Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14861/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara näyttää tyuossa meikissä vähän Sara Chafakilta. Eli ulkoisesti voidaan sanoa, että paketti on kasassa. Suu kun aukeaa niin tämä illuusio särkyy. Toivottavasti poistuu pian talosta ja muutenkin julkisuudesta.

Juuri näin. Ei mitään lahjakkutta eikä annettavaa. Kultalusikka suussa syntynyt somejulkkis joka ei oikein pärjää missään mitä tekee. Kaikki jää aina siihen eikä missään lyö läpi.

Vierailija
14862/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko illan livessä odotettavissa twistiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14863/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olen väärässä, mutta mielestäni vala ei lupaillut mitään yhteistyötä Ninan kanssa. Kuuntelin keskustelua toisella korvalla ja minusta vala vain antoi vinkkejä millä konseptilla voisi Nina lähteä hommaa pyörittään. Ei mitään, että kun päästään talosta niin pistetään hommat kuntoon.

19.25 ykköskamera. 

Nina: Mun ei oo koskaan itse tarvinnut tehdä näitä teknisiä juttuja vaan heillä on ollut aina se tekninen valmius ja osaaminen. Mä en tiedä, miten he on sinne ne kuvat sitte...

Valavuori: Soita mulle sit ku ollaan täältä joskus pois, niin mä jeesaan mielelläni. Tavallaan, mulla on kaks sellast kundii, jotka jeesaa mua tosi paljon noissa, mitkä ymmärtää noist niin paljon enemmän kuin minä, niin soita niin katotaan se kondikseen. 

Vierailija
14864/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan nuolentakohteena nyt vuorossa Sedu. Ja toki kehutulvan jälkeen keskustelu vietiin taas Timoon.

Vierailija
14865/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoiko teistä kukaan Whatsappii tänään Bb-podn Paukille Sedun Saarakommenteista. 

tahtoisin niin kuulla Paukin mielipiteet tuosta asiasta. Hän kun on vimppa päälle feministi.

Mitä Sedu sanoi Sarasta?

Vierailija
14866/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina myönsi ruokapöydässä, että olis kiva voittaa. No, mikäs siinä. Ei tuolla kannattais avoimesti kuitenkaan noin puhua. Kilpakavereita alkaa ärsyttää eikä yleisö tykkää. Tuolla se voitto on vähän kuin virtahepo olohuoneessa. Kaikki sitä miettii, mutta ei voi puhua avoimesti.

Vierailija
14867/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Mikkonen on v***n *****, Nina Mikkonen ulos!

Vierailija
14868/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei V... Tu, nyt tuo kehuu Sedua. Kyllä on raskasta kuunnella noin alentuvaa ihmistä. Koen sen jotenkin teennäiseksi. Sisimmässään on muiden yläpuolella. Jännä nähdä jos saa nyt lähdöt niin nähdäänkö viimein todellinen Nina.

Vierailija
14869/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara antoi myös ymmärtää joskus aiemmin että hänen vanhemmat on ruotsalaisia, kun isänsä on tullut 5vuotiaana Ruotsista Suomeen. Eiköhän silti ole ihan suomalainen sekin, ruotsinsuomalaisten lapsi. 

Ilmeisesti Sara häpeää suomalaisuutta.

En ihan tajua tuotakaan, että Saran äiti ja isä ovat molemmat suomenkielisiä, mutta silti on oppinut muka ensin englanninkielen. Eikö hänelle ole kotona puhuttu mitään? 

Sara syntynyt Jenkeissä,asuneet Englannissa. Isä ruotsalainen suomalainen. Ruotsissa syntynyt. Osaahan tuo hyvin Suomea.

Wikipediassa sanotaan näin: 

"Forsbergin isä on Ruotsissa syntynyt suomalainen ja äiti suomalainen. Hänen kotonaan on puhuttu suomea." 

Vaikka perhe asuisikin jenkeissä ja briteissä, kyllä kotona silti yleensä puhutaan sitä omaa äidinkieltä. Jos kotona on puhuttu suomea, miksi ihmeessä hän ei ole kotona sitä oppinut? Edellisessä viestissäni jo kysyin, eikö hänelle ole kotona puhuttu mitään? 

Vierailija
14870/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Pinkku, heivauttaisin Mikkosta ohimoon golfmailalla, että se olis edes kerran hiljaa.

Vierailija
14871/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 20.22 Sara lähti päästään ilmaa, obviously

Vierailija
14872/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea itsestäänselvyysautomaatti tuo yksi. "siis he mä en voi käsittää miten jollain voi seistä kun näkee lapsen"

No älä. Tästähän me saadaan hyvä keskustelu. Joo ei saatu, kukaan ei kommentoinut sanallakaan.

Vierailija
14873/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannelle ja Sepolle immuniteetti. Roni ja Nina veks!

Vierailija
14874/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olen väärässä, mutta mielestäni vala ei lupaillut mitään yhteistyötä Ninan kanssa. Kuuntelin keskustelua toisella korvalla ja minusta vala vain antoi vinkkejä millä konseptilla voisi Nina lähteä hommaa pyörittään. Ei mitään, että kun päästään talosta niin pistetään hommat kuntoon.

Sun mielestä sitä ja sun mielestä tätä.

Lupasi hommata kundit jotka osa häntä paremmin teknisen puolen ja itse jeesata konseptin kuntoon saattamisessa.

Vierailija
14875/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina myönsi ruokapöydässä, että olis kiva voittaa. No, mikäs siinä. Ei tuolla kannattais avoimesti kuitenkaan noin puhua. Kilpakavereita alkaa ärsyttää eikä yleisö tykkää. Tuolla se voitto on vähän kuin virtahepo olohuoneessa. Kaikki sitä miettii, mutta ei voi puhua avoimesti.

Jokainenhan noista on sanonu että olis kiva voittaa, uhan porukassa ovat kaikki siitää puhuneet. Voi, saa ja pitää puhua avoimesti. Ihme sääntöjä sulla

Vierailija
14876/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni: Pakkaa veitsesi ja poistu.

Vierailija
14877/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara antoi myös ymmärtää joskus aiemmin että hänen vanhemmat on ruotsalaisia, kun isänsä on tullut 5vuotiaana Ruotsista Suomeen. Eiköhän silti ole ihan suomalainen sekin, ruotsinsuomalaisten lapsi. 

En ihan tajua tuotakaan, että Saran äiti ja isä ovat molemmat suomenkielisiä, mutta silti on oppinut muka ensin englanninkielen. Eikö hänelle ole kotona puhuttu mitään? 

Suomen kielellä ei tee hevon peetä mualimalla.

Vierailija
14878/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara syntynyt Jenkeissä,asuneet Englannissa. Isä ruotsalainen suomalainen. Ruotsissa syntynyt. Osaahan tuo hyvin Suomea.

Ei tietenkään ole Jenkeissä syntynyt. Olisi kansalainen

Vierailija
14879/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tota ole salaisuutena pitäny muutkaan, kaikki on voitosta puhuneet eikä yksikään ole sanonu että oispa kamalaa.

Vierailija
14880/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö Aleksi ilman paitaa lähetykseen

Ketju on lukittu.