Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13821/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeämiskilpailu testaa asukkaiden tiimihenkeä – nopein joukkue pääsee vaikuttamaan nimeämisiin

Tänään keskiviikkona laitetaan asukkaiden joukkuehenki koetukselle Big Brother Suomen vippikaudella nimeämiskilpailun merkeissä. Tehtävän nopeimmin ratkaissut joukkue saa päätösvaltaa myöhemmin nimeämisissä.

Isoveli on määrännyt talon asukkaat kahteen joukkueeseen: sinisiin ja punaisiin. Markku luotsaa punaista joukkuetta, johon kuuluvat Petra, Sara ja Aleksi. Sinisen joukkueen kapteenina edustaa Janne ja hänen johdettavanaan ovat Sedu, Roni, Nina ja Pinja.

Edellinen nimeämiskilpailu kisattiin grillauksen merkeissä, ja häviäjäjoukkue joutui häätöäänestykseen. Hans Välimäen tuomaroiman kilpailun hävisi punainen joukkue, ja talon joutui lopulta jättämään vähiten ääniä saanut Sanna.

Täten keskiviikon kilpailussa sininen joukkue joutuu päättämään yhden henkilön, joka ei osallistu nimeämistehtävään, jotta kilpailijamäärä on tasan. Sininen joukkue päästää pälkähästä Ninan..

Joukkueet saavat päättää keskenään, kumpi tiimeistä pääsee ensin tehtäväalueelle. He päätyvät passittamaan ensimmäisenä sinisen joukkueen tulilinjalle.

Pulmavinssi-niminen kilpailu panee joukkueiden yhteishengen todella koetukselle, kun joukkueen jäsenet vinssaavat yhtä asukasta väkipyörällä ylöspäin ja nostettava asukas joutuu ratkomaan kuutioarvoitusta.

Vierailija
13822/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäohjeet tehtävään ovat seuraavanlaiset:

• Joukkueen tulee ratkaista rakennelman yläosassa sijaitseva matemaattinen taikaneliö.

• Tehtävä ratkaistaan täyttämällä ruudukko numerokuutioilla niin, että lukujen summa pystyyn, vaakaan ja vinoon on 15.

• Esillä olevien kuutioiden sivujen tulee olla saman värisiä.

• Mikäli asukas haluaa vaihtaa kuution paikkaa, hän ei saa ottaa kuutiota ulos ruudukosta vetämällä, vaan hänen tulee työntää kuutio ruudukon läpi, jolloin kuutio palautuu alhaalla olevaan kaukaloon.

• Kuutioihin saa koskea vasta, kun Big Brother ilmoittaa tehtävän alkavan.

• Arvoitusta ratkaiseva asukas käyttää kypärää.

• Seinämään saa koskea ainoastaan, jos asukkaan täytyy kääntää itseään kohti ruudukkoa. Muuta tukea käsillä tai jaloilla ei saa ottaa.

• Kolme asukasta nostaa yhtä valjaissa olevaa asukasta ylöspäin käyttämällä apunaan väkipyörien läpi kiertävää köyttä.

• Kaikki asukkaat saavat auttaa tehtävän ratkaisemisessa.

• Kaikki asukkaat pukevat ylleen valjaat. Ensimmäisenä valjaat puetaan arvoitusta ratkaisevalle asukkaalle. Sen jälkeen muut asukkaat pukevat omat valjaansa.

•Valjaiden etupuolella on liinan päässä karabiini, joka tulee kiinnittää köydessä oleviin kahvoihin, kun ne ovat riittävän alhaalla. Näin köyttä vetävät asukkaat toimivat itse vastapainona.

Sinisen joukkueen Pinja laitetaan ensimmäisenä valjaisiin miesten toimiessa vastapainona. Porukka alkaa määrätietoisesti ratkaisemaan kuutioiden järjestystä yhteistuumin.

