Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies oksentaa lavuaariin??!

Vierailija
30.04.2021 |

Onko muiden miehet tällaisia, että jos tulee yrjö, niin se pitää päästää lavuaariin vaikka pönttö seisoo vieressä?? Miksi, Oi miksi??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin kauan sitte yks lauantaiaamu kaverin lavuaariin, sillä poikkeuksella ap:n mieheen, että se oli täynnä tiskejä.

Kaveri ei tykännyt. Tuli vaan niin huono olo perjantai-illan bilettämisen jälkimainingeissa.

Vierailija
22/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrjönnyt joka päivä pari kuukautta. Joskus menee lavuaariin, kun ei kerkeä pönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin nuorena aseman vessan lavuaariin, kun en ehtinyt wc-koppiin asti. Syy oli menkkakivut, jotka aikanaan sain koko kroppani sekaisin.

Vähän vieressä oleva naisihminen katsoi pitkään.

Tää on tosi juttu

Vierailija
24/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä lavuaari kätevästi heti wc-pöntön vieressä, majailen yleensä siellä krapulapäivinä kun tahtoo tulla räjähtävää ripulipaskaa ja oksennusta samaan aikaan. Vaimo toki saa aina itkupotkuraivarit vaikka itse siivoan jälkeni.

M40

Vierailija
25/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kylppärissä lavuaari kätevästi heti wc-pöntön vieressä, majailen yleensä siellä krapulapäivinä kun tahtoo tulla räjähtävää ripulipaskaa ja oksennusta samaan aikaan. Vaimo toki saa aina itkupotkuraivarit vaikka itse siivoan jälkeni.

M40

Olet hieno mies. Not.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän