Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
12181/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NinaTA.säälipiste kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko? 

Jep, mikkonen oli wanhan rikkaan miehen elättinä, ja haukkui köyhät ja yh-äidit ! Nyt itse valittaa köyhyyttä ja kitisee ja ruikuttaa koko ajan !!!

Vanha rikas mies..oli tosiiiii vanha kun alkoivat seurustelemaan😁😁

Taas joku 10 v täällä kommentoimassa!

Vierailija
12182/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

timokin.häpee.sitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................

Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.

Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.

No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas. 

sanna EI kerjää sääliä. Nina ei tee mitään muuta kun kerjää sääliä. Nina on rasittava säälin kerääjä, raakkuja.

Minkäs takia Sanna on alkanut matkia Niinaa ja koettaa jäljitellä sen puhetapaa nuorille? Hieman hymyilytti kun Ninan ruoanlaittotaitoja kehuttiin niin Sannankin piti kiiruhtaa kertomaan että tykkää sittenkin ruoanlaitosta. Unenpuute vissiin pahana?

Sanna kertoo juuri nauravansa spontaanisti hauskoille jutuille, oikein räjähtävänsä aina nauruun. Kuulostaa, että nyt koettaa vuorostaan olla Rosa.

Outo emäntä, tai mamma kuten Vala sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12183/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.

Mukavan oloinen nuori mies.

Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖

Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille. 

Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?

Hallusinoitko?

Onhan Roni kertonut haastatteluissakin olevansa hauska. Kyllä sekin hieman harhaiselta vaikuttaa.

Eri.

Onhan maailmassa huumorintajuttomia ihmisiä joihin ei hauskuus pure.

Harvinaisen epähauska ihminen.

Vierailija
12184/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahans, kakarat on taas vallanneet ketjun.

Vierailija
12185/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään Markkua ja Sanna ulos!!

Vierailija
12186/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko? 

Jep, mikkonen oli wanhan rikkaan miehen elättinä, ja haukkui köyhät ja yh-äidit ! Nyt itse valittaa köyhyyttä ja kitisee ja ruikuttaa koko ajan !!!

Naimisiinmennessään Timooli joku viisikymppinen ja Nina kolmekymppinen. Eiks ton Petran mies ole kans viisikymppinen ja itse vasta kaksikymppinen. Taitaa sitten olla TOOOOOSI rikas ;D

Vierailija
12187/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juma tää Pinja on raskas

Vierailija
12188/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen tunti..

Pinaja opettaa.

Onko täällä joku joka ei puhu ruotsia Sara viittaa ja sanoo ruotsiksi nej..tai jotain

Opettaja sanoo ei välitetä siitä..

Vierailija
12189/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?

Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi  lyhyestä matikasta C.

Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.

Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon. 

Kelaapa takaisin ja katso uudestaan.

Kelaa itse. Ykköskamera klo 12.53. 

Pinja: Mä kirjotin lyhyestä matikast ceen. 

Sara: Mä.. mä en koskenutkaan ees matikkaan. Mm (ruoka suussa) kirjotin kolme kieltä ja ... uskonnon. Neljä ainetta vaa. Ku mä tein sen kaksoistutkinnon. 

Ihan kuka tahansa 24/7:n katsoja voi tämän tarkistaa. 

Vierailija
12190/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra tänään ulos! Anti talolle pyöreä nolla.

Vierailija
12191/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?

Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi  lyhyestä matikasta C.

Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.

Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon. 

Sara sanoi että opskeli lukiossa kolmea kieltä, mutta kirjoitti äidinkielen, lyhyen matikan, uskonnon ja ruotsin. Neljä taitaa olla vähimmäismäärä joka kirjoitettava ja äidinkieli aina pakollinen. Kaksoistutkinnon suorittajat kirjoittavat usein juuri vain neljä ainetta. Opiskella voi useampiakin.

Vierailija
12192/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmennessään Timooli joku viisikymppinen ja Nina kolmekymppinen. Eiks ton Petran mies ole kans viisikymppinen ja itse vasta kaksikymppinen. Taitaa sitten olla TOOOOOSI rikas ;D

Mikkosten ikäero 15 v. Se tuossa yhteenmenossa ei ollut se pahin asia.

Vierailija
12193/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidinkielen tunti..

Pinaja opettaa.

Onko täällä joku joka ei puhu ruotsia Sara viittaa ja sanoo ruotsiksi nej..tai jotain

Opettaja sanoo ei välitetä siitä..

Pinaja :D

Vierailija
12194/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aasinaama roni pilasi hauskat kotivideot ? Sampo takas !

No samanlainen aasinaama se killisilmäkin on. Kumpaakaan siedä katsoa.

Roni pääsi juontajaksi koska on hetero.

Vierailija
12195/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu ulos!

Vierailija
12196/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pk seutu on noin musta :D

Vierailija
12197/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaapa takaisin ja katso uudestaan.

Kelaa itse. Ykköskamera klo 12.53. 

Pinja: Mä kirjotin lyhyestä matikast ceen. 

Sara: Mä.. mä en koskenutkaan ees matikkaan. Mm (ruoka suussa) kirjotin kolme kieltä ja ... uskonnon. Neljä ainetta vaa. Ku mä tein sen kaksoistutkinnon. 

Ihan kuka tahansa 24/7:n katsoja voi tämän tarkistaa. 

Pinja on kirjoittanut pitkästä matematiikasta laudaturin.

Vierailija
12198/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara sanoi että opskeli lukiossa kolmea kieltä, mutta kirjoitti äidinkielen, lyhyen matikan, uskonnon ja ruotsin. Neljä taitaa olla vähimmäismäärä joka kirjoitettava ja äidinkieli aina pakollinen. Kaksoistutkinnon suorittajat kirjoittavat usein juuri vain neljä ainetta. Opiskella voi useampiakin.

Voitko vielä kertoa, mistä kellonajasta ja kamerasta tämä löytyy. Tuonne jo pariinkin kertaan kirjoitin, että ykköskamerassa klo 12.53 sanoi, ettei ole kirjoittanut matematiikkaa. Näytä, missä hän sanoi toisin. 

Vierailija
12199/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei ole yhtään niin mukava kuin realityseurantaketjut yleensä. Täällä tosiaan lienee jotain kakaroita, kun pelkkää haukkumista ja vääristelyä ja valehtelua on ketju täynnä. Tietääkö joku jonkun paremman foorumin, missä aiheesta voi puhua normaalisti? 

Vierailija
12200/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.

Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.

Ketju on lukittu.