Pysyykö joukkueiden pakka kasassa? Kumpi voittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen joukkue voittaa nimeämiskilpailun – suorituksissa vain kolme minuuttia eroa

Keskiviikkoiltapäivänä asukkaat ottavat mittaa toisistaan nimeämiskilpailun merkeissä. Heidän tulee ratkaista tehtäväalueella olevan rakennelman yläosassa sijaitseva matemaattinen taikaneliö mahdollisimman ripeästi, sillä tehtävän nopeammin ratkonut joukkue voittaa. Voittajajoukkue saa päätösvaltaa myöhemmin keskiviikkona tapahtuvissa nimeämisissä.

Pulmavinssi-kilpailu testaa samalla myös yhteishenkeä, sillä muu joukkue vinssaa yhden jäsenen väkipyörällä ylös kuutioarvoitusta ratkomaan. Katso kilpailun tarkempi ohjeistus täältä.

Ensimmäisenä tehtäväalueelle siirtyvät Sinisen joukkueen Janne, Sedu, Roni ja Pinja. He vinssaavat ylös Pinjan. Nina ei osallistu tähän nimeämiskilpailuun, jotta joukkueissa on tasamäärä jäseniä.

Sinisten ratkaistua tehtävän on Punaisten eli Markun, Petran, Saran ja Aleksin vuoro. Tehtäväalueella raikaa paikoin reipas huuto, kun muut kailottavat ohjeita numerokuutioita siirtelevälle Aleksille. Etenkin numeron viisi oikea paikka aiheuttaa kädenvääntöä, mutta loksahtaa lopulta kohdilleen.

Olohuoneessa ruoditaan suorituksia kilpailun lopputulosta odotellessa. Pian Pinja hakee Isoveljen kirjeen, ja lukee sieltä kummankin joukkueen suorituksen keston: 37 minuuttia 47 sekuntia sekä 40 minuuttia ja 18 sekuntia.

Big Brother kuuluttaa taloon, että nimeämiskilpailun on voittanut Punainen joukkue.

“Vaan kolme minuuttia eroa”, Pinja päivittelee tasaväkistä kilpailua.

Vierailija
13824/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeämiskilpailu sekoittaa pakkaa – Aleksia ei voi nimetä, Roni suoraan häätöäänestykseen

BB-universumissa nähtiin keskiviikkona varsin tasaväkinen nimeämiskilpailu, kun kumpikin joukkue ratkoi vuorollaan tehtäväalueella matemaattista taikaneliötä. Voiton vie lopulta Punainen joukkue ajassa 37.47. Sinisillä tehtävän ratkomiseen kului kolmisen minuuttia kauemmin.

Roni lukee Isoveljen ohjeet muille:

“Nimeämiskilpailun voittanut joukkue valitsee välittömästi omasta joukkueestaan yhden asukkaan, jota ei voi nimetä häätöäänestykseen. He valitsevat myös hävinneestä joukkueesta yhden asukkaan, joka joutuu suoraan häätöäänestykseen. Päätös tehdään julkisella keskustelulla, aikaa on viisi minuuttia.”

Punaiseen voittajajoukkueeseen kuuluvat Markku, Petra, Sara ja Aleksi. Hävinneen Sinisen joukkueen muodostavat Janne, Sedu, Roni, Pinja ja Nina.

“Mulla on koskemattomuus, mä oon tästä ulkona”, Sara muistuttaa.

“Se on Petra, Markku tai minä”, Aleksi listaa.

“Mä oon sitä mieltä, että Markku on niin suosittu, että hänellä on todella hyvältä tsänssit muutenkin, et se on jompikumpi teistä”, Sara viittaa Petraan ja Aleksiin.

Saran ehdotus saa kannatusta, ja lopulta päätetään, että Petra ja Aleksi ratkaisevat Kivi-paperi-sakset-tekniikalla sen, kumpaa ei saa nimetä häätöäänestykseen. Aleksi voittaa ja saa immuniteetin.

Heti sen jälkeen Sinisten Roni yllättää, ja ilmoittautuu vapaaehtoiseksi häätöäänestykseen. '

“Mää ansaitsen mennä sinne”, hän perustelee viitaten johtavaan rooliinsa tehtävän suorituksessa.

Sehän kävi nopeasti ja yksimielisesti!

