Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen ajattelin että todella tylsää että tulee julkkiskausi mutta onneksi olin väärässä. Onhan nämä asukkaat aivan toista tasoa kuin esimerkiksi viime kauden tavikset. Tätä on ollut yksinkertaisesti hauska seurata ja se perinteinen ainakin yhden parin pakkomielteinen nylkyttäminen on poissa.
Todellakin!Ei tota örvältyä viitsinyt katsoa! Tämmöisiä kausia lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti eilen, kun olivat pöydän ääressä ja Saralla oli valkoinen napatoppi niin Vala tsiikaili sivusta tisuja silleen poikamaisen muka viattomasti. 😂
Valalla alkaa olla pussit täynnä. Katse harhailee siellä ja täällä.
Saralla on hyvät tissit, kyllä niitä kelpaa katsella. Vala ihan terve viriili mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen ajattelin että todella tylsää että tulee julkkiskausi mutta onneksi olin väärässä. Onhan nämä asukkaat aivan toista tasoa kuin esimerkiksi viime kauden tavikset. Tätä on ollut yksinkertaisesti hauska seurata ja se perinteinen ainakin yhden parin pakkomielteinen nylkyttäminen on poissa.
Todellakin!Ei tota örvältyä viitsinyt katsoa! Tämmöisiä kausia lisää!
Tavikset on niin last season. Seuraavaksi taas julkkista kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, totta! Nyt paljastui kirjoittajan henkilöllisyys. Tuo Ninan mainitsema Leenahan se täällä Ninaa puolustaa joka päivä.
Jep. Hällä on melkoisen tunnistettavat fraasit joilla Mikkosta ylistää. Viestejä myös tulee aina könttänä monta ja samoihin aikoihin kun sitten välillä pitää päivystää sometilejä..
Nytkin on tullut useampi samankaltainen viesti joissa kirjoittaja on tuntenut Mikkosen jo vuosia ja voi vakuuttaa että ihan on aidosti ystävällinen ja sydämellinen ihminen.
Heh, tämä lapsuudenystävähän oikein alleviivaa tätä feikkausta eli ilmeisesti on tuossa ystäväporukassa business as usual. Ai jai.
Sun täytyy olla palstalla 7-23 koska kerkeet kaiken vahtia. Ei pahalla, mutta vaikuttaa että välillä ois hyvä tehdä ehkä jo muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, totta! Nyt paljastui kirjoittajan henkilöllisyys. Tuo Ninan mainitsema Leenahan se täällä Ninaa puolustaa joka päivä.
No niin. Voi Leena, voi Nina. Tässä vain on semmonen pointti kun Nina tuolla solkena suoltaa tarinaa, että paljastaa liikaa läheisistään, lapsistaan ja ystävistään sekä tutuistaan.
Ei niinkuin mitään suodatinta ole hänellä.
Totta! mainitsi sen Leenan sukunimenkin, mutta se ei jääny mulle mieleen, mutta just mietin sillä hetkellä samaa, että olikohan nyt tarpeellinen tieto tai haittaakohan Leenaa :D
Älä huoli, "leena" varmasti voi ystävällisesti käydä katsomassa tuonkin klipin ettei kohta jaa meille väärää tietoa.. Sehän tusaa muutenkin päivät näitä Mikkos-pätkiä edestakaisin kelaillen ja katsellen.
Ja nyt se varmistui, Nina ulos tänään. Kiitos "leenan".
Ei kai nää 24/7 tallennu minnekään.
Kyllä tallentuu, 6h taaksepäin voi kelata.
Eikö siitä Ukkolan putoamisesta ole jo pidempi aika? Mikä hyöty siis tuosta 6h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markun selkä on kyllä hurjan punainen jo, kannattaisi suojata varmaan jo :(
Rasvaisin mielelläni hänen selkänsäkin.
Entä takaraivon patin?
Se on Valavuoren pää, jossa on se iso näppy.
Eipä näille kukaan mitään voi.
Markulla se iso patti on takaraivossa niskan yläpuolella.
Valavuorella on vain näppy.
