Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatko mieluummin 8 euron pizzan kebabravintolasta vai 14 euron pizzan italialaisesta?

Vierailija
29.04.2021 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kebabpizzaloista. Joko Kotipizza, Luca, Sitko tms. tai itse tehtyä. 

Vierailija
82/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabravintoloita on aika laidasta laitaan. Jos huonosta kebabbilasta kyse niin italialainen tietty, mutta ottaen huomioon että paikallisessa kebabbilassa on parhaimmat pizzat mitä olen ikinä syönyt niin valinta ei enää ole yhtä selkeä. Ja olen syönyt pizzaa ihan Italiassakin. Ja olen tosissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus känkkylässä, joskus siellä 14e ravintolassa ja joskus teen itse. Kaikki menee. Nykyään kyllä tykkään tehdä itsekin, mutta totta kai tekemisen vaiva ja jos meinasi päiviä kohotella niin ei se mitään pikaruokaa ole :)

Vierailija
84/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin ja Napolin välinen matka on autolla 3 080,2 kilometriä. Veisi noin 36 tuntia pizzakuriirilta toimittaa italialainen pizza Suomeen.

Jossain oli juttua ulkomaalaisista miljonääreistä ja kuinka he oikeasti tilailivat yksityiskoneilla takeaway ruokia eri maista.

Vierailija
85/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab-paikasta. Halvempaa ja omaan makuun paljon parempaa, tykkään näistä pitsoista enemmän kuin kalliimmista ravintolapitsoista tai aidoista Italian pitsoista, joita myöskin olen maistanut.

Vierailija
86/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8e on liian kallis, 6e saatan vielä maksaa mutta harvoin. Pakastepizza halvempaa ja maukkaampaa

Vierailija
87/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebabravintoloita on aika laidasta laitaan. Jos huonosta kebabbilasta kyse niin italialainen tietty, mutta ottaen huomioon että paikallisessa kebabbilassa on parhaimmat pizzat mitä olen ikinä syönyt niin valinta ei enää ole yhtä selkeä. Ja olen syönyt pizzaa ihan Italiassakin. Ja olen tosissani.

Ei tuota usko erkkikään.

Vierailija
88/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisilta pummeilta ja mafiosoilta en osta mitään. Kaikki boikotissa.

Vierailija
89/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebulasta tietty. Parempaa kuin AITO italialainen jota olen syönyt montakin kertaa.

Mutta mikään ei vedä vertoja oululaisen kebulan pizzalle jossa on kunnon majoneesia päällä. Ihan taivaallista

Vierailija
90/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Napolissa ja sitä ah, niin ihanaa autenttista pizzaa tulee syötyä viikottain. Pakko kuitenkin tunnustaa, että on kova ikävä kebab-mestojen ananas plus tuhat muuta täytettä luomuksia.

Vierailija
91/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen karvakäsi käy oikein hyvin. Hyvät kebabit ja pitzat ja sopiva hinta. Kotiin toimitus.

Mukana karvat ja "extra-kastike".

Ei haittaa . Kyllä siinä kuumassa uunissa kaikki pöpöt kuolee.

No joo. Mutta jos olet vannonut, että spermaa et ikinä niele?

Sperma on terveellistä joten ei siitä haittaa ole. Typerä täytyy olla jos ei niele.

Vierailija
92/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebbelästä. Talous on tiukilla.

Sitten suosittelen hakemaan pakastepizzan vaikka Lidlistä.

Vierailija
93/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun Oulussa sai kunnon ihanan kebulapizzan hintaan 3,90e! Olisiko ollut Pizzeria Dante/Dantte (en ymmärrä miksi en muista nimeä). Tämä oli joskus 06-08. 18-vuotiaana hoikkana bileprinsessana vedin aamuyöstä kaksi jäätävän kokoista pizzaa naamariin (koska kännissä vatsani on pohjaton) ja seuraavana päivänä herätessä oli pikkusen raskas olo.

Vierailija
94/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen karvakäsi käy oikein hyvin. Hyvät kebabit ja pitzat ja sopiva hinta. Kotiin toimitus.

Mukana karvat ja "extra-kastike".

Ei haittaa . Kyllä siinä kuumassa uunissa kaikki pöpöt kuolee.

No joo. Mutta jos olet vannonut, että spermaa et ikinä niele?

Sperma on terveellistä joten ei siitä haittaa ole. Typerä täytyy olla jos ei niele.

Näihä se o!

Vierailija
95/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic Pizza-ketjulla on hyviä pizzoja. Kotipizza ja Rosso samanlaisia, täytteet löytyvät vain mikroskoopilla. Karvarintapaikoista olen lähistöltäni valinnut yhden, jossa laatu ja hinta miellyttävät. Haen sieltä.

Vierailija
96/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan lähi-idästä kotoisin olevan pizzerian pyörittäjän napolilaispizzan, jonka raaka-aineet ovat italiasta ja uunikin aito italialainen tulikuuma kiviuuni.

Vierailija
97/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro muuten sen pizzapaikan nimi, jooko. Katsotaan arvostelut tai onko jonkun perähikiän ainoa paikka.

Vierailija
98/104 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täytteiden määrä vakio? Eli jos ottaa monta täytettä, niin niitä saa vähemmän kutakin?

Vierailija
99/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse

Vierailija
100/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei enää viitsi tilata oikein mistään, koska sekä woltin että foodoran kujletuspalvelu on niiiiin syvältä. Kuskit ovat laiskoja eivätkä osaa suomea, joten enemmän kuin joka toinen kuljetus menee väärään osoitteeseen tai pizzat on ihan kylmiä, koska toimitus on tunnin myöhässä. Varmaan alle puolet käyttää lämpölaukkua, ihan vaan pizzakotelo kourassa kulkevat tuolla ulkona kadulla viimassa ja pakkasessa.

Kotipizza on ainoo josta pystyy tilaamaan, niillä on omat, suomea kohtalaisesti puhuvat kuskit ja autoissa lämpökaapit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi