Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah
Heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh
Hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih
Hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
Juu, on tainnut seota lopullisesti.
Jollain on hauskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten löytynyt edes yhtä esimerkkiä Saran töksäyttelyistä Petralle?
Mä en sanatarkasti muista nyt yhtäkkiä mitään, mut joskus ku Petra on esim. lähteny pk-huoneeseen nii Sara sanoo jottai;no heippa ei tuu ikävä. Eurooppa-tehtävän yhteydessä sanoi yhtäkkiä jotai, miks oot noin hiljaa , miksi et puhu mitään tms.
Mä luulen että Sara tarkoittaa nämä sellasena sarkastisena läppänä, mutta se ei ehkä ihan avaudu kaikille. Enkä tiedä ottaako Petrakaan niitä sellaisena, varsinki ku tietä et Petra on Saraa nimennyt häätöön.Petra ja Saara ovat aika erityylisiä ulosanniltaan ja olemukseltaan, Petran mielestä Saran pirteys voi vaikuttaa feikiltä ja Saran mielestä Petran jurotus voi vaikuttaa ilkeältä. Uskon että molemmat on iha kivoja tyyppejä, mut tyyliltään niin erilaisis et törmäyksiä voi olla luvassa.
Mutta molemmat tylsiä tapetteja. Jotenkin käsittämätöntä, että nuo tuolla edelleen haahuilevat, vaikkeivät tuo minkäänlaista viihdettä. Tai korkeintaan Sara tuo ulkonäöllään viihdettä joillekin uuninpankkopojille, joilla ei muutakaan ole elämässään, mutta siihen se jääkin. Tysin turhia tapauksia. Ja samaa sarjaa ovat tietysti muutkin tubettelijat Roni ja pissipinsku. Harmittaa, että tuollaiset haahuilevat edelleen tuolla ja kaikki värikkäät tyypit (kuten Sanna, Rosa) potkaistaan ulos.
En tiedä katsotaanko samaa kameraa vai katsotaanko sitä ns. eri silmin, mutta minusta Sara on mukana talon touhussa tosi aktiivisesti, juttelee ja keskustelee ja touhuaa mukana. Ei mikään tapetti ollenkaan. Ne laulut sun muut kyllä rasittavia ääntelyitä.
Myös Pinsku on juttelemassa kokoajan muiden kanssa, kuuntelee, keskustelee ja heittää läppää, sekä osallistuu talon touhuihin.
Roni on aika taka-alalla kyllä, ei paljon tuo sisältöä, eli se on noista Sedun ja Petran kanssa niitä tapetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petran ja Saran välillä jotain skismaa?
Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.
Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.
En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.
Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita.
Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva.
Luulen että ainakin juun sanominen monissa tilanteissa juontaa juurensa Saran suomenruotsalaisuuteen, ja on hänelle tapa sitä kautta.
Mistä tämä Saran suomenruotsalaisuusjuttu on saanut alkunsa? Hänen vanhempansa ovat ihan suomalaisia ja puhuvat suomea. Eivät ole suomenruotsalaisia.
Sarahan itse sanoi, että sen isä on Ruotsissa syntynyt joten luulisi puhuvan ruotsia ja Pietarsaaressa tunnetusti asuu paljon ruotsinkielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.
Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.
En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.
Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita.
Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva.
Luulen että ainakin juun sanominen monissa tilanteissa juontaa juurensa Saran suomenruotsalaisuuteen, ja on hänelle tapa sitä kautta.
Onko Sara suomenruotsalainen? :-O
Ei ole. Joku mamma taas pistää mutkat suoriksi ja vaan kuvittele ilmeisesti sen nimen takia. Täysin suomenkielinen on.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että räjähdykseen tarvitaan happea
Dynamiitti patukan voi polttaa nuotiossa mutta mielummin ilman nallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten löytynyt edes yhtä esimerkkiä Saran töksäyttelyistä Petralle?
Mä en sanatarkasti muista nyt yhtäkkiä mitään, mut joskus ku Petra on esim. lähteny pk-huoneeseen nii Sara sanoo jottai;no heippa ei tuu ikävä. Eurooppa-tehtävän yhteydessä sanoi yhtäkkiä jotai, miks oot noin hiljaa , miksi et puhu mitään tms.
Mä luulen että Sara tarkoittaa nämä sellasena sarkastisena läppänä, mutta se ei ehkä ihan avaudu kaikille. Enkä tiedä ottaako Petrakaan niitä sellaisena, varsinki ku tietä et Petra on Saraa nimennyt häätöön.Petra ja Saara ovat aika erityylisiä ulosanniltaan ja olemukseltaan, Petran mielestä Saran pirteys voi vaikuttaa feikiltä ja Saran mielestä Petran jurotus voi vaikuttaa ilkeältä. Uskon että molemmat on iha kivoja tyyppejä, mut tyyliltään niin erilaisis et törmäyksiä voi olla luvassa.
