Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin elämä kahden lapsen kanssa helpottuu?

Vierailija
29.04.2021 |

Meillä on kaksi lasta, vauva ja 2-vuotias. Ovat hartaasti toivottuja ja ihania, mutta arki tuntuu tällä hetkellä vielä paljon raskaammalta kuin mitä osasin kuvitella sen olevan kahden lapsen kanssa. Jatkuva riittämättömyyden tunne kalvaa sisintä, kun vauvan ja taaperon tarpeet ovat aivan erilaiset. Esikoinen on myös mustasukkainen vauvasta ja heitä ei voi jättää sekunniksikaan keskenään edes valvovien silmieni alle, kun esikoinen muksii vauvaa kovakouraisesti.
Asiaa ei helpota yhtään se, että kaikki kerhot yms. on suljettu, joten keskenään mennään päivät miehen ollessa töissä.

Kertokaa pliis te kahden lapsen vanhemmat, että tämä helpottaa jossain vaiheessa. Ja koska?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle paljon tsemppiä! Mulla kolme lasta, nyt jo 12v 15v 17v.

Koko tämän lapsiperheajan raskain vaihe oli se, kun oli 2v ja vauva. Helpotti selvästi siinä kohdassa, kun olivat 2v ja 4v.

Eli ap, saatat juuri nyt elää kaikista raskainta vaihetta! Mulla siis oli kolmenkin pienen kanssa helpompaa kuin 2v ja vauva.

Vierailija
42/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti jo tosi aikaisin, 1 ja 3v tai viimeistään 2 ja 4v. Olen niin kauan kuin muistan ihastellut kaikille miten ei lapsia juuri tarvitse viihdyttää kun ovat kahdestaan.

Sama vielä kun ovat koululaisia, ovat heti ikävissään kun toinen on poissa. Selittävät innoissaan toisilleen ihania pikkujuttuja.❤

En voisi kuvitella miten raskasta olisi olla yhden kanssa! Kaipaan kuitenkin niin paljon omaa rauhaa ja aikaa, että kaksi lasta on täydellinen järjestely!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan