Rintojen kasvu kolmelymppisenä
Mun tissit ei mahdu enää liiveihin ja näyttää ja tuntuu törkeän isoilta kun oon tottunut pieneen b-kuppiini, mistä tää voi johtua?
En ole lihonut, en ole raskaana, menkkaturvotus ei selitä kun nää on koko ajan piukeina.
Mies kyllä tykkää mut olen vähän ihmeissään, eikö niiden kuuluisi kasvaa teini iässä kokoonsa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko rinnat kasvaa iän myötä?
Mulla oli 20-vuotiaana 75D, nyt 75E tai F.
Lihonut en ole, samoja vaatteita edelleen käytössä kuin 20-vuotiaanakin.N28
Ei kun ihan leikisti sulla on kuppikoko kasvanut. Rinnat tietysti pysyneet ennallaan. Eikun....
Minullekin kävi samoin. Melko isot rinnat oli jo aiemmin, mutta kolmekymppisenä ne alkoivat kasvaa entisestään ja nyt ollaan jo 70J:ssä. En osaa huolestua, koska muita oireita ei ole, ja olisi kai syöpäkin jo yhdeksässä vuodessa ilmoitellut itsestään. Mastopaattiset rinnat minulla kyllä on (eli rintakudos muhkuraista), liittyisikö jotenkin siihen. Tai sitten ei. Mitkään lölleröt ja turvonneet rinnat eivät kyllä ole, vaan se kudos on aika kovaa.
Juu saman olen huomannut, 25v A-kuppi, 30-35 v C-kuppi, nyt 40v D/E-kuppi.
Olen aina ollut pienikokoinen, ei lapsia, ei hormonaalista ehkäisyä, mutta nää tissit vaan kasvaa.
Tissien kasvua odotellessa... Itse aloin kolmekymppisenä laihtumaan (ei sairauksia, kävin lääkärissäkin), rinnat ovat edelleen samankokoiset. No ainakin näyttävät isommilta kun muu vartalo on kuihtunut. N33
Huhhuh, joka päivä sitä oppii jotain uutta.
Ei ole käynyt koskaan noin. Se on johtunut joko pienestä lihomisesta tai naisten vaivoista.
Mulla oli b-c kuppi 30-vuotiaaksi asti ja nyt on liivimallista riippuen e-f. Ympärysmitta ei ole kasvanut.
Aluksi en tykännyt, mutta nyt kun olen treenin myötä saanut kroppaa muutoinkin ihailemaani suuntaan näytän mielestäni paremmalta kuin koskaan, eivätkä isommat rinnatkaan siinä sivussa haittaa.
N 36
Itse vajaa 40v ja lasten imetyksen myötä pienemmät rinnat mitä koskaan!
Mulle lähetti juuri vähän aikaa sitten N30 kuvan rinnoistaan että ovat kasvaneet paljon isommaksi kun oli niin kiihottunut puheistani.
Minullakin on kasvanut. Olen kyllä saanut 2 lasta, joten tilannetta ei voi verrata suoraan siihen, mitä oli parikymppisenä. Nyt melkein nelikymppisenä koko on 70H, vaikka nuorena ostin c-kuppia. Paino sama kuin lukiossa.
Oikeestiko rinnat kasvaa iän myötä?
Mulla oli 20-vuotiaana 75D, nyt 75E tai F.
Lihonut en ole, samoja vaatteita edelleen käytössä kuin 20-vuotiaanakin.
N28