Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli Aleksi. Minä olin eka, mutta unohdin huutaa..
Unohti varmaan kun sitä pissatti taas niin kovasti.
pissiä sillä on päässä
Vierailija kirjoitti:
Roni kehui niin kauniisti tyttöystäväänsä. Pisteet nousi entisestään. <3
Ikävästi haukkui oman joukkueensa, ei minkäänlaista tiimihenkeä.
Sara kommentoi talossa Sannan koostetta.
Seuraavaksi NINA, RONI, PINJA tai PETRA ulos!!!
Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah
Heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh
Hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih
Hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli tsoukki..
No ei edes. Selitti moneen otteeseen
Sara kiinnostavin ja kaunein!
Miksi Saralle annettiin koskemattomuus, mutta Sedulle/Ninalle ei?
Jes, farkkupepputyttö Sara jatkoon ja vielä immuniteettikin. 👌
Ei ole tervettä ihmisiä joita ei edes tunne henk.kohtaisesti. Tässä ketjussa on Nina ja Aleksi muutamille fiksaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli tsoukki..
No ei edes. Selitti moneen otteeseen
Muistiko Aleksi selittää asukkaille kuinka monta kertaa kisan aikana rikkoi sääntöjä? Erikoista ettei yhtään asiaa voi tehdä ilman että yrittää huijata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä ihmisiä joita ei edes tunne henk.kohtaisesti. Tässä ketjussa on Nina ja Aleksi muutamille fiksaatio.
Jännä miten sitä pystyy kehittämään hyvin henkilökohtaiselta tuntuvan vihan vieraaseen ihmiseen.
Tubettajista Pinja on sympaattisin. Roni on puujumala. Sara on psyko. Nina on yllätys, luulin erilaiseksi!
Fiksu Sanna lähti ja Petra olisi voinut lähteä. Ei yhtään kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Tubettajista Pinja on sympaattisin. Roni on puujumala. Sara on psyko. Nina on yllätys, luulin erilaiseksi!
Tubettaja Pinkulla on koko ajan typerä virnistys päällä. Jännittää niin paljon. Sara voittoon vaikka isoisän miljoonilla.
Petran ja Saran välillä jotain skismaa?
Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.
Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?
Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D
Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.
Vierailija kirjoitti:
Petran ja Saran välillä jotain skismaa?
Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.
Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?
Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.
Aleksi on tsoukki.