Vierailija
13825/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkola häädettiin Big Brother -talosta – tunnusti heti kättelyssä yhden asian

Toimittaja Sanna Ukkola joutui jättämään Big Brother talon viidentenä asukkaana.

JAA

Sanna Ukkola joutui lähtemään talosta.­KUVA: NELONEN

Iida Tani

11.5. 22:40

Viidentenä asukkaana julkisuudesta tuttujen suomalaisten asuttamasta Big Brother -talosta häädettiin toimittaja Sanna Ukkola. Ukkolan lisäksi häätöäänestyksessä olivat Aleksi Valavuori ja Sara Forsberg. Alkujaan häätöäänestykseen niin ikään joutuneet Markku Pulli ja Petra Olli pelastuivat mahdolliselta putoamiselta jo aikaisemmin.

Ukkola kertoi tunnelmistaan tuoreeltaan juontaja Anni Hautalalle studiossa. Ukkola tunnusti menneensä taloon sillä ajatuksella, että hän lähtisi kotiin ensimmäisenä. Hän myös kuvaili talossa viettämäänsä aikaa tunteiden vuoristoradaksi.

– Yllätyin, että pääsin näin pitkälle, Ukkola luonnehti heti putoamisensa jälkeen.

– Musta tuntuu, että tämä oli juuri oikea aika lähteä, hän pohti.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)MAINOS PÄÄTTYY

Ennen Ukkolaa Big Brother -talosta on ehditty häätää neljä asukasta: Kelly Kalonji, Toni Nieminen, Rosa Meriläinen sekä viimeisimpänä Sani.

Tällä viikolla Big Brother -talon vippiasukkaat jaettiin kahteen joukkueeseen, jotka kilpailivat viikon aikana toisiaan vastaan. Katsojien kapteeneiksi äänestämät Markku ja Janne kokosivat joukkonsa valitsemalla asukkaan kerrallaan omaan tiimiinsä.

Markun tiimiin kuuluvat Petra, Sara, Sanna ja Aleksi. Janne puolestaan nappasi joukkueeseensa Sedun, Ronin, Ninan ja Pinjan.

Ensimmäinen koitos oli edessä heti maanantai-iltana, kun molemmat joukkueet kokkasivat kolmen ruokalajin grillimenun. Kilpailussa oli heti tosi kyseessä, sillä hävinnyt joukkue joutui suoraan häätöäänestykseen.

Sanna Ukkola viihtyi talossa muun muassa Petra Ollin kanssa.­

Annoksia studiossa arvioi äärimmäisenä asiantunteva tuomari eli ravintoloitsija ja keittiömestari Hans Välimäki. Annoksia maisteltuaan Hans teki lopulta päätöksensä pääruoan perusteella. Hän arvioi annokset tietämättä kummalle joukkueelle kumpikin kattaus kuuluu.

Keittiömestarin tehtyä päätöksensä juontaja Kimmo Vehviläinen totesi, että voittanut annoskokonaisuus on peräisin sinisen joukkueen grillistä. Se tarkoitti, että punaisen joukkueen Markku, Petra, Sara, Sanna ja Aleksi joutuivat automaattisesti häätöäänestykseen.

Vierailija
13826/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tulee infoa

Vierailija
13827/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brotherista häädetty Sanna Ukkola paljastaa: yksi asukkaista oli aivan erilainen kuin hän oli kuvitellut

Yksityisyyden puute oli Ukkolalle vaikeinta talossa.

JAA

Viidentenä BB-talosta häädettin Sanna: “En ole viihdeihminen"

0:07

-0:07

Sulje

Iida Tani, Elias Kaskela

5:31

Toimittaja Sanna Ukkola häädettiin tiistaina viidentenä asukkaana Nelosen Julkkis Big Brother -ohjelmasta. Ukkola kertoo, ettei talosta lähteminen juurikaan harmittanut, vaikka hän olisikin halunnut jäädä vielä pidemmäksi aikaa.

– Olin sinut molempien vaihtoehtojen kanssa. Olin tehnyt rauhan sen kanssa, että saatan pudota, Ukkola sanoo.

Ukkola kertoo, että talossa koti-ikävä alkoi vaivaamaan ja työasiatkin pyörivät mielessä.

