Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies oksentaa lavuaariin??!

Vierailija
30.04.2021 |

Onko muiden miehet tällaisia, että jos tulee yrjö, niin se pitää päästää lavuaariin vaikka pönttö seisoo vieressä?? Miksi, Oi miksi??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä.

Vierailija
2/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai siivoa lavuaaria miehen jäljiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna oksentaa mihin haluaa. Huolehdit vaan siitä, että mies siivoaa itse oksennuksensa ja avaa tukkeutuneet lavuaarit. Jos oksu tulee mualle, mies myös siivoaa itse ja pesee siivousrätit.

Vierailija
4/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä oikein yrjöillään? Mun miehellä on kerran ollut oksennustauti 15 vuoden aikana, ja silloinkin osui pönttöön.

Vierailija
5/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Hanki sanko jossa on muovipussi, joka ei ole roskis.

Vierailija
6/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloit ilmeisesti ihan kaikkea. Sama kai se mihin oksentaa jos siivoaa. Ehkä se pytty oli sun jäljiltä niin siivoton ettei voinut tehdä sinne... 

Vierailija
7/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oksennan lavuaariin, se on jotenkin helpompaa kun ei tarvitse kyykistyä. Oksettavaa, tiedän.

Vierailija
8/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syönyt makkaraperunat niitä voi vielä huikopalas napostella lavuaarista.

Vierailija
9/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se istuu samaan aikaan roiskimassa ripulia pöntöllä.

Vierailija
10/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin oksennan lavuaariin, se on jotenkin helpompaa kun ei tarvitse kyykistyä. Oksettavaa, tiedän.

Ei ole. On inhotavaa oksentaa pyttyyn kun oksuvesi loiskuu naamaan. 

Vierailija
11/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova kiire niin silloin valitaan eka eteen osuva astia. 

Vierailija
12/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin kerran koulussa lavuaariin kun en tajunut että ois pitänyt varmaan roskapönttöön tai vesaan... olinn silloin 18v. vielä kaduttaa sen siivojaan puolesta :(

Vierailija
13/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun krpalua-oksennus tulee niin paineella että mun on pakko oksentaa ammeeseen.

M38

Vierailija
14/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen ettei se paskanna sinne.

Vierailija
15/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksensin olohuoneen seinään. Valtavalla paineella tulu enkä kerennyt minnekään . Olen nainen. Kyllä ärsytti siivota seinää ja ympäristöä.

Vierailija
16/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oksensin kerran koulussa lavuaariin kun en tajunut että ois pitänyt varmaan roskapönttöön tai vesaan... olinn silloin 18v. vielä kaduttaa sen siivojaan puolesta :(

Et siivonnut sitä itse koska? 

Roskis olisi ollut pahin paikka, sinnehän se jää haisemaan ja valuu vielä astiaankin. 

Vierailija
17/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin ja ripuloin kerran kylässä kaverin sängyn alle yöllä. Seuraavana aamuna ihmeteltiin, että mikä täällä haisee. Kaveri sai selkäänsä kun vanhempansa luulivat, että hän oli oksentanut ja paskonut sinne, mutta ei halunnut tunnustaa. 

Kotona sanoin, että en kyllä enää mene sinne yöksi, koska siellä haisee oksennus.

Vierailija
18/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloit ilmeisesti ihan kaikkea. Sama kai se mihin oksentaa jos siivoaa. Ehkä se pytty oli sun jäljiltä niin siivoton ettei voinut tehdä sinne... 

Haju pinttyy lavuaariin ja viemäriin. Siksi joku sanko muovipussilla parempi. Ellei viemäriä pysty siistimään kunnolla.

Vierailija
19/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuli yrjöiltyä v. 2009, kun oli noro. Kaikkensa tekee, että pönttöön menee, kun on jo valmiiksi huono olo niin yhtään ylimääräistä ei silloin jaksa tehdä.

Vierailija
20/25 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä istun ripuloimassa pöntöllä ja oksennan samalla lavuaariin, jos ei ole ämpäri kohdilla. Migreenissä oksennan ja ripuloin samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi