen?

Vierailija
2/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt keskustelemassa terveydenhuollossa ilmiselvästä masennuksestasi? Kannattaa. Aloituksesi tuntui kuin itseni kirjoittamalta seitsemisen vuotta sitten. Hain ja sain apua. Kannattaa hakea apua ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt keskustelemassa terveydenhuollossa ilmiselvästä masennuksestasi? Kannattaa. Aloituksesi tuntui kuin itseni kirjoittamalta seitsemisen vuotta sitten. Hain ja sain apua. Kannattaa hakea apua ajoissa.

Olen yrittänyt mutta lääkäri sanoi että tuo on ihan normaalia ja lähetti kotiin.

Vierailija
4/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kävelemään. Panosta jalkineisiin. Kerää tölkkejä. Päivä menee mukavasti ja maisemat vaihtuu. Mä oon just nyt kävelemäs ja 4, 5 tuntia menny kivasti. Eilen tienasin 11 euroa, tänään ehkä 2 euroa, vaihtelevaa.

Vierailija
5/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Silti mennään eteenpäin koko ajan.  Tämäkin päivä ollut yhtä tuskaa. Kuolema tämän kaiken joskus lopettaa. 

Vierailija
6/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt mutta lääkäri sanoi että tuo on ihan normaalia ja lähetti kotiin.

Onko mahdollista kokeilla toista lääkäriä? Entä jos hieman liiottelisit jaksamattomuuttasi ja masennusoireitasi? Saanko kysyä, minkä ikäinen olet tai missä päin Suomea asut? Onko mahdollisuutta tehdä isompaa muutosta elämässä? Jaksaisitko yrittää sellaista?

Vierailija
7/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kävelemään. Panosta jalkineisiin. Kerää tölkkejä. Päivä menee mukavasti ja maisemat vaihtuu. Mä oon just nyt kävelemäs ja 4, 5 tuntia menny kivasti. Eilen tienasin 11 euroa, tänään ehkä 2 euroa, vaihtelevaa.

Jos olisin työtön, mutta käyn töissä niin siinä kävelee ja tienaa ihan tarpeeksi. ap

Vierailija
8/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuota on kestänyt, ap? Osaatko kertoa, miksi? Tapahtuiko jotakin liikaa vai väsyitkö vain hiljalleen? Vaikuttiko korona-aika?

Vierailija
9/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuten ottaa eväät reppuun. Kiva syödä ulkona termari kahvit ja leivät.

Vierailija
10/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin työtön, mutta käyn töissä niin siinä kävelee ja tienaa ihan tarpeeksi. ap

Etkö viihdy työssäsi? Kannattaisiko sittenkin hakea jotakin toista työtä tai vaikka kouluttautua uudelleen?

Vierailija
11/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä liikaa alkoholia? Entä jos olet täysin ilman vaikka viisi viikkoa ja katsot, onko vaikutusta?

Vierailija
12/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Tänään juuri mietin, onkohan kyse lievästä masennuksesta. En oikein halua tai tavoittele mitään.  Vapaa-aika kuluu viihdeohjelmien parissa. Uskoisin, että tämä menee ohi jossain vaiheessa ja alkaa joku juttu oikeasti kiinnostamaan. Väsyttää myös koko ajan, niin ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä.

Vierailija
14/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Tänään juuri mietin, onkohan kyse lievästä masennuksesta. En oikein halua tai tavoittele mitään.  Vapaa-aika kuluu viihdeohjelmien parissa. Uskoisin, että tämä menee ohi jossain vaiheessa ja alkaa joku juttu oikeasti kiinnostamaan. Väsyttää myös koko ajan, niin ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä.

Ovatko nämä näitä koronan tuomia, siis korona-ajan tuomia lamaannuksia?

Vierailija
15/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää mikä johtuu mistäkin kun ei ole pulaa erityyppisistä vastoinkäymisistä ja vaikeuksista. Ei voi tietää.

Vierailija
16/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä länsimaisessa hyvinvointivaltiossa. Tasavahvaa mukavuuspuuroa, kuten Eero Paloheimo joskus totesi. Mikään ei kunnolla erotu tasaisen harmaasta arjesta.

Vierailija
17/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö viihdy työssäsi? Kannattaisiko sittenkin hakea jotakin toista työtä tai vaikka kouluttautua uudelleen?

En usko että työtä vaihtamalla mikään paranisi koska nykyinen työ sopii minulle hyvin enkä todellakaan usko että on olemassa joku "ihana duuni" mihin pääsisin ja muuttaisi elämäni taikaiskusta mahtavaksi. 

Vierailija
18/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä muutama viikko sitten ihan sama fiilis. Rupesin ihan väkisin harrastamaan hikiliikuntaa 3-5 x viikossa ja nyt on yllättäen olo ihan erilainen. Ihan outo juttu.

Vierailija
19/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että työtä vaihtamalla mikään paranisi koska nykyinen työ sopii minulle hyvin enkä todellakaan usko että on olemassa joku "ihana duuni" mihin pääsisin ja muuttaisi elämäni taikaiskusta mahtavaksi. 

Ei varmaan, mutta muutos voi aina piristää ja avata monenlaista yllättävää uutta.

Vierailija
20/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Loppu se tämäkin kituutus joskus, elä uskossa.