Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkku ja onneton....

Vierailija
30.04.2021 |

Miten tulla sujuviksi ettei koskaan saa rakastaa ja tulla rakastetuksi, eikä rakastaa (romanttisesti).

Että koko elämän saa olla yksin, kunnes vihdoin saa kuolla pois.

Ja miten estää paha olo ja katkeruus kun näkee pareja?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies?

Vierailija
2/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

En.

Miksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

mitä merkitystä, onko joku solvaus valmiina ja leikattuna työpöydälle?

Vierailija
4/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Mä ajattelin että haluaisi alkaa vänkää kuinka naiset saa milloin vaan seuraa ja miesparka ei millään.....

Vierailija
5/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Mä ajattelin että haluaisi alkaa vänkää kuinka naiset saa milloin vaan seuraa ja miesparka ei millään.....

ja SINÄ vesikielellä olit valmiina vänkkäämään. Naiset saa seuraa helpommin kuin miehet. Ole hyvä.

Vierailija
6/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei koskaan saa rakastaa eikä rakastaa? Ja sen kanssa pitäisi tulla sujuviksi?

Vierailija
7/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei koskaan saa rakastaa eikä rakastaa? Ja sen kanssa pitäisi tulla sujuviksi?

Niin jos ei saa. Niin miten tehdä sopu sen kanssa?

Vierailija
8/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun äidinkielesi on?

Ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eipä täällä ainakaan näytetä rakkaus oikein kukoistavan. Keskity omaan hyvinvointiisi, sillä se on paras keino löytää rakkaus. Mikään ei ole seksikkämpää kuin hymyilevä ja onnellinen nainen, eikä miehen tehtävä ole tehdä naista onnelliseksi, kuten ei naisen miestäkään. Se on sellanen ylimääräinen bonus mikä tulee kaiken muun hyvän päälle jos on tullakseen. M

Vierailija
10/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit nuori tai vanha. Nosta takapuolesi ylös sieltä tuolilta tai sofalta.Painu ulos ovesta tuuletaa päätäsi.Huomattavasti parempi olo,kun olet kuljeskellut ympäriisi 2h. ainakin.Esi penkki johon istua, äkkiä siihen istuu joku muu ja ala puhumaan.Voit ilmottautua yksinäiselle teatteri,uima kävely kaveriksi.Hakukonelle aihe syötä ja tuloksia tulee useamalta järjestöltä.Jotain klikaa niistä.Saat oteen elämästäsi ja vähän muutakin kuin rypeä itse säälissä.Sata varma kotoa suo ei kukaan hae.Eikä se ihminen löydy hakukoneltasi.Jotkut maksuliset palstat ,jossa haetaan kumpania,ystävää löytyy. Siellä käsitäkseen ei ole vain seksin ruinajia?Koska ilmotus tai liityminen maksaa,karsii jo juopot pois.Koska sillä rahalla saa kaljaa kenties 4 tölkkiä?

Vierailija
11/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama katkeruus ja paha olo itselläni, kun näen onnellisia pareja. Vaikka olen itse suhteessa. Suhteessa jossa koskettaminen, läheisyys ja seksi ovat täysin vieraita asioita. Ja tätä tapahtuu jokaisessa suhteessa, vedän puoleeni miehiä, joilla on isoja ongelmia pääkoppansa kanssa niin, että jaksaminen riittää vain omaan napaan, toiselle ei ole mitään annettavaa. Ei tämä huonossa suhteessa oleminen ole yhtään sen parempaa. Ja tällaista se on, ennemmin tai myöhemmin. Jokaisen kanssa. Olen menettänyt uskoni parisuhteisiin. Rakkaus ei ole minua varten.

Vierailija
12/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eipä täällä ainakaan näytetä rakkaus oikein kukoistavan. Keskity omaan hyvinvointiisi, sillä se on paras keino löytää rakkaus. Mikään ei ole seksikkämpää kuin hymyilevä ja onnellinen nainen, eikä miehen tehtävä ole tehdä naista onnelliseksi, kuten ei naisen miestäkään. Se on sellanen ylimääräinen bonus mikä tulee kaiken muun hyvän päälle jos on tullakseen. M