On täällä sokeaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu aamupäivällä ennen klo 12 jossa väitettiin Ninan keskeyttäneen Saran mielenkiintoiset jenkkitarinat teatterikäyntinsä selostuksella:
-Roni: mulla ois teille kysymys. momi näkee julkisuuden pahana asiana, silleen että kun sä oot jukisuuden henkilö ni en mä sit tiiä.. Ni mikä siinä on paha? Se on varmaan joku suomalainen kulttuuri että älä tee itsestä numeroa
-Pinja: joo, se on just se
-Nina: sitä sarjaa että rumat ne vaatteilla koerilee ja kun kuuseen kurkottaa niin katajaan kapsahtaa
-Roni: niin, niin
Nina: mullakin tulee usein niitä, että joku pyytää kaveriksi ja kirjoittaa että rohkenin pyytää koska vaikka ootkin tuollainen julkkis niin vaikutat mukavalta
-Sara: juu, tuo just
Roni nauraa
-Nina: että onks julkkis joku rotu, että me ollan järjestään mulkkuja
-Sara: Julkkisrotu! Niin
-Nina: mutta uskallan nyt puhua sulle kun sä vaikutat niin tavalliselta
-Sara: yks iso syy miks mä lähin esim tähän ohjelmaan mukaan on se, että toivoo että ne omat muurit ehtis tulla sen verran alas että ihmiset ehtis nähdä millainen oon oikeesti. Moni on ehkä saanu tietynlaisen kuvan sen perusteella mitä on jossain ohjelmassa roolia vetäny tai
-Nina: joo
-Sara: tai videossa esittäny hauskaa tai silleen
Pinja: joo, siis eihän kukaan oo semmonen
-Sara: joo tiiätsä niinku joku larppi käynnissä. Se on tässä ohjelmassa hienoa, että pääsee näkemään kaikki ihmiset luonnollisessa asetuksessa
-Pinja: niinpä
-Nina: omina persooninaan
-Sara: joo kyllä
-Nina: tässä ei voi kauaa feikata
-Sara: ei, ei
-Nina: se näkyy heti läpi
-Sara: ehottomasti
-Nina: alukshan me tietysti kaikki oltiin varautuneita ja oltiin jännittyneitä
-Sara: Niin
-Pinja: kroppa oli sellaisessa pakene -tilassa
-Sara: joo joo, koko ajan sellainen pieni jännitys päällä. 14 ihmistä höpisee koko ajan ympärillä ja sitten
-Pinja: kaikki nauraa kaikelle koko ajan
-Sara: ja se on ollut myös hienoa päästä tutustumaan teihinkin
-Nina: juu, mä nään huumoria siellä missä muut ehkä ei
-Sara: Jep jep
-Nina: tuli tuosta nauramisesta mieleen kun menin äidin kanssa teatteriin..
-
Eli jälleen joku valehteli. Alkaako mennä jo jonkun sairauden puolelle tuo yhden ihmisen tekemisistä ja puheista haukkuminen :D
Mulla ei ole mitään ketään asukasta vastaan, mutta kuuntelin tuota ko. keskustelua ja ymmärrän mihin jollain paloi hihat. Se ei ollut valehtelua eikä kenenkään mustamaalaamista. Nina kommentoi usein tosi moneen kohtaan kun joku toinen selittää jotain, toistaa mitä on juuri sanottu tai ennakoi mitä selittäjä on juuri sanomassa. Eipä Nina sitä pahuuttaan tee, mutta tunnistan tuon ihmistyypin ja se osaa välillä ärsyttää. Peace! ✌🏻
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä?? kirjoitti:
Onko BB24/7 lähetyksetkin uusintoja ? Olen muutamaan kertaan havahtunut Ninan muistelua miehensä ensitapaamisesta, samat jutut moneen kertaan. Saattaa tietenkin olla, että kuuntelijat ovat vaihtuneet...ehkä😱🤭
On pakosti, koska Petra on kertonut kuusi kertaa samasta painiottelusta vaikka kukaan ei ole edes kysynyt siitä. Aleksi on kertonut kymmenisen kertaa yhteisistä bisneksistään Teemu Selänteen kanssa ja sata kertaa Kalle Palanderin kanssa. Sai Sanna Ukkolankin uskomaan, että pystyy järjestämään tälle Teemu Selänteen ohjelmaan haastatteluun.