– Kyllä minulla alkoi olla todella ikävä miestäni. Kun soitin hänelle, niin oli ihanaa kuulla hänen äänensä. Minulla on myös kauheasti duunia rästissä, kun en ollut yhtään varautunut olemaan täällä näin kauan. Luulin, että tippuisin ensimmäisenä.

Talossa vaikeinta Ukkolalle oli yksityisyyden puute. Hän kertoo kaivanneensa omaa rauhaa.

– Olen tottunut olemaan aika paljon yksin ja minulle oli haastavaa olla koko ajan muiden ihmisten kanssa. En tiedä näkyikö se televisiossa, mutta vedin muille asukkaille tällaisia meditaatioharjoituksia ihan vain siksi, että voisimme olla hetken hiljaa.

Hän ei lähtisi aivan heti uudestaan mukaan Big Brotheriin.

– Tämä oli henkisesti tosi rankka kokemus, ei mikään huviretki.

Ukkolan mukaan kameroiden läsnäolo unohtui talossa äkkiä, eikä omia tekemisiään tullut kummemmin mietittyä.

– Välillä tuli sellainen järkytys, että apua, mitähän täällä on tullut tehtyä tai sanottua ja entä jos tämä nyt leikataan ulos kontekstista. Mutta mitään sellaista ei tullut tehtyä, mitä jälkikäteen miettisin tai katuisin.

UKKOLA tuli talossa toimeen kaikkien kanssa. Joidenkin kanssa oli kuitenkin vaikeampaa löytää yhteistä keskusteltavaa.

– Esimerkiksi urheilijoiden ja viihdepuolen ihmisten kanssa oli osittain eri intressit, eikä ollut ehkä niin paljon yhteistä. Olin kuitenkin yllättynyt siitä, kuinka ihana porukka meillä oli kaikin puolin, aivan ihania ihmisiä.

Välillä talossa oli kuitenkin Ukkolan mukaan vaikeaa saada puheenvuoroa.

Vierailija
13828/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Pulli paljasti BB-talossa, miten radikaalit vaikutukset vegaaniruokavaliolla oli hänen vartaloonsa – paino putosi 15 kiloa

Markku Pulli kertoi muille Big Brother -kilpailijoille, miksi hän on vegaani ja miten se on vaikuttanut hänen terveyteensä ja vartaloonsa.

JAA

KOMMENTIT

Markku kertoo vegaaniuden terveysvaikutuksista – Paino putosi kuin itsestään

0:13

-0:01

Sulje

Iida Kantola

10.5. 15:04

Big Brother -talossa keskusteltiin maanantaina terveydestä ja ruokavalioista. Salatut elämät -näyttelijänä tunnettu Markku Pulli kertoi, että hänen vointiinsa ruokavaliolla on ollut suuret vaikutukset. Pulli on vegaani, eikä hän siis syö lainkaan eläinperäisiä tuotteita.

Nina Mikkosta kiinnosti kuulla, kuinka kauan Pulli on elänyt ilman eläinkunnan tuotteita.

– Oon ollut nyt joku viis-kuusi vuotta, Pulli kertoi.

Mikkonen kiinnostui Pullin puheista ja tiedusteli, oliko vegaaniuden taustalla ideologiset vai terveydelliset syyt.

– Siinä on monta nyanssia. Mietin eettiseltä näkökulmalta ja kun on syönyt lihaa on miettinyt ettei tää oo hyvä. Sit on toi ilmastojuttu, Pulli selitti.

Pulli ei pidä länsimaalaisten lihansyöntiä yleisesti kestävänä vaihtoehtona. Hän kokee ikäväksi myös sen, miten tuotantoeläimet joutuvat viettämään elämänsä.

Pullin tapauksessa vegaaniksi ryhtymisen taustalla oli kuitenkin myös terveydellisiä syitä. Hän kertoi olleensa herkkä maitotuotteille, ja päättäneensä siksi aloittaa vegaaniruokavalion noudattamisen.

– Se oli tosi positiivista, miten se vaikutti. Mulla varmaan 15 kiloa putosi paino. Pitkässä ajassa kylläkin, mutta kuitenkin, Pulli kertoi.

