Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva ripuli ja mikään ei auta

Vierailija
30.04.2021 |

Muutama vuosi tätä jo jatkunut eikä loppua näy. Lääkäreille muistan aina siitä valittaa mutta ei he mitään keksi. Kävin kokeissa jossa otettiin näytepalat niin ylä- kuin alakauttakin mutta ei mitään vikaa lääkäreiden mielestä.Kokeillut sitä ja tätä mutta mikään ei tunnu auttavan. Kaikkea mitä vain joku kertoo auttaneen vastaavassa tilanteessa olen varmasti jo kokeillut.

Hiukan rajoittaa elämistä kun aamulla ei voi syödä muuta kuin ripulilääkkeen. Sitten on oltava syömättä niin pitkään kuin vain suinkin jaksaa. Iltapäivällä kun sitten syö ja ihan sama mitä niin tunnin sisällä se taas alkaa. Tuntien juoksentelu vessassa ja tosiaan juoksentelu kun kiire aina tulee. Ensin tulee pientä kipua ja sitten pitääkin äkkiä siirtyä vessan puolelle. Iltapäiväsyömisten jälkeen vain mustikkasoppaa ja muuta nestettä niin vatsa alkaa pikkuhiljaa rauhoittua että pääsee nukkumaan.

Kävin verikokeissa ja anemiaa, kuinkas muuten.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tulppa persiiseen?

Vierailija
2/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin että lääkäri ei määrää mitään eikä hammaslääkärit kirjoita antibiootteja reseptejä koska potilas voisi pelastua tulehduksista on kivempaa ettei pelastu ja vetää hampaat pois. Myrkytyksen takia moni kuolee sepsis ikenissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä yksityiselle lääkäriasemalle (joku asiallinen paikka, ei mikä tahansa), jollekin erikoislääkärille, joka keskustella mahdollisista syistä. Onko allergioita, ne eivät näy aina tuloksissa. Onko suolistossa vielä nukkaa normaalisti. Miten suoliston bakteeritasapaino. Oletko välttänyt kahvia ja liikaa kofeiinia. Onko suvussasi jotain vastaavaa vaivaa muilla ollut.

Vierailija
4/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteensiirto?

Vierailija
5/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosteensiirto?

Tehoaa jos sitoutuu hyvää mikrobiomia ylläpitävään ravintoon ulosteensiirron jälkeen.

Vierailija
6/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi osasyy voi olla se, että syöt vähän kiinteää ruokaa ja korvaat sen nestemäisellä.

Vierailija
7/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
8/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostesiirto voisi oikeasti auttaa. Oletko puhunut siitä lääkärin kanssa?

Vierailija
9/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron, mikä mulla auttoi vuosia kestäneeseen ripulivaivaan.  Mulla ei ole keliakiaa eikä laktoosi-

intoleranssia.  Jos olet ruisleivän syöjä, syö vain sellaista leipää, jossa ei ole käytetty hiivaa.  Käytin myös

lääkärin neuvosta apteekista saatavaa luontaislääkettä, Agiocur-rakeita.  Muutaman viikon kuluttua

ripulointini oli muisto vain!  Tilanne korjautui pysyvästi, vaivaa ei ole ollut enää vuosiin.

Vierailija
10/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mustikkasoppa on just se mikä aikaansaa varpusparven! Ehkä susta tuntuu että se rauhoittaa mahaa mutta asia onkin juuri päinvastoin?!

Vierailija
11/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi Lacto7 maitohappobakteerit plus ruokavalio. Syön mietoa, helposti sulavaa ruokaa. Kasviksia vain vähän, paljon juustoa ja teetä kuivattamaan suolensisältöä.

Vierailija
12/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut gluteenitonta ruokavaliota? Viljat voi aiheuttaa tuota. Monella tutulla ollut, ja vaiva parantunut kun jättää viljat pois.

Vierailija
13/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ruoansulatusentsyymejä, saa ihan verkkokaupoista ja marketeista. Omien entsyymien puute voi johtua esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai sappirakon poiston jälkeen voivat auttaa suolistovaivoissa.

Vierailija
14/15 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron, mikä mulla auttoi vuosia kestäneeseen ripulivaivaan.  Mulla ei ole keliakiaa eikä laktoosi-

intoleranssia.  Jos olet ruisleivän syöjä, syö vain sellaista leipää, jossa ei ole käytetty hiivaa.  Käytin myös

lääkärin neuvosta apteekista saatavaa luontaislääkettä, Agiocur-rakeita.  Muutaman viikon kuluttua

ripulointini oli muisto vain!  Tilanne korjautui pysyvästi, vaivaa ei ole ollut enää vuosiin.

Viisass neuvo! Itse olin ripulilla  varmaan 4-5 päivää.Vuoteen omana siis.Sattu soitaa veli,silloin viellä elossa.Sanoi : Teetä,siihen sokeria ja hitunen suolaa.lisäksi pelkää ranskanleipää.Ransikis sitoo vatsasta pöpöt.Ripulissa lähtee kehosta nesteet,suolot ja sokeria keho tarvitsee myös ripulissa.Sanoi ainakin pari vuorokautta kyseinen kuuri.Ei mitään muuta kuin tee nesteyty ja ranskan leipä.siihen leipään ei laiteta mitään.Olin vähän ? Kokeilin ja toimi.Jokaiselle ripulista kärsivälle saman sanonut ja toiminut heillä.En sitä tedä olivatko he raskis tee kuurilla vuorokauden vai enemän? Veljeni sanoi ranskan muugalaislegionassa käyttivät kikka .Legionalaiset kun viidakossa saatoivat pöpöjä saada,hän ainakin, joskus 70 luvun alku.

Vierailija
15/15 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaamalla se ripuli lähtee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi