Aki Mannisen potkut Suurin pudottaja ohjelmasta
Taisi tulla hänelle yllätyksenä, että sanomisilla on joku merkitys.
Hän kertoo että häntä kohdeltiin väärin. Häntä ei kohdeltu väärin, vaan tuotantoyhtiö toimii ihan saman vapauden perusteella, kuin Akikin toimii laukoessaan mielipiteitään. "Rehellisiä" mielipiteitään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/82249f58-64b4-4e8a-bae2-7255fb…
Kommentit (1171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit eivät maalita ja noitavainoa samalla tavalla saman ohjelman naistenhakkaaja Archieta?
Aki ei todellakaan tehnyt yhtään mitään, mikä oikeuttaisi tämän vainoamisen.
Lisäksi naiset ohjelmassa on juuri sellaisia kuin Aki kertoi. Kiusaajakiiltokuvakerho.
Ap saanut Akilta pakit?
Mikä on tämä kiiltokuvakerho? Ikinä kuullutkaan. Siis ennen tätä uhriutumis-draamaa, jossa koko kansan pitäisi olla kiinnostunut ikävän ihmisen ikävistä tunteista, kun ei saakaan huomiota. Välttelen tollaisia ihmisiä ihan ylipäänsä, joita edes kiinnostaa jotkut realityt.
Eli möliset tyhjäpäänä ohjelmasta, jota et ole edes katsonut.
Kertoo kaiken tästä koko kohusta. Maalitusta feminismin armosta
Koko tässä keskustelussa ei ole, ystävä kallis, kyse siitä ohjelmasta eikä feminisistä. Vaan sun kaltaisten turhasta valittajien katkeruudesta ja naisvihasta. Huonosta häviämisestä, uhriutumisesta.
naisvihakortti käytetty.
Ja sä et ilmentänyt naisvihaa syyttelemällä toisen näkökantaa maalitukseksi ja feminismiksi?
MITÄ muuta tämä on, kuin feministien maalitusta?
Ehkäpä tällaisissa tapauksissa tulisi puhua koko tilanteesta ja ilmiöstä, eikä nimillä ollenkaan. Kaikki rakentavakin kritiikki menee hukkaan kun se laitetaan samaan säkkiin maalittajien ja muun sonnan kanssa.
Mistä ilmiöstä? Naisten kiusaajakerhoista?
Aki on itse kiusaaja. Säälittävä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Mannisen kommentit naisista löytyvät täältä:
”Naiset kun ovat leirissä niin siitä ei koskaan tule hyvää soppaa.”
”Leirin naiset ovat sitten asia erikseen. Siellä on sitten tapahtunut isoin kätyrinvirka. Onko sitten ollut näin, että en antanut tarpeeksi huomiota naisille, tietenkään ei mun tarvitse antaa kun mulla on kaunis vaimo kotona niin en näe muita naisia siten kuin muut miehet näkee...”
”Mun olisi varmaan pitänyt olla nyhverö vellihousu telttani kulmalla ja itkeä itseni uneen niin sitten mut olisi hyväksytty siihen joukkoon ...”
”Aika iso kysymysmerkki, miten minulle kävi näin, kun mä olin kuitenkin porukan liideri”
Ihan älyvapaita sovinistisia kommentteja. Aki ei ymmärrä, mitä on sovinismi. Käsittämättömin oli tämä huomion anto kommentti, missä maailmassa tämä tyyppi elää? Ketä naista kiinnostaa miehen huomio?
Mikä tuossa oli sovinismia? Oletko edes katsonut koko ohjelmaa?
Naiset ohjelmassa on juuri sellaisia, kuin Aki kertoi. Kiusaajakäärmelauma.
Millä perusteella? Koska Aki äänestettiin pois vai? Naurattavaa uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Leirin naiset ovat sitten asia erikseen. Siellä on sitten tapahtunut isoin kätyrinvirka. Onko sitten ollut näin, että en antanut tarpeeksi huomiota naisille, tietenkään ei mun tarvitse antaa kun mulla on kaunis vaimo kotona niin en näe muita naisia siten kuin muut miehet näkee...”
”Mun olisi varmaan pitänyt olla nyhverö vellihousu telttani kulmalla ja itkeä itseni uneen niin sitten mut olisi hyväksytty siihen joukkoon ...”
”Aika iso kysymysmerkki, miten minulle kävi näin, kun mä olin kuitenkin porukan liideri”
Ihan älyvapaita sovinistisia kommentteja. Aki ei ymmärrä, mitä on sovinismi. Käsittämättömin oli tämä huomion anto kommentti, missä maailmassa tämä tyyppi elää? Ketä naista kiinnostaa miehen huomio?