Radikaaleimpana muutoksena oli vaarallisen sisäelinrasvan vähenemisen. Se katosi vegaaniruoan myötä kuin huomaamatta.

– Se katosi käytännössä tekemättä mitään. Aikaisemmin aina huomasi, että on ollut vatsaa. Sitten kun sitä kasvisruokavaliota söi, se vain pikkuhiljaa käytännössä on kadonnut sieltä.

Myös Pullin vireystila nousi hänen kokeilunsa aikana ja se kannusti jatkamaan vegaanina.

Pulli ei kaipaa lihaa tai kalaa, mutta juustoja hänen tekee toisinaan mieli. Silti hän kokee terveysvaikutusten olevan niin merkittäviä, etteivät mieliteot paina vaakakupissa juurikaan.

– Kun ynnää ne plussat, et jos jätän brie-juustot, se on niin pieni miinus verrattuna siihen mitä mä siitä saan.

Vierailija
13829/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina Mikkonen oli ihan hiljaa, kun etsivät joukkueestaan vapaaehtoista pudotukseen. Ei sanan sanaa, katsoi vaan maahan kun kaikki muut neuvottelivat. Mutta  mitäs kun Roni on nyt siellä pudotuksessa joukkueen puolesta, niin johan Nina heti vetistelemässä, ja muka katumassa ettei hän ehdottanut itseään. Juuri luonteelleen ominaista käytöstä.  Voi että voi joku olla ärsyttävä. Niin omahyväinen ja kaksinaamainen kuin olla vaan voi!

Joukkueesta ei etsitty vapaaehtoista. Voittajajoukkueen tehtävä oli valita häätöön joutuva. Miksi kaikesta pitää valehdella. Sairasta.

Älä vääristele. Voittajajoukkue etsi Ninan joukkueesta (eli joukkueestaan) häätöön joutuvaa ja silloin mikkoska yritti muuttua näkymättömäksi. Oli kerrankin hiljaa kun ei halunnut että Aleksin joukkue muistaa hänen olemassaolon.

Sitten kun roni ilmoittautuikin vapaaehtoiseksi niin alkoi taas tuo sama nuoleskelu ja selittely kuinka kyllä minäkin..

Just eilen kävi sama, että joku muu asukas sanoo/tekee jotain mikä kuuluu mikkoskan rooliin ja sitten alkaa kamala selittely siitä, että no tietenkin hänkin nyt mukulansa muistaa eikä voikaan olla talossa vaikka vuotta vaikka just niin sanoi..

Ihan sama kuin tuossa, että ensin on ihan kusi sukassa ja hiljaa ja sitten kun roni totesi itsensä olevan häätöuhan alla niin alkaa mikkoskalta selittely kuinka kyllä hänkin olisi voinut olla ja uhrautua vaikka just teki kaikkensa sen eteen ettei vaan tulisi nimetyksi eikä myöskään ottanut itseään vapaaehtoisena esille..

Vierailija
13830/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina puhuu taas pahansuopaa lööperiä.

Nyt keksii jo että jannea on rääkätty kun joku "tytönplanttu" soitti sille että tulisiko uuteen onnenpyörään vieraaksi". Ninalla oikein silmät salamoi.

Perustakoon oman tv-kanavan, kun osaa omasta mielestään kaiken tv-työstä. :DDDD Tainnut timo ta:n eukkona olo sekottaa pään. Siivoaja Mikkonen tietää peremmin kuin television tekijät.  Itse kyllä pyörii jokaisessa formaatissa johon saa lärvinsä näkyviin.

Vierailija
13831/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ViihdeTV ja leffat

Big Brother: Markku paljasti, miten päätyi Salkkareihin – Raksahommat saivat jäädä

Tänään klo 13:43

Markku Pulli aloitti Salatut elämät -sarjassa vuonna 2007.

Markku Pullin Big Brother -esittelyvideo.

Big Brother -talossa on nautittu lämmöstä. Markku Pulli etualalla. NELONEN

Big Brother -talossa on keskiviikkona otettu aurinkoa.

