Olen jo melko varma, että yksi julkkisten BB-talon asukkaista on Danny
Kommentit (15)
Eiköhän. Ura laskussa, tarvitaan näkyvyyttä. Ja oli joku tylkeikka tulossa, jonka jälkeen meinaavat helmin kanssa jatkaa?
Parasta olisi jos Erikakin sattuis taloon..
Jos sinne menee Ron Moss niin veikkaan, että sinne menee jompi kumpi Ronin luona vierrailleista julkkiskokeista. Voi mennä Dannykin.
ei vaan prinssi harry, varma tieto
miksi luulet että sillä oli niin kiire "amerikkaan" eli suomeen karanteeniin?
Danny on nykyään joka tuutissa, joten eiköhän tuoltakin löydy.
Miksi se Helmi ei mene? Selvästi haluaa julkkikseksi, kun taas tänään oli jonkun iltapäivälehden kannessa. Voisi tulla sutinaa ja draamoja Palanderin/Niemisen/Archien kanssa. Mitä tuo 80-vuotias ukkeli tuo ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Helmi ei mene? Selvästi haluaa julkkikseksi, kun taas tänään oli jonkun iltapäivälehden kannessa. Voisi tulla sutinaa ja draamoja Palanderin/Niemisen/Archien kanssa. Mitä tuo 80-vuotias ukkeli tuo ohjelmaan?
Ei sitä tiedä, vaikka menisikään. Eihän tuo Dannyn menokaan ole kuin arvailua. Osallistujia ei ole vielä julkistettu.
Kuulostaa todella tylsältä kilpailuohjelmalta, ei lainkaan alkuperäiseltä Big Brotherilta. Höööh. Minä odotin innolla Big Brotheria. Varmaan seuraan tätäkin, mutta ei kyllä kuulosta edes samalta ohjelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Danny who?
Auts, tuon pahempaa sivallusta ei voisi Dannylle esittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella tylsältä kilpailuohjelmalta, ei lainkaan alkuperäiseltä Big Brotherilta. Höööh. Minä odotin innolla Big Brotheria. Varmaan seuraan tätäkin, mutta ei kyllä kuulosta edes samalta ohjelmalta.
Jep. 19 päivää puhkikuluneita julkkiksia. Kaukana alkuperäisestä kunnon BB:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali, katsot kuitenkin. Syksyllä tulee sulle se normiversio tavispölvästeillä.
Juonipaljastus: Danny ja Ron Moss tulevat BB-talossa ulos kaapeistaan ja paneskelevat innolla toisiaan. B-luokan tyrkky naiset jotka on valittu täytteeksi ovat ihmeissään kun näiden varakkaiden vanhusten avulla julkisuudella rikastuminen meneekin pieleen. Tämän tuosta alastomat b-julkuttaret käyvät tarjoutumassa Dannylle ja Ronille levitellen runsaasti makkaraa saaneita vaaaaginoitaan, mutta molemmat sanovat että johan tuota värkkiä on soudettu ja Dannylla tai Mossilla on parempi. Sen pituinen se ja en kyllä katso kyseistä paskasarjaa vaikka vieraaksi tulisi kuka.
Oliko jossain näkyvissä sellainen Star Trek-henkinen kokopuku ilman rintaneula?