Miksi mies oksentaa lavuaariin??!
Onko muiden miehet tällaisia, että jos tulee yrjö, niin se pitää päästää lavuaariin vaikka pönttö seisoo vieressä?? Miksi, Oi miksi??
Kommentit (25)
Et kai siivoa lavuaaria miehen jäljiltä?
Anna oksentaa mihin haluaa. Huolehdit vaan siitä, että mies siivoaa itse oksennuksensa ja avaa tukkeutuneet lavuaarit. Jos oksu tulee mualle, mies myös siivoaa itse ja pesee siivousrätit.
Kuinka usein teillä oikein yrjöillään? Mun miehellä on kerran ollut oksennustauti 15 vuoden aikana, ja silloinkin osui pönttöön.
Eroa. Hanki sanko jossa on muovipussi, joka ei ole roskis.
Kontrolloit ilmeisesti ihan kaikkea. Sama kai se mihin oksentaa jos siivoaa. Ehkä se pytty oli sun jäljiltä niin siivoton ettei voinut tehdä sinne...
Itsekin oksennan lavuaariin, se on jotenkin helpompaa kun ei tarvitse kyykistyä. Oksettavaa, tiedän.
Jos on syönyt makkaraperunat niitä voi vielä huikopalas napostella lavuaarista.
Se istuu samaan aikaan roiskimassa ripulia pöntöllä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oksennan lavuaariin, se on jotenkin helpompaa kun ei tarvitse kyykistyä. Oksettavaa, tiedän.
Ei ole. On inhotavaa oksentaa pyttyyn kun oksuvesi loiskuu naamaan.
Jos on kova kiire niin silloin valitaan eka eteen osuva astia.
Mä oksensin kerran koulussa lavuaariin kun en tajunut että ois pitänyt varmaan roskapönttöön tai vesaan... olinn silloin 18v. vielä kaduttaa sen siivojaan puolesta :(
Mun krpalua-oksennus tulee niin paineella että mun on pakko oksentaa ammeeseen.
M38
Ole iloinen ettei se paskanna sinne.
Minä oksensin olohuoneen seinään. Valtavalla paineella tulu enkä kerennyt minnekään . Olen nainen. Kyllä ärsytti siivota seinää ja ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oksensin kerran koulussa lavuaariin kun en tajunut että ois pitänyt varmaan roskapönttöön tai vesaan... olinn silloin 18v. vielä kaduttaa sen siivojaan puolesta :(
Et siivonnut sitä itse koska?
Roskis olisi ollut pahin paikka, sinnehän se jää haisemaan ja valuu vielä astiaankin.
Oksensin ja ripuloin kerran kylässä kaverin sängyn alle yöllä. Seuraavana aamuna ihmeteltiin, että mikä täällä haisee. Kaveri sai selkäänsä kun vanhempansa luulivat, että hän oli oksentanut ja paskonut sinne, mutta ei halunnut tunnustaa.
Kotona sanoin, että en kyllä enää mene sinne yöksi, koska siellä haisee oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloit ilmeisesti ihan kaikkea. Sama kai se mihin oksentaa jos siivoaa. Ehkä se pytty oli sun jäljiltä niin siivoton ettei voinut tehdä sinne...
Haju pinttyy lavuaariin ja viemäriin. Siksi joku sanko muovipussilla parempi. Ellei viemäriä pysty siistimään kunnolla.
Viimeksi tuli yrjöiltyä v. 2009, kun oli noro. Kaikkensa tekee, että pönttöön menee, kun on jo valmiiksi huono olo niin yhtään ylimääräistä ei silloin jaksa tehdä.
Yleensä istun ripuloimassa pöntöllä ja oksennan samalla lavuaariin, jos ei ole ämpäri kohdilla. Migreenissä oksennan ja ripuloin samaan aikaan.
Kysy siltä mieheltä.