Rintojen kasvu kolmelymppisenä
Mun tissit ei mahdu enää liiveihin ja näyttää ja tuntuu törkeän isoilta kun oon tottunut pieneen b-kuppiini, mistä tää voi johtua?
En ole lihonut, en ole raskaana, menkkaturvotus ei selitä kun nää on koko ajan piukeina.
Mies kyllä tykkää mut olen vähän ihmeissään, eikö niiden kuuluisi kasvaa teini iässä kokoonsa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Näet harhoja.
En näe kun muutkin näkee saman :D
Hihi, olet tiineenä. Teepä testi uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
rintasyöpä jos kovat
Kovat nännit? No se tulee ihan eri jutuista.
Siitä se alkaa. Eikä loppua näy. Koko ajan rinnat kasvaa, vaikka paino ei ole montaa kiloa noussut.
Parikymppisenä oli C75, nyt G75.
N52
Ainiin. En käytä e-pillereitäkään. Syöpään en usko kun ovat ihan normaalin tuntuiset, isommat vaan.
Oon tosin syönyt macaa, voisko se vaikuttaa hormoneihin jotenkin 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainiin. En käytä e-pillereitäkään. Syöpään en usko kun ovat ihan normaalin tuntuiset, isommat vaan.
Oon tosin syönyt macaa, voisko se vaikuttaa hormoneihin jotenkin 🤔Ap
Joo, maca on tunnettu tissien turvottaja. Aasiassa sitä käytetään silikonien korvikkeena
Mulla oli kanssa kolmekymppiseksi asti aina b-kuppi vaikka painokin vaihteli. Sitten 31-vuotiaana n. puolessa vuodessa päättivät kasvaa D-kuppiin ja justiin kattelin, että tjaa, pitäskö hankkia jo E...
Sitä kutsutaan hormonaaliseksi muutokseksi. Alkaa noin kolmekymppisenä. Minulla samaan settiin kuului se, että suorat hiukseni muuttuivat laineikkaiksi. Kampaaja sanoi, että syynä hormonaaliset muutokset.
Ai tää on yleistäkin? Mistäköhän johtuu?
Voi apua, en mä halua näistä enää isompia, tykkäsin pienistä rinnoistani :/
Ap
Ehkä jokin hormonaalinen vaihtelu?
Mulla kierron vaihtelu ja kierukka teki tota.
Voi myös olla että oot muuten vaan ns. turvoksissa. Syötkö suolaa?
Käy lääkärissä, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan hormonaaliseksi muutokseksi. Alkaa noin kolmekymppisenä. Minulla samaan settiin kuului se, että suorat hiukseni muuttuivat laineikkaiksi. Kampaaja sanoi, että syynä hormonaaliset muutokset.
Siis mitä? Oikeastiko rinnat kasvaa iän myötä? Oon 31.
T.13
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on yleistäkin? Mistäköhän johtuu?
Voi apua, en mä halua näistä enää isompia, tykkäsin pienistä rinnoistani :/Ap
No niistä hormonaalisista muutoksista. Niitä tulee kaikille iän myötä. Osalla näkyvät enemmän, osalla vähemmän. Toki ei ole haitaksi käydä lääkärissäkin tarkistuttamassa, että kaikki on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Oikeastiko rinnat kasvaa iän myötä? Oon 31.
T.13
Ei välttämättä kaikilla, mutta useimmilla kyllä.
N37, ex A-kuppi, nykyinen C-kuppi
Ei pysty kyllä sanomaan mitään ilman kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kyllä sanomaan mitään ilman kuvaa.
Onneksi emme sinun mielipidettäsi kaipaakaan. Miehet/pojat kun eivät tästä aiheesta osaa mitään järkevää sanoa.
Ihme aine se maca, kasvattaa pyllyäkin. Mitä tapahtuu kun sen lopettaa?
Mulla on edelleen koko a vaikka ikää jo 40v.
Näet harhoja.