Oletteko jo kokeileet nivean perusrasvaa? Ruotsissa iso hitti
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kamala haju ja koostumus. Epäkäytännöllinen ja epähygieeninen purkki. Mummovoide, jossa haisee mennyt aika. Rahaa en tästä maksaisi enkä ilmaiseksi huoli.
Harvinaisen tyhjentävä analyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä on perusrasva? Mä käytän Nivea Softia.
Se sininen peltipurkki
Niin se kenkälankki. Helvetin hyvin toimii.
En tykkää, liian paksua eikä imeydy. Mä tykkään Aisti-kosteusemulsiosta, kosteuttaa sopivasti mutta imeytyy tosi nopeasti, sopii tosi hyvin naamallekin ja meikin alle. Lisäksi vielä tuoksutonta.
Talvella voi laittaa yöksi mut ei muuten kasvoille. Lähinnä käytän kuiviin kantapäihin ja käsirasvana sekä hevosen suupieliin :) tuoksu on ihana ja nostalginen mut purkki epähygieninen.
Te jotka kommentoitte äitinne tai mummonne jo pitempään käyttäneen. Mitä mieltä olette tuloksista? Onko kasvot ryppyiset tai onko hyvin säilynyt?
Seerumi toimii sisältäpäin,ei voide voita.
Vierailija kirjoitti:
Ooh, olen aina halunnut tuoksua mummolta!
Kyllä ne ns. mummotuoksut vielä tulevat muotiin, ku pyörä pyörähtää niin, ettei nuorisolla ole enää muistikuvia esim. Chanel 5:lle lemahtavista mummoista.
Toivottavasti ette ole yhtä hulluja kuin ruotsalaiset. Joukkoosykooseja läpi elämän.
Käytän Niveaa pimppivoiteena ja tisseille Tummelia. Molemmissa hyvä hinta-laatusuhde.
Nivean markkinointiosasto keksinyt, että AV on kultakaivos?
Hei oletteko jo maistaneet Coca-Cola -virvoitusjuomaa? Se on Yhdysvalloissa iso hitti!
We are the Knights who say Ni-Ni-Ni-Nivea!
Joskus käyttänyt, ihan jees. Enemmän käsiin ja yövoiteena.
Jotkut täällä maininneet pakkasvoiteena.. Mulle kyllä pienenä käytettiin siinä vitalista.
Sen kyllä uskon, että nämä halvemmat ovat ihan yhtä hyviä kuin kalliit tuotteet.
Viisi vuotta sitten Tekniikan maailmassa jo kerrottiin sen ylivoimasta. Lisäksi useat ikääntyneet, hyvin säilyneet mallit kertoivat sen salaisuudekseen. Kauan meni naisten lehtiin tiedon saapuminen. Oliko liian halpa ilman status arvoa? Sininen peltirasia, markkinoilla kymmeniä vuosia.
Lopettakaa alkoholin juonti kokonaan. Kuiva iho, akne ja ihottumat paranevat sillä kun maksa tervehtyy. Ei tarvitse mitään rasvoja jos maksa on hyvässä kunnossa.
Jos tolla perusrasvalla viitataan perusVOITEESEEN, niin Nivea on kaikkea muuta kuin sitä.
"Perusvoiteet ovat lääketehtaan valmistamia lääkkeettömiä ja hajusteettomia voiteita."
En käytä naamaan, mutta jalkapohjiin on ehdottomasti paras rasva!
Äitini on käyttänyt sitä jo vuosia.