Miksi mies oksentaa lavuaariin??!
Onko muiden miehet tällaisia, että jos tulee yrjö, niin se pitää päästää lavuaariin vaikka pönttö seisoo vieressä?? Miksi, Oi miksi??
Kommentit (25)
Oon yrjönnyt joka päivä pari kuukautta. Joskus menee lavuaariin, kun ei kerkeä pönttöön.
Oksensin nuorena aseman vessan lavuaariin, kun en ehtinyt wc-koppiin asti. Syy oli menkkakivut, jotka aikanaan sain koko kroppani sekaisin.
Vähän vieressä oleva naisihminen katsoi pitkään.
Tää on tosi juttu
Meillä on kylppärissä lavuaari kätevästi heti wc-pöntön vieressä, majailen yleensä siellä krapulapäivinä kun tahtoo tulla räjähtävää ripulipaskaa ja oksennusta samaan aikaan. Vaimo toki saa aina itkupotkuraivarit vaikka itse siivoan jälkeni.
M40
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kylppärissä lavuaari kätevästi heti wc-pöntön vieressä, majailen yleensä siellä krapulapäivinä kun tahtoo tulla räjähtävää ripulipaskaa ja oksennusta samaan aikaan. Vaimo toki saa aina itkupotkuraivarit vaikka itse siivoan jälkeni.
M40
Olet hieno mies. Not.
M38
Mä oksensin kauan sitte yks lauantaiaamu kaverin lavuaariin, sillä poikkeuksella ap:n mieheen, että se oli täynnä tiskejä.
Kaveri ei tykännyt. Tuli vaan niin huono olo perjantai-illan bilettämisen jälkimainingeissa.