Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13141/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D

Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.

Ei se Nina kyllä edelleenkään talossa eniten puhu ja tosi harvoin keskeyttää ketään, enemmän osallistuu keskusteluihin komppaamalla vaan. Nina on se asukas, joka eniten kyselee muilta heidän asioistaa, opiskeluistaan, töistään, harrastuksistaan jne. Alussa moni oli hiljaa päiväkausia ennen kuin juuri Ninan kanssa alkoivat avautua.

Vierailija
13142/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on aika totinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13143/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli Aleksi. Minä olin eka, mutta unohdin huutaa..

Tuohan oli tsoukki..

No ei edes. Selitti moneen otteeseen

Muistiko Aleksi selittää asukkaille kuinka monta kertaa kisan aikana rikkoi sääntöjä? Erikoista ettei yhtään asiaa voi tehdä ilman että yrittää huijata. 

Samaan kiinnittäny huomiota, aina koettaa huijata, tulee olo ettei tähän ihmiseen voi luottaa misään asiassa.

Vierailija
13144/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku on aika totinen.

Juu, jonnekin on kadonnut se alkupäivien rentous.

Vierailija
13145/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainiokin oli huomannut kuinka rankka päivä Aleksilla oli: ei valittu kapteeniksi vaikka odotti, ei valittu ekana joukkueisiin vaan jäi viimeiseksi vaihtoehdoksi Markulle, kokkauskisakin hävittiin. On kyllä niin huono salaamana pettymyksiää, ihme mököttäjä, yli nelikymppinen ukko.

Vierailija
13146/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on keskenkasvuinen nulikka👍

Vierailija
13147/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut Aleksi vaan myöntää hävinneensä, vaan piti kehitellä noloja selityksiä ja vakuuttaa kaikki että oli kyllä tasapeli. Noloa, ettei aikuinen mies kestä yhtään tappiota ja pitää aina tekosyin selitellä.

Vierailija
13148/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku on aika totinen.

Juu, jonnekin on kadonnut se alkupäivien rentous.

Minulle tuli mieleen, onko hänelle tullut jotain henkilökohtaisia juttuja. Eilen tuli pk-huoneesta silminnähden allapäin ja porukka sanoi hänelle, että älä sure (kokkikilpailun tulosta) niin hän vastasi, että ei voi puhua ja osoitti pk-huoneen ovea. Hänhän oli jo kokkikilpailun aikana aika totinen, joten ei välttämättä ole kyse pelkästään kisan häviöstä. 

Vierailija
13149/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla siis nämä:

-silikonitissit

-huulissa hieman täytettä

-hiuksissä lisäkkeitä

-hampaiden valkaisu

-silmien laserleikkaus

Onko sillä jotain väliä vaikka olisi tehnyt kaiken tuon? Oikeesti toisen ihmisen ulkonäkö ja mitä sille on tehty ei oo kenenkään muun asia.

Vierailija
13150/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Saralle annettiin koskemattomuus, mutta Sedulle/Ninalle ei?

Koska sedulle ja ninalle annettiin eri tehtävä. Lisäksi kun tiedossa oli ryhmätehtävä jossa hävinnyt ryhmä joutuu äänestykseen niin olisi ollut vähän epäreilua että yksi osallistuja olisi ollut vapaa tuosta, tuli voitto tai tappio. 

Vierailija
13151/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D

Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.

Onkohan tuo äänessä kotonaankin yhtä tiiviisti? Poikaparoille ihan ansaittu loma kun äiti on jumissa tuolla talossa. 

Vierailija
13152/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.

Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita. 

Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva. 

Vierailija
13153/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toi Sanna sääti tuossa ku tuli se kokkaus telkkarista, yritti Aleksille sanoa että elä mee kertomaan muille tms. Tottakai kaikki haluaa nähdä tuon arvioinnin.

Joku kuitenki kävi kertomassa onneksi myös pihalla oleville.

Vierailija
13154/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sitten löytynyt edes yhtä esimerkkiä Saran töksäyttelyistä Petralle?

Vierailija
13155/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.

Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita. 

Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva. 

Luulen että ainakin juun sanominen monissa tilanteissa juontaa juurensa Saran suomenruotsalaisuuteen, ja on hänelle tapa sitä kautta.

Vierailija
13156/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä toi Sanna sääti tuossa ku tuli se kokkaus telkkarista, yritti Aleksille sanoa että elä mee kertomaan muille tms. Tottakai kaikki haluaa nähdä tuon arvioinnin.

Samaa ihmetteli kanssa, Sanna heti että älä mene sanomaan muille. Kun sit halusi kuitenkin lähteä Mikkonen sanoi että ois tavallaan parempi kun et hakis muita ni kuulis paremmin, mutta sano että ovat hiljaa. Telkkarissa oli niillä äänet tosi hiljaisella.

Vierailija
13157/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin tuolla kyllä parikin esimerkkiä, jotka minun mielestäni ovat töksäyttelyjä. Pahoittelut, kun en nyt muista kenelle kaikille ja missä tilanteissa niitä on sanonut. Niitä tulee tosi usein, joten enpä ole niitä sen kummemmin painanut mieleen. Minä voin palata asiaan parin päivän päästä, niin otan kellonaikoja ylös. 

Vierailija
13158/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja haluaa pitää kaikki tiedot itsellään niin on sitten niskan päällä muihin verrattuna ;D

Vierailija
13159/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin talossa antaisin pisteet suosituimmille ja katsoisin kumpi saadaan ulos. Esim. Markku, Sara ja Janne. Pinja ehkä tajusi? Moni ei varmaan vaan tajua tuolla kuinka suosittu Sara on.

Vierailija
13160/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin tuolla kyllä parikin esimerkkiä, jotka minun mielestäni ovat töksäyttelyjä. Pahoittelut, kun en nyt muista kenelle kaikille ja missä tilanteissa niitä on sanonut. Niitä tulee tosi usein, joten enpä ole niitä sen kummemmin painanut mieleen. Minä voin palata asiaan parin päivän päästä, niin otan kellonaikoja ylös. 

Ei tarvii mihinkään hirmuiseen urakkaan alkaa enkä tarvii kellonaikojakaan, en niitä ala tarkistelemaan, aattelin vaan jos ois ollu joku selkeä esimerkki, koska en itse tuollaista ole huomannut. Ihan mielnkiinnosta siis vaan, jokainen kokee asiat eri lailla ja se on ihan fine, en tästä ole väittelyä aloitamassa. Minusta ihan tavallinen nuori nainen. Toki ei varmaan ihan perinteisin jäyhä suomalainen kun on suomenruotsalainen ja amerikassakin asunut vuosia, tavat varmaan eri. Maneerit on sit taas jokaisella omansa ja luonteenpiirteet, niitä on loistava sekoitus talossa kaiken kaikkiaaan.

Ketju on lukittu.