No kun Aki sanoi olleensa porukan liideri. Harmi, kun kukaan muu ei tuntunut tietävän sitä ja äänestivät Akin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuohan on peli, jossa juonitellaan, ja miksi Aki veti herneet nenään naisten äänestäessä hänet ulos. Olisi vaan myöntänyt, että hyvin pelasivat eikä olisi alkanut uhriutua lapsellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että haluaa olla rehellinen. Ei se kuitenkaan tarkoita epärehellisyyttä, jos ei ihan kaikkea lauo sensuroimatta somessa, telkkarissa tai toimittajan soittaessa. Jos työnantaja neuvoo, että nyt kannattaa vähän aikaa pitää matalampaa profiilia, niin yks alkaa mölytä entistä enemmän ja sitten valittaa, kun työt lähtee alta ja hän on vain rehti ja rehellinen. Voishan niistä kiiltokuvakerhoista ja naisten fysiikasta puhua totuuksia vaikka kotona samanmielisen vaimon kanssa, ei iltapäivälehtien toimittajille.
Puhutaanhan setämiehistäkin naisten keskuudessa. Ihan julkisesti!? Minusta se on kyllä loukkaavaa.
Naisilla on myös isät. Mutta se tuppaa unohtua.
Mitäs se kukkahattutädeistä puhuminen sitten on?
Kiiltokuvakerhossa on kyse siitä, että kiiltokuvilla leikkivät lapset. Toisen sukupuolen vertaaminen lapsiin on loukkaavaa.
Taidat olla lapsi kun yrität epätoivoisesti uhriutua noin surkean keppihevosen avulla.
Sinä ja Aki se tässä uhriudutte.
Eivät muut.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, mutta olen Akin puolella tässä, vaikka en mikään Rita ja Aki fani olekaan. Nelonen saa toki ottaa formaattiinsa mukaan ihan kenet haluaa ja on täysin normaalia, että uudella kaudella naamat vaihtuu MUTTA tuo on törkeää, jos Akille on kerrottu, että hän jatkaa ja hän on suunnitellut loppuvuoden aikataulunsa sen mukaan. Ihan sama kenestä on kyse, tuo on ikävää toimintaa miltä tahansa työnantajalta. Irtisanominen oli ehkä oikea päätös, mutta tapa jolla se tässä hoidettiin ei ollut.
Ihan mielenkiinnosta. Mikä olisi ollut parempi tapa?
Ei ole ollut sopimusta, vain Akin kertoma siitä että, on luvattu jatkoa?
En suunnitelisi itse mitään ennenkuin projektista olisi nimet alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit eivät maalita ja noitavainoa samalla tavalla saman ohjelman naistenhakkaaja Archieta?
Aki ei todellakaan tehnyt yhtään mitään, mikä oikeuttaisi tämän vainoamisen.
Lisäksi naiset ohjelmassa on juuri sellaisia kuin Aki kertoi. Kiusaajakiiltokuvakerho.
Ap saanut Akilta pakit?
Voi sun harhojas.
Vierailija kirjoitti:
Akin käyttämä puhekieli ja sanavarasto on todella vanhoillista. Akin lausahduksia: ” pappia kyydissä” ”voi taivas” jne. Minusta hän ei alunperinkään sopinut julkisuuteen ja en ymmärrä miten joku pääsee juontajaksi sillä perusteella, että on osallistunut temppareihin. Tämä case on taas asia erikseen.
Juontajaksi?
Archien kumppanin hakkaamisesta on juoruja, muttei mitään todisteita. Omin sanoin rikkoi yhteisen kämpän, mutta muidu oli silloin muualla.
Aki mokas ja näytti koko sovinistisen puolensa Selviytyjissä. Tästä on olemassa todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Archien kumppanin hakkaamisesta on juoruja, muttei mitään todisteita. Omin sanoin rikkoi yhteisen kämpän, mutta muidu oli silloin muualla.
Aki mokas ja näytti koko sovinistisen puolensa Selviytyjissä. Tästä on olemassa todisteita.
vielä kun todistaisitte sen sovinismin. hiljaista on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet löytyvät selviytyjät jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naisethan tässä uhriutui, suureen ääneen. MEITÄ on loukattu, byääh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen työkseni tekstianalyyseja, etsin tekstien piilomerkityksiä. Millään lingvistisellä analyysilla ei löydy Akin puheista naisvihaa. Voisitteko antaa esimerkin, niin analysoin tekstinpätkän kielitieteen kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Akin käyttämä puhekieli ja sanavarasto on todella vanhoillista. Akin lausahduksia: ” pappia kyydissä” ”voi taivas” jne. M.
So what?
Kyllä on ahdasmielistä porukkaa täällä!
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa huumehörhö joka tapauksessa.
Tilanne tuskin helpottaa nyt kun Rita tapailee toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen työkseni tekstianalyyseja, etsin tekstien piilomerkityksiä. Millään lingvistisellä analyysilla ei löydy Akin puheista naisvihaa. Voisitteko antaa esimerkin, niin analysoin tekstinpätkän kielitieteen kannalta?
Sovinismi = naisviha? ...any way, Miten analysoisit kiiltokuvakerho -nimityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinismi = naisviha? ...any way, Miten analysoisit kiiltokuvakerho -nimityksen?
olen eri, mutta kyllä ne naisten instagram-pyllistelyt on current yearin kiiltokuvakerhoa sen varsinaisessa merkityksessä. onko tämä nyt sitä naisvihaa?
Kukaan ei ole näin väittänyt
eri
ohis