Lyön vaikka pääni pantiksi, että Selänne ei ole enää missään tekemisissä Valavuoren kanssa. Ei ole ollut vuosiin. Esiintyi Teemulle jonain someguruna ja melkein kusi koko Selänteen twitterin. Jarkko Nieminen ilmoitti heti että ei pidä paikkaansa kun keuli olevansa Niemisenkin somemanageri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Voi Leena, voi Nina. Tässä vain on semmonen pointti kun Nina tuolla solkena suoltaa tarinaa, että paljastaa liikaa läheisistään, lapsistaan ja ystävistään sekä tutuistaan.
Ei niinkuin mitään suodatinta ole hänellä.
Totta! mainitsi sen Leenan sukunimenkin, mutta se ei jääny mulle mieleen, mutta just mietin sillä hetkellä samaa, että olikohan nyt tarpeellinen tieto tai haittaakohan Leenaa :D
Älä huoli, "leena" varmasti voi ystävällisesti käydä katsomassa tuonkin klipin ettei kohta jaa meille väärää tietoa.. Sehän tusaa muutenkin päivät näitä Mikkos-pätkiä edestakaisin kelaillen ja katsellen.
Ja nyt se varmistui, Nina ulos tänään. Kiitos "leenan".
Ei kai nää 24/7 tallennu minnekään.
Kyllä tallentuu, 6h taaksepäin voi kelata.
Eikö siitä Ukkolan putoamisesta ole jo pidempi aika? Mikä hyöty siis tuosta 6h
saa kelattua taaksepäin, älykännykällä taas ei, välillä on jossain niin kiva kelata taaksepäin onko mitään erikoista tapahtunut jne.
Muut kilpailijat eilen juttelivat jotain, että ei heillä oo mitään saumaa Ronia ja Pinjaa vastaan koska heillä on niin paljon seuraajia. En tiedä heittivätkö tosissaan ne jutut vai pelimielessä. Joka tapauksessa Roni on nyt selkeesti vähän entisestään ylpistynyt ja juttelivatkin Pinjan kanssa tänäån kahdestaan vähän siihen tyyliin, että ollaan varmaan kahdestaan täällä lopussa.
Molemmat joutaisi pois vaikka Pinja ihan herttainen onkin mutta jotenkin rasittavasti itseään täynnä ovat. Elämä pyörii seuraajien ja katselukertojen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti eilen, kun olivat pöydän ääressä ja Saralla oli valkoinen napatoppi niin Vala tsiikaili sivusta tisuja silleen poikamaisen muka viattomasti. 😂
Valalla alkaa olla pussit täynnä. Katse harhailee siellä ja täällä.
vessassa voi vetää handuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu aamupäivällä ennen klo 12 jossa väitettiin Ninan keskeyttäneen Saran mielenkiintoiset jenkkitarinat teatterikäyntinsä selostuksella:
-Roni: mulla ois teille kysymys. momi näkee julkisuuden pahana asiana, silleen että kun sä oot jukisuuden henkilö ni en mä sit tiiä.. Ni mikä siinä on paha? Se on varmaan joku suomalainen kulttuuri että älä tee itsestä numeroa
-Nina: sitä sarjaa että rumat ne vaatteilla koerilee ja kun kuuseen kurkottaa niin katajaan kapsahtaa
Nina: mullakin tulee usein niitä, että joku pyytää kaveriksi ja kirjoittaa että rohkenin pyytää koska vaikka ootkin tuollainen julkkis niin vaikutat mukavalta
Roni nauraa
-Sara: yks iso syy miks mä lähin esim tähän ohjelmaan mukaan on se, että toivoo että ne omat muurit ehtis tulla sen verran alas että ihmiset ehtis nähdä millainen oon oikeesti. Moni on ehkä saanu tietynlaisen kuvan sen perusteella mitä on jossain ohjelmassa roolia vetäny tai
-Sara: joo tiiätsä niinku joku larppi käynnissä. Se on tässä ohjelmassa hienoa, että pääsee näkemään kaikki ihmiset luonnollisessa asetuksessa
-Sara: joo joo, koko ajan sellainen pieni jännitys päällä. 14 ihmistä höpisee koko ajan ympärillä ja sitten
-
Eli jälleen joku valehteli. Alkaako mennä jo jonkun sairauden puolelle tuo yhden ihmisen tekemisistä ja puheista haukkuminen :D
Mulla ei ole mitään ketään asukasta vastaan, mutta kuuntelin tuota ko. keskustelua ja ymmärrän mihin jollain paloi hihat. Se ei ollut valehtelua eikä kenenkään mustamaalaamista. Nina kommentoi usein tosi moneen kohtaan kun joku toinen selittää jotain, toistaa mitä on juuri sanottu tai ennakoi mitä selittäjä on juuri sanomassa. Eipä Nina sitä pahuuttaan tee, mutta tunnistan tuon ihmistyypin ja se osaa välillä ärsyttää. Peace! ✌🏻
Oon samaa mieltä, mutta kun äsken kävin myös kuuntelemassa ton pätkän, noin puolisen tuntia aamulta, ni siitä oon eri mieltä, että siinä ois keskeyttäny ketään. Joissain muissa on, mutta just tossa ei, eli siksi oli ihan hyvä että joku toi sen esille. Poikkeuksellisen vähäsanainen oli. Jos joku tietty maneeri ärsyttää itseä niin ilmeisesti sitä sitten liioittelee tai jopa vääristeleekin kertoessaan tahtomattaa.
