Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
markku makaa sängyssä, niin eikö sielläkin ole nina raakkumassa murekkeestaan. markku varmaan ois halunnu rauhaa.
Tuolla ollaan 24/7, voi alkaa pinnaa kiristämään tuolla kaikilla, joku osaa peittää hyvin. Itsestäni ei olisi tuonne, ilman kameroita ja silloin voisin räjähtää ja kiroilla.
Vierailija kirjoitti:
Saralla on anemia tai tarttisi värivoidetta silmänympärysiholle. Tummat rinkulat korostuu niin selvästi. Vaiko vähäinen uni, meikit levinny? Mutta kumma kun ei älyä meikata pirteämmän näköiseksi.
Ei ole tuo paras paikka, ainakaan jos on huono nukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ei kannata puhua.
Ainakin kaikelle on aikansa ja paikkansa. Missä tahansa ei ole soveliasta alkaa puhumaan ulostus- tai erektio-ongelmistaan eikä kyllä perhesurma-suunnitelmistaankaan.
Mielenterveysongelmat on asia josta voi puhua ihan kaikkialla. Tilanne BB-talossa oli erinomainen. Totta kai julkisuudessa saa ja pitää puhua masennuksesta ja sen aiheuttamista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa mäkin , miksen pidä Mikkosesta.
Yksi syy on tämä sen "äityily". Se on näitä, jotka alistaa nuorempiaan ottamalla niitä "tytöiksi ja pojiksi", pikkasen vitsinä ja silti niin tosissaan. Hieman lässyttää väliin ja toisinaan halailee. Pysyy nuoremmat aisoissa.
Samalla käyttää myös valtaansa niihin, jotka ei hänen äityylyynsä pääse mukaan. esim Petra - se painija, kuten Nina tykkää sanoa. Toisinaan tuommoisilla kommenteilla tehdään selväksi, olen kuningatar ja SÄ olet ulkopuolinen.
Tämäpä juuri, yksi syy monista, miksi nina mikkonen on inhokki numero yksi. Eilenkin kielsi Saraa pallon heittelystä, komensi kuin omaa kakaraansa. Ei mieti toisia yhtään, vain minä minä minä, joka saa olla äänessä jatkuvasti, eikä välitä siitä jaksaako kukaan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Saralla on anemia tai tarttisi värivoidetta silmänympärysiholle. Tummat rinkulat korostuu niin selvästi. Vaiko vähäinen uni, meikit levinny? Mutta kumma kun ei älyä meikata pirteämmän näköiseksi.
Laittaisitko tämän saman kommentin miehelle? Että kumma kun ei älyä meikata pirteämmän näköiseksi itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on kiristynyt kun naurattajat Janne ja Roni lähteneet talosta.
Äsken raaputti vimmoissaan uunin pilalle metallisella lastalla vaikka Markku yritti toppuutella. Huomaa monesta asiasta, että Nina on hieman pinna kireällä nyt.
Nähtäisiinpä mikkosen romahdus, se olis viihdettä se.
Aamupäivän ja päivän ollut myös helvetin leuhkan ja ylimielisen oloinen, enemmän kuin koskaan.. Häijyt silmätkin näkyneet monesti, ja on ollut aggressiivisia puheita.Miksen ole huomannut mitään tällaista. Taas ihmeellistä ylitulkintaa.
Varmaan siksi ettet osaa lukea ilmeitä tai tulkita äänenpainoja.
Miks talossa on noin nuiva tunnelma?
Vierailija kirjoitti:
Laittaisi nyt edes hiukset ponnarille ylös niin ei olisi niin kuuma. En ymmärrä ketkä pystyy olemaan kun kauhee karvapehko kuumottaa naaman ympärillä ja niskassa.
Sakset esiin ja lyhennys
Onkohan tämä liian villi ajatus, mutta voisikohan Aleksista ja Sarasta tulla pari?
Ikäeroa on 15 vuotta, mutta eihän se paljoa ole.
Ja olihan Suskikin nuorempi kuin Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin.
Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja.
Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)
Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa.
Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.
Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.
Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.
Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.
Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?
Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.
Tosi kunnioitettavaa?
Enemmän tässä huolestuttaa se, että tuo avautui asiasta tuolla ohjelmassa.
Millaisia on ihmiset jotka tuomitsee masennuksesta puhumisen? Masennuksessa ei ole mitään hävettävää kuten ei muissakaan sairauksissa.
