Kassi, johon tulisi kaikki vuosien varrella olleet nuorten muotivillitykset, tyyliin jojo, tamagotchi, fidget spinner...vois olla nykynuorten mielestä aika jännnitävä pengottava.
Mitäs kaikkea muuta jännää pussukkaan voisi laittaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tamagotcheja myydään yhä ja ne ovat vieläkin melko suosittuja muualla maailmassa.
Missä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Tamagotcheja myydään yhä ja ne ovat vieläkin melko suosittuja muualla maailmassa.
Kuka hullu niitä ostaa. Nehän on nykyään virtuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Rubikin käärme ainakin.
Kuutiota meinasin ehdottaa. Käärmeen muistan hämärämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä myydään?
Flying Tigerissä jonkinlaisia tamagotcheja mä oon ainakin nähnyt. 🤔
Meillä nuo on olleet nimeomaan lasten suosikkeja ei nuorten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä myydään?
Suomessa taitaa olla vain puolenkuunpeleissä. Ulkomailla mm. Amazon, Target, Wallmart ja mitä muita noita nyt on.
Nyt on tulossa joku ihan uusi Tamagotchi Pix. Suomeen tuskin rantautuu, mutta ulkomailla tamagotchit on yhä suurta huutoa ja helposti saatavilla.
- Slinky
- Tuttikoru
- Trollit (ne rumat alastomat muovihahmot joilla oli värikäs tukka)
- Marmorikuulat
Jojot on edelleen aika hauskoja.
Elektroniikkapeli. Sellainen kasariversio.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuo on olleet nimeomaan lasten suosikkeja ei nuorten.
No, lasten tai nuorten. Ap
Mun 16-vuotiaalla lapsella on jossain kohtaa ollut nuo kaikki. Ne tamagotchit tuli uudelleen jokunen vuos sitten. Ja fidget spinner oli vuoden 2017 juttu. Eli nykylasten leluja sekin. Rubikin kuutiokin on melkein kaikilla kouluikäisillä.
Spinker-buumihan tuli 4 v sitten, samoihin aikoihin Rubikin kuutio oli hyvin suosittu.
Nämähän kiertää ihan samalla lailla kuin vaatemuoti nuorisolla ja aikuisilla, ei ne nykyajan lapset noita mitenkään hämmästelisi. Jojokin oli hitti taas pari vuotta sitten, kaverin lapsille etsittiin tuliaisiksi sellaisia kun oltiin reissussa.