Mutta molemmat tylsiä tapetteja. Jotenkin käsittämätöntä, että nuo tuolla edelleen haahuilevat, vaikkeivät tuo minkäänlaista viihdettä. Tai korkeintaan Sara tuo ulkonäöllään viihdettä joillekin uuninpankkopojille, joilla ei muutakaan ole elämässään, mutta siihen se jääkin. Tysin turhia tapauksia. Ja samaa sarjaa ovat tietysti muutkin tubettelijat Roni ja pissipinsku. Harmittaa, että tuollaiset haahuilevat edelleen tuolla ja kaikki värikkäät tyypit (kuten Sanna, Rosa) potkaistaan ulos.
En tiedä katsotaanko samaa kameraa vai katsotaanko sitä ns. eri silmin, mutta minusta Sara on mukana talon touhussa tosi aktiivisesti, juttelee ja keskustelee ja touhuaa mukana. Ei mikään tapetti ollenkaan. Ne laulut sun muut kyllä rasittavia ääntelyitä.
Myös Pinsku on juttelemassa kokoajan muiden kanssa, kuuntelee, keskustelee ja heittää läppää, sekä osallistuu talon touhuihin.
Roni on aika taka-alalla kyllä, ei paljon tuo sisältöä, eli se on noista Sedun ja Petran kanssa niitä tapetteja.
Jossain vaiheessa kun katsoin ohjelmaa Sara oli tosi pitkään muualla meikkaamassa ja laittautumassa tms ja kaikki muut istui pöydässä sosialisoimassa. Roni myös istuu aina pöydässä vähintään kuuntelemassa Pinjan kanssa. Sara liihottaa yksin ties missä useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä Saran suomenruotsalaisuusjuttu on saanut alkunsa? Hänen vanhempansa ovat ihan suomalaisia ja puhuvat suomea. Eivät ole suomenruotsalaisia.
Sarahan itse sanoi, että sen isä on Ruotsissa syntynyt joten luulisi puhuvan ruotsia ja Pietarsaaressa tunnetusti asuu paljon ruotsinkielisiä.
No on kai moni muukin suomalainen siellä syntynyt, mutta ei se siitä "ruotsinkielistä" tee (vaikka sitä ruotsiakin osaisi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Joku mamma taas pistää mutkat suoriksi ja vaan kuvittele ilmeisesti sen nimen takia. Täysin suomenkielinen on.
No, voi hyvää päivää, kun syitä epäilylle on annettu jo vaikka kuinka monta, jos ohjelmaa on yhtään katsonut. Sara ilmoitti koulutehtävässä olevansa myös ruotsinkielinen tai ainakin ei suomenkielinen. Ninakin sanoi hänelle erikseen ruotsinkielellä, että ollaan kotitalouden tunnilla. Kyllähän tämäkin oli yksi vihje.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla uuninpankkopoika että kattelee mieluummin kuumaa Saraa ku mummorosaa, ai niin se oli vasta 45, lookki on kyllä 6kymppisen
Jaa, johonkin kalikka kalahti..
Sedu lappas hedelmiä ihan sikana omaan smoothieensa.. hyvin ajateltu muita...
Jengi ihan sekasi keittiössä ku Markku ei keitäkään puuroa kaikille.
Onnenkantamoisen seurauksena siis kaikki ruoat pitää olla blendattuja :'D
Vierailija kirjoitti:
Asukkailla on vaan niin eri tyylit puhua.
Jos asukkailta kysyttäisiin mielipidettä vaikkapa kesästä:
Aleksi: Joo siis kesä on meitsin ihan lempivuodenaika, sillon on just paljon kaikkia skaboja ja urheilutapahtumia et en paljoo kotona käy. Mut niitä kutsuja tulee aina niin paljon jokapaikkaa et millää en kerkee kaikkiin mukaan, ni pitää aina vähän sumplia sit et mihin osallistuu. Et meneeks Selänteen kaa veneilee vai jonku toisen saunailtaan. Yks kesä en käyny kotona ollenkaa ku oli noit kaikkii julkkisten tapahtumii kokoajan *hieroo otsapantaansa.
Roni: Kyllä mä pidän kesästä, harmittaa vaan kun en rusketu. Mut se on ihan ok, tykkään kyl talvestakin.
Markku: Ihan sairaan siistiä olla vaan koko päivä jossain rannalla ilman kiirettä ja nautti hyvää ruokaa ja kavereiden seurasta.
Janne: Aivan siis parasta, ku menee mökille uimaan ja saunomaan ja laittaa grillin tulille, siinä sit yleensä naapurimökin eukotkin tulee tuoksujen perässä kurkkii et mitä täällä syödään ja mä vaan siinä makaan yläpelti paljaana et kiva ku sai olla rauhassa taas.
Sit palaa grillisafkat pohjaan ja alkaa sataa viel vettäkin, suomalainen kesä saatana. *nauruaPinja: Joo siis tosi siistii ku on lomaa ja pääsee kavereiden kans vaan rannalle nauttimaan ja syömään mansikoita ja jätskiä, ihanaa kun kaikki on kesällä jotenki niin paljon paremmalla tuulellaki. Ja sit tietty kaikki festarit ja muut tapahtumat, ihan best.
