Saisit valita yhden ruokatavaran, jota ilmestyisi itsekseen aina lisää jääkaappiisi/kuiva-ainekaappiisi edellisen loputtua ilmaiseksi, mikä ...
Itse valitsisin ehkä aurajuuston, t. aurajuustoaddikti
Kommentit (145)
Kookosvesi, tuota menee paljon ja on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin fetajuusto (Favina?). Ärsyttää raahautua Lidliin yhden tuotteen takia kun en sieltä mitään muuta koriini löydä, mutta kun kenenkään muun fetajuusto ei ole yhtä hyvä.
Tämän olin tulossa kirjoittamaan mutten muista sitä merkkiä, joku tuon suuntainen. Taidamme olla sielunsiskoksia :D
Parsakaali jos saisin sen aina takuuvarmasti tuoreena ja ilman ötököitä :)
Kesäaikaan voisin vaihtaa sen tuoreisiin täydellisiin kotimaisiin mansikoihin, jotka on poimittu tilalla jossa poimijoilla on inhimilliset olosuhteet ja hygieniaa valvotaan :D
Kolmas vaihtoehto voisi olla joku tosi laadukas ja kallis tee...
Thai cube, se turkoosi kuutio, tai no pakkasessahan niitä säilytetään mutta menköön nyt samaan kategoriaan.
Kahvin itsekin ottaisin (vaikka kaupunkikahveja vaihdellen).
Etätöissä kuluu kahviakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin joka päivä mehevän, kostean, aprikoosihilloisen ja kuorrutetun suklaakakkupalan, mutta suklaakonvehdin kokoisena. En tahdo lihoa!
Tuota sanotaan Sacher-kakuksi.
Viinaa. Ei sillä että itse juon paljoa, mutta helppo myydä eteenpäin.
Vastapuristettua appelsiinimehua litran pullossa.
Gluteenitonta itse tekemääni leipää. Pojalle eivät sovi edes kaupan gluteenittomat leivät, joten leivon hänelle leivän itse. Minä vain inhoan gluteenittoman leivän leipomista. Siitä puuttuu kaikki leipomisen ilo.
Lidlin fetajuusto (Favina?). Ärsyttää raahautua Lidliin yhden tuotteen takia kun en sieltä mitään muuta koriini löydä, mutta kun kenenkään muun fetajuusto ei ole yhtä hyvä.