Ruskettumisen lomassa Markku kertoi Aleksille ja Ninalle, kuinka päätyi Salatut Elämät -sarjaan.

Markku näytteli vielä Ylellä esitetyssä nuorten sarjassa Lukio, kun hän sai tuotannolta ehdotuksen hakea Salkkareihin. Mies luuli, että ehdotus koski avustajan roolia.

– Yksi tuotantotyyppi ehdotti, että hakisin Salkkareihin. Mä ajattelin, että sinne kahvilaan istumaan ja siemailemaan kahvia, Markku muisteli ajatuksiaan.

Ehdottajan mielessä oli kuitenkin, että Markku pyrkisi näyttelijäksi. Niinpä nuorimies soitti Salkkareiden roolittajalle. Hän pääsi koekuvauksiin, mutta tuotannolla ei ollut juuri silloin roolia tarjottavaksi.

– Siitä meni vuosi tai kaksi tai jotain. Olin koulussa ja puhelin soi, Markku muisteli.

Hänelle kerrottiin, että nyt voisi olla sopiva rooli tarjolla, joten mies kävi uudestaan pyörähtämässä koekuvauksissa.

– Sitä kautta aukes se. Mä olin vähän aikaa vierailijana ja sain sitten aika pitkän pahvin. Sillä tiellä sitten, Markku kertoi.

Markku esiintyi sarjassa Joonatan Sievisenä vuodesta 2007 alkaen. Työ osui juuri sopivaan saumaan:

– Just kun valmistuin alkoi finanssikriisi. Se oli itselleni tosi lottovoitto.

Kirvesmiehen tutkintoa suorittaneen nuoren miehen tulevaisuuden suunnitelmat olivat täysin toisenlaiset:

– Mäkin kelasin, että mä meen jonnekin raksalle ja pistän raksafirman pystyyn.

Nykyään Markku toimii kuluttajamyynnin parissa opintojensa ohella.

Vierailija
13832/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkola puhuu nyt BB-kokemuksestaan: ”Henkisesti raskasta”

Tänään klo 4:45

Toimittaja yllättyi siitä, kuinka pitkälle pääsi kilpailussa.

Sanna Ukkola esittäytyy ennen BB-taloon saapumista.

Pitkän linjan toimittaja Sanna Ukkola äänestettiin ulos Big Brother -talosta kymmenen päivän jälkeen.

Ukkola joutui häätöäänestykseen Sara Forsbergin ja Aleksi Valavuoren kanssa. Lähetyksessä selvisi, että Ukkola sai kolmikosta selvästi vähiten ääniä katsojilta. Hän kuitenkin otti tappion vastaan tyynen rauhallisesti.

– Olen ihan sovussa sen kanssa, että lähdin. Olo on helpottunut, Ukkola toteaa lltalehdelle häätönsä jäljiltä.

– En ikinä kuvitellut pääseväni näin pitkälle. Tavoitteeni oli, etten putoa ensimmäisenä.

Ukkola sanoo ikävöineensä miestään kilpailun aikana. Hän soitti rakkaalleen heti ensimmäisenä, kun poistui talosta.

– Seuraavaksi soitan isälle ja ystäville. Katson myös mitä uutisissa on tapahtunut ja mikä on koronatilanne, uutispimennossa ollut toimittaja sanoo.

Sanna Ukkola ikävöi BB-talossa miestään ja omaa rauhaa. JUKKA ALASAARI

Ukkolan mukaan haastavinta BB-talossa elämisessä oli intensiivinen sosialisointi.

– En ole maailman ekstrovertein ihminen, kaipaan omaa tilaa. Muiden kanssa oleminen koko ajan oli minulle henkisesti raskasta, hän myöntää.

– Mutta porukka oli älyttömän kiva, ja tehtävät olivat pääosin kivoja.

Tosi-tv on Ukkolalle jo entuudestaan tuttua: Hän oli viime vuonna mukana Farmi-ohjelmassa. Mihin ohjelmaan hän haluaisi seuraavaksi mukaan?

– Jos saisin valita, Tanssii tähtien kanssa olisi mahtava.

