Meneekö teninne vappubileisiin?
Meidän teinit viettävät vapun kotona. Kuulemma ei kukaan mene mihinkään vappubileisiin. Onko nykynuoriso muka näin koronakuuliaisia, vai eikö nykynuoret enää juhli?
Omana teiniaikana olisi varmasti ollut korona-aikanakin jotain vappuhäppeningiä, vähintään parin kaverin kanssa tai ulkona.
Kommentit (21)
Ei mene. Ei ole "bileihminen" muutenkaan, elää aika kurinalaista urheilijan elämää.
Ei mene. Ei hänelle kavereita ole, mutta vaikka olisikin, en anna lupaa mennä.
Ei mene. Häntä puistattaa teinibileet.
Lähti jo kaverin mökille, simaa, nakkeja, munkkeja, sipsejä ja karkkia repussaan. On siellä mökillä myös kaverin vanhemmat, ettei nyt ihan hurjaksi meno mene.
Ei mene. Ei tulisi mieleenkään pandemia-aikana.
Tulossa juuri armeijasta lomille. En usko että jää kotiin äidin ja isän kanssa viettämään vappua vaikka hyvät tarjoilut on tehtykin :)
Kyllä menee. Niin menin itsekin. Ihan kiva. Täällä maalla ei koronoita mietitä.
Eihän tänne kukaan viitsi tulla kun sä olet noin vastenmielinen ja sulkeutunut kaveri!
Tietysti menee. Niin mennään mekin. Tosin eri bileisiin.
Surullista, kuinka teinit eivät halua viettää aikaansa perheidensä kanssa.
Ei mene, on tietokoneella kavereita tapaamassa
Mutta luulen että esikoinen tapaa kavereitaan, mutta on asunut jo useamman vuoden pois kotoa, niin en hänen menemisiin voi vaikuttaa
En ole teinin vanhempi, mutta olen teini itse.
En mene. Kukaan ei minua ole mihinkään kutsunut, sillä en vietä aikaani teinien kanssa, jotka kuolaavat alkoholin perään.
Ennen vanhaan sääntöjen ja suositusten noudattaminen ja pyrkimys olemaan mahdollisimman hyvä ihminen oli aikuisten tylsää paskaa, jota vastaan teinit halusi kapinoida, mutta nykyään hyvesignalointi on muodissa, sekä korona, että ilmasto on suuri huoli juuri nuorilla.
Kun ei pullikoi ja ole vastarannankiiski, on nykymittapuun mukaan tietoinen tämän päivän asioista ja kartalla, eikä 1900-luvulle jämähtänyt vanhus.
Luultavasti seuraava sukupolvi on sitten taas näitä, jotka heittää roskia puistoon ja haistattaa pitkät positiivisille viboille
Menisikin. Mutta ei, aina nyhjää huoneessaan ja liikkuu sieltä lähinnä kouluun, vessaan ja jääkaapille.
Ei.
Kaksi on ihan vaan kotosalla ja kolmas kyydittää selvänä olevia kavereitaan myöhemmin pitkin kyliä ja kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Menisikin. Mutta ei, aina nyhjää huoneessaan ja liikkuu sieltä lähinnä kouluun, vessaan ja jääkaapille.
Masentunut?
Vierailija kirjoitti:
En mene. Kukaan ei minua ole mihinkään kutsunut, sillä en vietä aikaani teinien kanssa, jotka kuolaavat alkoholin perään.
Ala viettämään heidän kanssaan aikaa tai vietät tylsän elämän yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala viettämään heidän kanssaan aikaa tai vietät tylsän elämän yksin
En näe alkoholissa mitään hienoa. Uskon, että elämä on laadukkaampaa ilman päihteitä, joista on vain paljon haittaa. Kaverisuhteet ovat joskus haitallisia, enkä siksi kavereita etsi. Yksin on mukavaa olla, vaikka seura silloin tällöin kelpaakin minulle.
Kiinnostaa kuulla, onko muiden teinit jänniä vai kilttejä?