Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13601/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.

Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita. 

Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva. 

Saran äidinkieli on ruotsi; sieltä tulee se "juu". Ja viimevuodet on puhunut pääasiassa (amerikan)englantia.

Kielellisen lahjakkuuden huomaa siinä että myös hänen suomenkielensä on (lähes) täydellistä, noita olemattoman pieniä, meidän korvaamme särähtäviä sanoja lukuunottamatta.

Ei ole. Satuin joskun näkemään haastattelun, jossa ruotsinkielinen haastattelija puhui Saralle ruotsia olettaen Saran ruotsinkieliseksi (koska nimi ja Pohjanmaa). Sara sanoi, että hän on kyllä suomenkielinen ja haasatttelu jatkui suomeksi. Muistaakseni vastasi alun kysymyksiin hyvällä ruotsilla, muua kotikieli on suomi. Ruotsinkielisiä lienee lähisuvussa (koska nimi ja Pohjanmaan raamattuvyöhyke).

Vieläkö te jankkaatte?!

"Suomenruotsalainen Sara Forsberg Forsberg on luonut avaruusoliokielen uuteen Tähtien Sota -sarjaan kuuluvaan The Force Awakens -elokuvaan.

– Demadi duprikana gean. Megadea hi! Sara Forsberg toivottaa hyvää joulua keksimällään avaruusoliokielellä."

https://sverigesradio.se/artikel/6330213

Vierailija
13602/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko mitä Roni sanoo juuri ennen Aleksin tulia pihalle. Noin kohdassa 17.30

Roni mutisee: Mä en tajuu, miks Markku ei voi lähtee...

Ei sanonu. Miksi tää valehtelu eräiden tekemisistä ja sanomisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13603/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku vegaanilla ei ole six packia.

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.

Markku on koulutukseltaan kirvesmies. Näytteli Salkkareissa seitsemisen vuotta (lopetti jotain 2015).

Sen jälkeen hankki yksityislentolupakirjan, ja nyt opiskelee liikennelentäjäksi Puolassa.

Treenaa myös liikuntaa monipuolisesti, ja on terveydellisistä syistä vegaani.

Tämän kaiken olen oppinut kuuntelemalla mitä hän ohjelmassa on kertonut (kun on muilta saanut suunvuoron).

Niin, eli lihakset on punttisalilta, ei työstä. Lisäksi ainakin jonkun artikkelin mukaan markku on markkinointityössä mutta siitä en sen enempää tiedä. 

Anna nyt tampio olla jo tuon jankuttamisesi kanssa. Se on ihan sama mistä ne lihakset on, kunhan ne näyttää siltä että ne on hankittu fyysisessä työnteossa. Markku on sopusuhtainen ja sopivan lihaksikas eli tässä nähdään että siellä salillakin voi treenata myös hyvännäköisen kropan eikä ole tosiaan pakko hankkia outoa körmyniskaa ja hirvisammakon olemusta mandariinit kainaloissa ja nivusissa. Eikä sitä sikaniskaa parempi vaihtoehto ole myöskään sohvalla röhnöttävä porsas joka ulisee kuinka naiset vaatii sitä (sikaniskaa) ja tätä (lentäjäleukaa) ja sitten kiukuttelee kun naiset tykkääkin sellaisesta kropasta joka on ihan jokaisen saatavilla.

Tuo Markun kroppa on just sellainen mitä iso osa naisista meinaa kun kertoo tykkäävänsä sopivan lihaksikkaasta kropasta miehellä. Se ei tosiaan ole tuon "erikoisempi" vaikkakin tuollainen on valitettavan harvinainen nykypäivänä ja normaalimpi alkaa olla burgerimiehen habitus.

Vierailija
13604/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.

Markku on koulutukseltaan kirvesmies. Näytteli Salkkareissa seitsemisen vuotta (lopetti jotain 2015).

Sen jälkeen hankki yksityislentolupakirjan, ja nyt opiskelee liikennelentäjäksi Puolassa.

Tämän kaiken olen oppinut kuuntelemalla mitä hän ohjelmassa on kertonut (kun on muilta saanut suunvuoron).

Ja on töissä elisan myymälässä.