Kokonaisuutena Ukkola on tyytyväinen BB-kokemukseensa. Ainoa epämiellyttävä asia oli päiväkirjahuone, jossa piti puhua ihmisistä selän takana. Juonittelua hän ei kenenkään osalta huomannut, mutta voitontahto paistoi tietyistä henkilöistä.

Vierailija
13833/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brotherista häädetty Sanna Ukkola uskoo tietävänsä Big Brother -voittajan: ”Ilman muuta voittaa”

TELKKARI | 12.05.2021 18:01

Toimittaja Sanna Ukkola passitettiin kotimatkalle Big Brother -talosta tiistaina. Äänestyspäätös ei tullut hänelle yllätyksenä. 

– Olin tosi yllättynyt ja iloinen, että sain olla niin pitkään. Putoamiseni ei harmita. Oon tosi hyvällä fiiliksellä nyt, iloinen Ukkola summaa Seiskalle.

Tällä kertaa mukana häätöäänestyksessä Ukkolan lisäksi olivat Sara Forsberg, Aleksi Valavuori, Markku Pulli ja Petra Olli. Toimittaja uskoo, että entinen Salatut elämät -tähti Markku Pulli voittaa koko kisan. 

– Ilman muuta Markku voittaa. Hän on kiva ja reilu tyyppi, suoraselkäinen ihminen. On ihan selvää, että Markku voittaa.

Lue myös: Jäätävät tuloerot! Näin paljon Big Brother -talon julkisuuden henkilöt tienaavat: katso!

IKÄVÄ OMAA RAKASTA

Eniten Big Brother -talossa Ukkola ikävöi omaa puolisoaan. Välittömästi talosta päästyään hän soitti rakkaalleen, joka kertoi katsoneensa lähetystä. Toimittaja odottaakin eniten rakkaansa kanssa asioiden puimista - ja tietenkin suukkoja.

– Kyllä mulla oli Matiasta hirveä ikävä. En ole ollut hänestä aikaisemmin näin pitkää aikaa erossa. Meillä oli se karanteenikin siinä alussa, Ukkola kerttoo.

Vierailija
13834/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

POSITIIVINEN KOKEMUS

Toimittaja viihtyi Big Brother -talossa hyvin. Kehuja saavat erityisesti talossa käydyt keskustelut. Ukkola keskusteli moneen otteeseen esimerkiksi Aleksi Valavuoren ja Nina Mikkosen kanssa. Kukaan ei kuitenkaan noussut muita läheisemmäksi. 

– Valavuori on kiinnostunut samanlaisista keskusteluista kuin minä. Seuraa asioita. Paljon räväkkääkin mielipidettä, Ukkola kuvailee.

Farmi Suomestakin tuttu toimittaja kertoo unohtaneensa kamerat nopeasti. 

– Parempi ja mukavampi kokemus kuin odotin. Luulin, että olisi riehumista ja räyhäämistä tai draamaa, ei ollut ollenkaan sellaista.  Siellä on fiksua porukkaa, hän kiittelee.

Vierailija
13835/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkosen mikrofoni on suljettava!

Vierailija
13836/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talon aamupalapöydässä romanssikeskustelu! Petra Olli paljasti parisuhteestaan yllättäviä yksityiskohtia: Tapasimme Tallinnan yössä

.

Big Brother -talon aamupalapöydässä käytiin keskusteluja ruuasta, mitä kukin kaipaa eniten. Juttelu eteni lopulta hempeisiin aiheisiin painija Petra Ollin puhuessa parisuhteestaan.

Lue myös: Ex-huippupainija Petra Olli on Big Brotherin uusi asukas – pelkää mahdollisia kuorsaajia!

URHEILIJAN ARKEA

Radiojuontajana nykyisin toimiva Sara Forsberg ilmoitti ikävöivänsä jo hieman pitsaa. Mestareiden mestari -sarjastakin tuttu Petra puolestaan sanoi, että kauppalista voi BB-talossa vietetyn ajan jälkeen näyttää hyvin erilaiselta kuin aiemmin. 

Muut asukkaat halusivat tietää, mitä urheilijan ruokavalioon normaalisti kuuluu.