Kunpa olisikin vaan masennuksestaan puhunut. Ei siinä mitään. Kaikkea ei silti kannata äänen sanoa yleisölle. Mielummin sanoisi sitten psykologinsa kanssa kahdestaan kaikesta luottamuksella.
Se ei saa ääniä jos keskustelee psykologin kanssa kahdestaan.
Hän tahtoo olla koko kansan marttyyri Mikkonen!
Asiaa! Tässä on koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ei kannata puhua.
Ainakin kaikelle on aikansa ja paikkansa. Missä tahansa ei ole soveliasta alkaa puhumaan ulostus- tai erektio-ongelmistaan eikä kyllä perhesurma-suunnitelmistaankaan.
Mielenterveysongelmat on asia josta voi puhua ihan kaikkialla. Tilanne BB-talossa oli erinomainen. Totta kai julkisuudessa saa ja pitää puhua masennuksesta ja sen aiheuttamista ongelmista.
Mielenterveysongelmat ja massamurhan suunnittelu ovat vähän eri asioita.
eri
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meikkaako silmät tollasiks, toi on muotia nuorisolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.
Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.
Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.
No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !
Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.
Miten sulla menee näin tunteisiin tämä ohjelma, aivan kuin olisi jotain henkilökohtaista? Yhden kerran jostain asiasta kertominen ei ole mitään saman asian jauhamista eikä levyn paikallaan pyörimistä. Ei Mikkonen siellä samoista asioista puhu, totta kai hänen monissa elämäntapahtumissaan ja kokemuksissaan on ollut mukana mies tai pojat, totta kai, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin asukkailla. Samalla tavalla siellä on Rosat ja Sannatkin puhuneet miehistään ja lapsistaan ja puolisoidensa lapsista jopa. Eikä ole Mikkonen missään vaiheessa jyrännyt ketään, periksi antaa kaikessa ja tekee kuten muut haluavat kun ei hakua alkaa kinaamaan eikä välitä.
Ei mua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa missä ja kuinka monta kertaa olette kenenkin jutut kuulleet. Mua kiinnostaa vain BB-talo ja BB-talon tapahtumat. Siellä ei ole Mikkoska samoja juttuja jauhanu ja sillä selvä. Sellaisiakin asukkaita löytyy, talosta edelleen ja myös pudonneista, jotka on.
Sama. Ei myöskään kiinnosta kuin vain talon tapahtumat nyt tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa mäkin , miksen pidä Mikkosesta.
Yksi syy on tämä sen "äityily". Se on näitä, jotka alistaa nuorempiaan ottamalla niitä "tytöiksi ja pojiksi", pikkasen vitsinä ja silti niin tosissaan. Hieman lässyttää väliin ja toisinaan halailee. Pysyy nuoremmat aisoissa.
Samalla käyttää myös valtaansa niihin, jotka ei hänen äityylyynsä pääse mukaan. esim Petra - se painija, kuten Nina tykkää sanoa. Toisinaan tuommoisilla kommenteilla tehdään selväksi, olen kuningatar ja SÄ olet ulkopuolinen.
Tämäpä juuri, yksi syy monista, miksi nina mikkonen on inhokki numero yksi. Eilenkin kielsi Saraa pallon heittelystä, komensi kuin omaa kakaraansa. Ei mieti toisia yhtään, vain minä minä minä, joka saa olla äänessä jatkuvasti, eikä välitä siitä jaksaako kukaan kuunnella.
Petraa hän pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisi nyt edes hiukset ponnarille ylös niin ei olisi niin kuuma. En ymmärrä ketkä pystyy olemaan kun kauhee karvapehko kuumottaa naaman ympärillä ja niskassa.
Niinpä.
Mutta kun pitää olla sexxxy hei.
Iltalehti kertoi Ninan haluavan helliä muita ihmisiä. Valtaa?
Vierailija kirjoitti:
Tummat silmänaluset oli muotia ainakin hetki sitten. Infuensserit jakoi videoita miten meikata tummat silmänaluset.
Voihan Saralla toki olla luonnostaankin sellaiset. Mene ja tiedä.
Outoa, ettei tällä palstalla kommentoida Petraa ollenkaan. Suurin peluri, on hiljaa, urheilee, ei kommentoi mitään, ei ilmeisesti välitä talon naisista, miesten kanssa kyllä sujuu.