Ei taida olla isot tulot, jos joutuu jossain kuppaisessa Puolassa lentokoulussa harjoittelemaan jollain kulahtaneilla aerofloteilla. Vakavasti otettavat lentäjäopiskelijat menee Miamiin opiskelemaan.

Miksi lähteä merta edemmäs kalaan. Porin ilmaikuopisto kouluttaa lähes ilmaiseksi.

Vierailija
13605/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtiiko Roni antaa Markulle pisteitä, jolloin on riskinä olla Markkua vastaan häädössä.

Vierailija
13606/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vit...tuo Mikkosen perseennuolem....

Se Roni jos mä olisin nuorempi oli ehkä yökyin..

Koko ajan tänään kieli pitkällä ihan jatkuvaa..Mikkosen ulosantia seuranneena vaikuttaa perin vit...muijalta..koko ajan tällä hetkellä Roni oot niin hyvä oi voi kun oot niinn hyvä..

Vierailija
13607/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallonaama Pinkku hiivattiin tuolta!

Vierailija
13608/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko mitä Roni sanoo juuri ennen Aleksin tulia pihalle. Noin kohdassa 17.30

Ei sanonu. Miksi tää valehtelu eräiden tekemisistä ja sanomisista?

Tuota kyttää nyt ketjun perusteella parikin tolloa tosikkoa jotka ei oikeasti ymmärrä, näe eikä oikein kuulekaan mitään. Eikä tajua edes lukemaansa.

Se ei kuitenkaan estä jankuttamista ties mistä eikä asukkaiden haukkumista ja puheiden vääristelyä. 

Vierailija
13609/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on koskemattomuus Saran lisäksi?

Vierailija
13610/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vit...tuo Mikkosen perseennuolem....

Se Roni jos mä olisin nuorempi oli ehkä yökyin..

Koko ajan tänään kieli pitkällä ihan jatkuvaa..Mikkosen ulosantia seuranneena vaikuttaa perin vit...muijalta..koko ajan tällä hetkellä Roni oot niin hyvä oi voi kun oot niinn hyvä..

Get over it!

Vierailija
13611/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ALeksi puhui kun bb sanoi, että pk-huoneen asioista ei puhuta..

Vierailija
13612/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli mitä mieltä tahansa tuosta Valeksi Valevuoresta ja hänen mahtailuistaan ja pskapuheistaan, niin kyllä hän erinomainen bb-asukki. Arvaamaton, dramatiikantajuinen, häpeämätön.

Seuraamista vain helpottaa se, ettei hänestä tarvitse  pitää. 

Vierailija
13613/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on koskemattomuus Saran lisäksi?

Saralla eilen kaksintaistelusta voitettu koskemattomuus

Aleksilla tän päivän nimeämiskilpailusta voitettu koskemattomuus

-

Roni suoraan häädössä tän päivän nimeämiskilpailun perustella

(voittajajoukkue sai valita sekä koskemattomuuden saajan että suoraan häätöön joutuvan)

Vierailija
13614/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, mä varmaan himaan lähden.

Vierailija
13615/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkone ottaa muuten itelleen melkosen äänivyöryn nimeämisistä

Vierailija
13616/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on töissä elisan myymälässä.

Ei taida olla isot tulot, jos joutuu jossain kuppaisessa Puolassa lentokoulussa harjoittelemaan jollain kulahtaneilla aerofloteilla. Vakavasti otettavat lentäjäopiskelijat menee Miamiin opiskelemaan.

Aeroflot on lentoyhtiö, jonka konekanta on uusittu. Lentävät Airbuseilla. Vakavasti otettavia lentokouluja on paljon.

Vierailija
13617/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vala nyt kiertää jatkuvasti kaikkia sääntöjä...

Yrittänee näyttää höveliltä, vaikka vaikuttaisi olevan täysin tietoista toimintaa! Sama tuon Ninan vanhan naisen roolin kanssa, että on kaikille äiti ja kaikki on lapsia ja näytellään hölmöläistä...

Vierailija
13618/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi: Ymmärretty! joo mähän nimenomaan nyt hei puhuin ihan toisesta mutta en lähe nyt opponoimaan.

Vierailija
13619/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Sara Nina finaaliin!

Vierailija
13620/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Markun tulot viime verotuksessa melkein 40 tonnia. Eronnut salkkarirakkaastaan.

Ketju on lukittu.