Sedu: Joo ihan kiva se on.
Petra: *tyhjä tuijotus
Sara: Juu, mä tykkään kans. Tykkään tykkään. Kesässä on ihan parasta kun...
Nina keskeyttää: Minäkin tykkään kyllä tuota noin tosi paljon, ku ennen me aina Timon kanssa tuota noin nii mentiin tonne mikäs se nyt olikaan, mutta kuitenkin ni pojat tykkäs aina kovasti vaikka välillä kyllä mulla aina sitten tuli sitä migreeniä auringosta, ni se oli kyllä tosi ikävää ja tuota kun...
Tämä on big brother, Nina tule päiväkirjahuoneeseen.
Nina: no niin taas se keskeytti kun mulla on niin huonot jutut että se isoveli varmaan vihjaa nyt että lopettaisi jo.
Tää oli hyvä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi hyvää päivää, kun syitä epäilylle on annettu jo vaikka kuinka monta, jos ohjelmaa on yhtään katsonut. Sara ilmoitti koulutehtävässä olevansa myös ruotsinkielinen tai ainakin ei suomenkielinen. Ninakin sanoi hänelle erikseen ruotsinkielellä, että ollaan kotitalouden tunnilla. Kyllähän tämäkin oli yksi vihje.
Jestas, sehän oli pelkkää roolileikkiä, jossa puhutaan vähän mitä sylki suuhun tuo, ei välttämättä mitään tosiasioita omasta elämästä.
Kielitaito on rikkaus.Harmittaa kun itse aikoinaan pisti Ruotsin tunnit ihan plörinäksi!
Tosi mukavaa kuunnella kun striimeissä imuroidaan, föönataan, vatkataan, huudatetaan tehosekoitinta ym. vähän väliä ja äänimies nimenomaan varmistaa että juuri se mökä kuuluu kotikatsojan korviin TÄYSIÄ joka kerta. Keskustelusta ei niin väliä.
[/quote]
Mutta molemmat tylsiä tapetteja. Jotenkin käsittämätöntä, että nuo tuolla edelleen haahuilevat, vaikkeivät tuo minkäänlaista viihdettä. Tai korkeintaan Sara tuo ulkonäöllään viihdettä joillekin uuninpankkopojille, joilla ei muutakaan ole elämässään, mutta siihen se jääkin. Tysin turhia tapauksia. Ja samaa sarjaa ovat tietysti muutkin tubettelijat Roni ja pissipinsku. Harmittaa, että tuollaiset haahuilevat edelleen tuolla ja kaikki värikkäät tyypit (kuten Sanna, Rosa) potkaistaan ulos.[/quote]
En ole uuninpankkopoika, vaan aikuinen nainen ja mielestäni Sara on mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin, sitä on kivempi kuunnella kuin Sannaa, Rosaa tai Ninaa. Samoin Pinskua. Sanna oli tuolla se mekko päällään haahuileva tapaus.
Niin ne mielipiteet on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kielitaito on rikkaus.Harmittaa kun itse aikoinaan pisti Ruotsin tunnit ihan plörinäksi!
No muiden kielien kohdalla tuo pitää paikkansa, mutta ruotsi on sinänsä hyödytön pikkukieli ainakin itselleni. Minua harmittaa, että jouduin tuommoiseen turhuuteen haaskaamaan aikaani, kun olisin ruotsin tilalla voinut opiskella jotain oikeasti hyödyllistä maailmankieltä (saksa, ranska, espanja ja vaikka latinakin). Ja kuulemma suomenruotsi on kuin joku murre, jota välttämättä ruotsalaiset ja muut pohjoismaalaiset eivät edes kunnolla ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukavaa kuunnella kun striimeissä imuroidaan, föönataan, vatkataan, huudatetaan tehosekoitinta ym. vähän väliä ja äänimies nimenomaan varmistaa että juuri se mökä kuuluu kotikatsojan korviin TÄYSIÄ joka kerta. Keskustelusta ei niin väliä.
Juu, tämä ärsyttää. Muutenkin nuo äänimiehet sekoilevat jatkuvasti niissä telkkarilähetyksissäkin. Käytetäänkö tuolla jotain harjoittelijoita ja jälki sitten sen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D
Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.
Onkohan tuo äänessä kotonaankin yhtä tiiviisti? Poikaparoille ihan ansaittu loma kun äiti on jumissa tuolla talossa.
Jätä nyt edes ne osallistujien lapset rauhaan spekulaatioiltasi.
Eri Ovat jo aikuisia poikia.
Petra-parka oli eilen niin yllättynyt ja täpinöissään turvaan pääsemisestään, ettei meinannut millään malttaa käydä nukkumaankaan. Kaikki muut olivat jo nukkumassa, niin se jotain toljotteli ympäriinsä, järjesteli vaatteitaan yms. Varmasti alunperin itsekin piti selvänä, että hän putoaisi viimeistään nyt, mutta kun sitten joku hölmö olikin oikeasti häntä äänestänyt, eikä hän pudonnutkaan, niin häneltäpä meni pasmat ihan sekaisin.