Myöskin sinne Peace! ✌🏻
Jos tuonne pitä saada joku urheilija niin Kiira Korpi olisi voinut olla kiinnostava, nyt Nykissä elää ja Havuja p...kele Marjo Matikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miehistä vielä vetäny hanskaan?
Mistäs me tiedettäisiin, kun ei näytä veskiä ollenkaan. Etenkään sitä privampaa puolta.
Tiedä sitten kuka siellä kehtaa vedellä, kun näkeehän tuotanto touhut kuitenkin.
Mikä BB talo tuo sitten on, kun ei vessakäyntejä näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni nauraa
-
Missä kohdasa siinä oli se Saran mielenkiintoinen tarina jostain amerikan jutuista, jonka Nina keskeytti teatteritarinalla. En kyl huomannu. Se oli puhdasta valehtelua, koska puhuivat julkisuudesta ja taloon tulo fiiliksistä jonka jälkeen Nina kertoi kun meni äitinsä kanssa teatteriin.
Peace!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.
Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.
Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.
Kerro mitä puhuivat.
Sara kertoi omista Amerikan valloituksistaan hieman omahyväiseen tyyliin. Just sellainen "tähdenalku", jonka ainoa motiivi on vain päästä julkisuuteen. Useinhan julkisuus vaatii talenttia, vuosikausia hioutunutta lahjakkuutta ja perehtyneisyyttä. Sara on tyypillinen pintaliitäjä tajuamatta sisällön merkitystä. Hänellä ei ole "lahjakkuuksiinsa" mitään syvällistä otetta.
Roni kertoi tarinoita siitä, miten hänet on tunnistettu julkkikseksi eri paikoissa. Sitten hän kertoi jutun siitä, miten hän oli ollut Janne Katajan haastattelussa. Olivat puhuneet julkisuuden haitoista. Janne K. oli sitten sanonut "Ainakin se kertoo, että sinua arvostetaan". Kaikkia ihmisiä ei kuulemma arvosteta. Sara siihen "Janne on kyllä viisas mies". Ihan kuin julkisuus toimisi ihmisen arvostuksen mittarina. Jotenkin vähän sairasta.
Minulla särähti korvaan tuossa keskustelussa myöskin se, kun Markus kysyi Saralta toimiiko hän jenkeissä yrittäjänä vai työntekijänä ja miten ne sopimukset toimivat, niin Sara vain sanoi, että hänellä on Suomessa kirjanpitäjä ja jenkeissä hän yrittää tehdä ne asiat itse, mutta siinä on niin paljon asioita, joita jengi ei vaan voi ymmärtää. Mielestäni Markus esitti ihan selkeän kysymyksen, johon olisi voinut valottaa miten homma toimii, mutta Sara päätti, että ei kukaan vain tajuu.
Saralla oli joku työlupa/viisumi, jonka luokitus oli "extraordinary talent" 😁 Jostain syystä sitä ei uusittu. Tuli äkkilähtö, koirakin jäi. Syitä tähän Sara ei oikein kertonut. Hmm..
Tuota äkkilähtöä minäkään en tajunnut. Jäi kuulemma tavaratkin sinne, mutta kuitenkin hetken kuluttua kertoi, että asui eri b&b:issä eikä hänellä ollut vakituista asuntoa ja hänellä oli kamat koko ajan matkalaukussa, kun muutti niin usein.
Ei sillä taida itselläkään olla omat kuviot ihan selvillä. Jotenkin tuntuu enemmän ja enemmän siltä. Aluksi luulin että vaan hämää mutta kallistun enemmän siihen että kaikki kanootit ei ole vedessä.
Niinpä. On moneen kertaan haukkunut, miten huono paikka Suomi on. Nyt kuitenkin kertoi, että ei tullut millään maitojunalla takaisin, vaan oikeasti tajusi, että Suomessa on niin paljon hyviä juttuja mistä tykkää enemmän kuin jenkeissä. Sitten kuitenkin hetken päästä taas sanoi, ettei aio luopua unelmastaan vaan tietysti haluaa takaisin jenkkeihin ja hänen lahjansa menevät täällä ihan hukkaan.
Se vain, että jenkeissä on kolmesataamiljoonainen kansa + siihen köyhemmistä maista tulevat onnenonkijat. Siinä saa olla joko ylivoimaisia kykyjä, suhteita + rahaa tai ihan poskettoman hyvä tsägä, että pääsee läpi. Toisaalta, jos pääsee läpi, niin mahdollisuudet on kuin nhl-tähdellä: muutama vuosi jossain hyvässä, rahakkaassa projektissa voi tuottaa niin hyvin, että järkevästi sijoitettuna rahahuolet olisi ohi.
Minua on naurattanut aina eräs juttu, jota Suomessa boomeri-porukka varsinkin toistaa: että se ja se suomalainen tähti olisi jenkeissä ollut megatähti ja upporikas. Joo. Onhan niitä - Paavo Nurmi aikoinaan kävikin hakemassa rahat jenkeistä pois kuleksimasta, hän oli oikeasti iso ja kuuluisa urheilutähti silloin aikoinaan, tämä on Suomessa aika pitkälle unohdettu asia. Ja ne rahat Nurmi pisti sitten älykkäällä sijoittamisella poikimaan ja kuollessaanhan hän oli monimiljönääri. Samaten joku Tapio Rautavaara (keihään olympiavoittaja, jousiammunan joukkue-maailmanmestaruus, komea ulkonäkö, komea ääni, ihan hyvä biisien tekijä, kohtalainen näyttelijä, ulospäinsuuntautuneisuus, karisma) olisi englantilaisella kielialueella ollut takuuvarmasti tähti. Ehkä myös Laila Kinnunen, Olavi Virta ja tietyin varauksin joku Rauli Somerjoki ja koomikko Leo Jokela, näyttelijät Tauno Palo ja Siiri A.
Mutta että joku Timo TA Mikkonen olisi legenda USA:ssa, (ja jota Suomessa ei vain arvosteta)....ei elämä, millähän perusteella Mikkonen näin pokkana väittää? Mikkonen oli kopioija, hän kävi kopoimassa suoraan sitä jenkki-tyyliä tänne, jotkut tykkäsi hirveästi, jotkut eivät. Jotta olisi legenda USA:ssa, pitäisi keksiä ja kehitellä itse jotain uutta: joko formaatti tai tyyli tai jotain oma persoonaa kehiin laittaen. No, kyllähän Mikkonen olisi toimittajana jenkeissä taatusti tienannut noin yleisesti enemmän, jos televisioon olisi päässyt, siellä USA:ssan kun nyt on vain isommat markkinat väistämättä kuin pienellä kielialueella, mutta mistään legendaarisuuksista en alkaisi puhumaan. Huh.
Petra antoi 2p Jannelle koska paha vastus. Sitte ei kuitenkaan antanut Markulle pisteitä, vaikka aikalailla yhtä pahana vastuksena on pidetty Markkua.
Täytyy lähteä tästä ruutu plussasta ulos käveleen niin voi popsia hyvällä omallatunnolla eilen tekemää taatelikakkua suklaata seassa.
Pinja ulos koska rööki. Ei ole tätä päivää. Kakkosluokan kansalaisia nuo röyhyttelijät, myös sähkösavuttelijat.
Antaisi silti kasvaa sivuilta pitkäksi, peittyisi toi epämiellyttävä toinen pää takaraivolta (patti).