– Kyllä me keitetään puuroa ja mustikkaa. Itsepoimittuja mustikoita on pakastin täynnä, Petra kertoi.

– Minullakin on aika usein puuroa. Ei itsepoimittuja mustikoita, mutta mustikoita ja vadelmia on, kolumnisti Sanna Ukkola komppasi urheilijan aamupalatottumuksia.

Vierailija
13837/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jotkut mt-potilaiden kokoontumisajot?

Nina Mikkosen fanit vaan.

Vierailija
13838/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tossa kohtaa mä hyväksyn ton väkivallan. Ja jos joku sössöttää vastaan, nii se on mun mielestä väärässä", mies linjaa. Aleksi perustelee kantaansa:

“Jossain vaiheessa mennään tietyn limitin yli, jolloin koskemattomuus on syytä lopettaa”, mies summaa ja jatkaa:

“Henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ja tommosesta, kun se menee ihan täysin överiksi, nii sehän on monin verroin pahempaa ku se, et joku nakkaa sua tohon noin”, Aleksi kuvailee ja napsauttaa nyrkillä kämmentään.

Pinja jakaa oman kokemuksensa ennakkoluuloista:

“Mun poikaystävä on niinku sata prossaa algerialainen, mut on asunu Suomessa koko elämänsä”, Pinja kertoo ja jatkaa:

“Istuttiin ulkona jossain penkeillä. Sit sieltä tulee kaks äijää baarista ja kertoo, et ‘hei, ollaan perussuomalaisia’ ja jotain tämmöstä. Sitten ne siinä juttelee ja alkaa kyselee kaikkee, et ‘millon on Suomen itsenäisyyspäivä’ ja tämmösiä.”

“Oh my god”, Sara pöyristyy.

Joo, tottakai kertoi. Kaikkihan aina kertoo ekana kaikille oman puoluetaustan vähän samoin kuin senkin onko hetero..

Tai no, ehken niiden todellisuudessa noin tapahtuu joille esim Suomessa asuvat ihmiset ei ole ihan vaan suomalaisia vaan esim 100% algerialaisia.

13839/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Marjomaa oli hyvä videoissa, tykkäsin nyt en  katso enää. Roni valittiin siksi, että haluttiin nuorta katsojakuntaa, en tiedä onnistuiko muutos. Tuskin.

Vierailija
13840/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku näyttää jotenkin todella hyvältä! Enkä meinaa vain hänen yleistä komeuttaan, hän jotenkin hehkuu ja näyttää todella terveeltä, en tiedä miten tämän paremmin kuvailisin. Johtuu varmasti hyvästä ruokavaliosta.

Markku antaa kyytiä kyllä näille "kyllä ravaas mies tarvitsee lihaa ja joka päivä öyh", olisihan se toki jo aiemmin pitänyt arvata, että heille raavas on synonyymi isomahaisuudelle.

Totta. Markusta tosiaan puuttuu se sellainen hesemäkkimegabigmac-hiilaripskaturvotus ja sen plus energiajuomien ja limsojen aiheuttama sameus ja harmaus. Sen tilalla on suorastaan hehkuvan freesi iho ja olemus.

Kaikesta näkee, että Markulla on tosi hyvä olla omassa kropassa.

Ihmettelen näitä markun ylistysviestejä, juuri tätä ulkonäön hehkutusta. Minusta näyttää äärimmäisen tylsältä tapetilta, naamaa myöten harmaalta. Päässäkin on karsea patti takaraivossa. Onkohan tutkituttanut mikä siellä muhii. Kasvattaisi nyt edes tukan päähän, että erottaisi aleksista.

Toi oli ensimmäisen viikon ihan näkymätön minulle.

Nyt alkanut vähän liikaakin näkymään ja kuulumaan... tuo ääni.. kuin pikkupojalla.

Äänelleen ei voi mitään paitsi juopot ja tupakoitsijat. Markku tarvii 30 000 opiskelee ulkomailla lentäjäksi.

Ei voi ei, mutta minua ei miellytä hänen hissukka lässytyksensä, se on hyvin ärsyttävää.

Ketju on lukittu.