Toki, mutta ei yksikään esim omista tutuista pariskunnista ole ollut mikään yyber seesteinen ja onnellinen ja kaikin puolin täysin tyttyväinen yksinkin. Kyllä suurin osa ihmisistä on parisuhteessa juuri siksi että ilman sitä ovat onnettomampia, ei se mikään pelkkä kiva bonus ole. (ei ap mutta sama ongelma)

Vierailija
13/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
14/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama katkeruus ja paha olo itselläni, kun näen onnellisia pareja. Vaikka olen itse suhteessa. Suhteessa jossa koskettaminen, läheisyys ja seksi ovat täysin vieraita asioita. Ja tätä tapahtuu jokaisessa suhteessa, vedän puoleeni miehiä, joilla on isoja ongelmia pääkoppansa kanssa niin, että jaksaminen riittää vain omaan napaan, toiselle ei ole mitään annettavaa. Ei tämä huonossa suhteessa oleminen ole yhtään sen parempaa. Ja tällaista se on, ennemmin tai myöhemmin. Jokaisen kanssa. Olen menettänyt uskoni parisuhteisiin. Rakkaus ei ole minua varten.

Lähetätkö mulle sen miehen?

Itse en lääppimisestä, enkä seksistä välitä.

Jos on rauhallinen ja mukava mies noin muuten.

Vierailija
15/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että kaikki löytää jonkun t. Ammattivalittaja

Vierailija
16/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jaksat sitä, että mieliala vaihtelee rajusti päivittäin, ei osaa keskustella eikä oikeastaan edes viettää aikaakaan kanssasi. Joudut arpomaan jatkuvasti, millä mielellä on. Ärsyyntyy jos sanot väärästä asiasta väärään aikaan, tämä vaihtelee päivittäin. Ole hyvä, saat kultakimpaleen.

Vierailija
17/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitta välttää tilanteita, joissa näkee muita pareja. Isoimpaan ahdistukseen lääkkeeksi viina. Näillä on pärjätty monta vuosikymmentä. Bonuksena tulee vielä se, että ei tarvitse elää liian pitkää elämää.

Vierailija
18/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Veikkaan että näin menee:

"Mitä valitat, naisena saat heti seuraa jos haluat!1 Tinderiin vaan ja pääset heti panemaan ja monia!! Panemaan siis monia!" 

Vaikka seksistä taikka seuran täyttämisestä ei ole kysymys.

Ap ehkä miettii parhain päin miten muilla. Tokkopa suurimmalla osalla pariskunnista on mitään kummempaa, ei ole sitä, mistä ap ajattelee kokevansa vielä katkeruutta. 

Kun ap tajuat että he myös saattavat kadehtia vapautta, ja osalla on yksinäisyyttä ja osalla kaltoinkohtelua parisuhteissaan eivätkä saa välittämistä, niin voi tarttua monitahoiseen johtopäätökseen.

Jos haluat aktivoitya, niin sitten deittimaailmaa harrastamaan. Seuraa ja trefffejä varmaan löytyy, mutta rakkaudesta ääriharvoin kuullaan. Joidenkin mukaan on niin, että mitä enemmän määrällisesti kontakteja ja aktivoitumista markkinoilla, sitä enemmän chaanssia löytää ❤️.   

Periaatteessa olisi hyvä jos saisit onnea ihan vaan omin päinkin/itsesi kanssa. Tosi rakkaus on niin harvinaista , sen varaan ei kannata onnea laittaa. Tehdään onnea mistä kyetään!

Vierailija
19/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö aseksuaaleille ole olemassa mitään omaa deittipalstaa tms?

Vierailija
20/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja etsi mies jollakin muulla tavalla. Hyvä suhde vaatii paljon ja antaa paljon. Kannattaa oikeasti miettiä miksi ne tietyntyyppiset miehet sinua kiinnostavat. Meitä kun on ihan normaaleitakin ihan joka puolella. Jos suhde kerta toisensa jälkeen epäonnistuu, ja noiden suhteiden yhdistävä tekijä olet sinä, silloin jonkin on sinussa muututtava, enkä tarkoita tällä pinnallisia asioita vaan sisäisiä. Yleisesti monet suhteet kaatuvat huonoon kommunikointiin, laadullisesti tai määrällisesti. Syyttelyt ja sellaiset kannattaa parisuhteessa unohtaa kokonaan. Koita vaikka ensin ystävystyä jonkun kanssa niin näet millainen hän on. M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä