Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13121/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli Aleksi. Minä olin eka, mutta unohdin huutaa..

Tuohan oli tsoukki..

Aleksi on tsoukki.

Vierailija
13122/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohti varmaan kun sitä pissatti taas niin kovasti.

pissiä sillä on päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13123/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vala huonoin häviäjä.

Vierailija
13124/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni kehui niin kauniisti tyttöystäväänsä. Pisteet nousi entisestään. <3

Ikävästi haukkui oman joukkueensa, ei minkäänlaista tiimihenkeä.

Vierailija
13125/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara kommentoi talossa Sannan koostetta.

Vierailija
13126/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi NINA, RONI, PINJA tai PETRA ulos!!!

Vierailija
13127/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah

Heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh

Hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih

Hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh

Vierailija
13128/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli tsoukki..

No ei edes. Selitti moneen otteeseen

Vierailija
13129/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara kiinnostavin ja kaunein!

Vierailija
13130/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Saralle annettiin koskemattomuus, mutta Sedulle/Ninalle ei?

Vierailija
13131/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, farkkupepputyttö Sara jatkoon ja vielä immuniteettikin. 👌

Vierailija
13132/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä ihmisiä joita ei edes tunne henk.kohtaisesti. Tässä ketjussa on Nina ja Aleksi muutamille fiksaatio.

Vierailija
13133/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli tsoukki..

No ei edes. Selitti moneen otteeseen

Muistiko Aleksi selittää asukkaille kuinka monta kertaa kisan aikana rikkoi sääntöjä? Erikoista ettei yhtään asiaa voi tehdä ilman että yrittää huijata. 

Vierailija
13134/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä ihmisiä joita ei edes tunne henk.kohtaisesti. Tässä ketjussa on Nina ja Aleksi muutamille fiksaatio.

Jännä miten sitä pystyy kehittämään hyvin henkilökohtaiselta tuntuvan vihan vieraaseen ihmiseen.

Vierailija
13135/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajista Pinja on sympaattisin. Roni on puujumala. Sara on psyko. Nina on yllätys, luulin erilaiseksi!

Vierailija
13136/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu Sanna lähti ja Petra olisi voinut lähteä. Ei yhtään kiinnostava.

Vierailija
13137/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubettajista Pinja on sympaattisin. Roni on puujumala. Sara on psyko. Nina on yllätys, luulin erilaiseksi!

Tubettaja Pinkulla on koko ajan typerä virnistys päällä. Jännittää niin paljon. Sara voittoon vaikka isoisän miljoonilla.

Vierailija
13138/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Vierailija
13139/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D

Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.

Vierailija
13140/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

Ketju on lukittu.