Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna jatkoon. Kiinnostava tyyppi ja hänestä paljastuu monia puolia koko ajan. Aito ja selkeäsanainen.
Aleksi viihdyttää jutuillaan ja tuo sisältöä taloon. Avoin ja huomioi muut asukkaat.
Markku, Sara tai Petra saa pudota. Markku pelailee, Sara ylimielinen ja Petra tylsä.
Nyt on joku kieli poskessa laittanu ihan päinvastaisiksi kuvailut 😂😂
Ai siksi kun sä olet eri mieltä? Tuo on muuten osuva kuvailu, mutta markku saa jäädä koska on mielenkiintoisempi kuin sara ja petra edes yhteensä.
Mieluiten tuo kriik-kriik-aha-aha-sara pihalle peilailemaan itseään. Toisessa joukkueessa olisi toki ollut useampikin jonka tippuminen olisi vain plussaa.
En oikein ymmärrä miksi palstaeukot käy markkuun kuumana. Sehän on just niin tavallisen näköinen kuin tavallisen näköinen mies voi olla. Ja mielipiteetkin on kuin kymmenen eri filtterin läpi suodatettu ettei tahdo löytyä minkäänlaista särmää mistään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.
juu juu, wikipedian kautta tuttu, sieltä vedt copypasteriimiä tänne ;D
Tuo on tekstin pätkä selittää hyvin vähän yksinkertaisemmallekin sen mitä painonnoston harrastaminen tarkoittaa.
Täytyykin olla yhteydessä Painonnostoliittoon ja kertoa suositun tubettajan harrastavan painonnostoa. Ronnila kun on paljon seuraajia, niin laji saisi näkyvyyttä mahdollisesta yhteistyöstä.
No ole ihmeessä sinne yhteydessä. Sehän ei liity tähän ohjelmaan mitenkään, joten voisiko tämän nyt lopettaa. Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, onko joku palstalainen kiinnostunut kaupallisista yhteistöistä.
Tietenkin liittyy. Ronihan paljasti juuri BB talossa harrastavansa painonnostoa.
Roni nostaa penkistä 0,3kg !
Onkohan tehny paljon selkää kun on kerta sellanen selkämies
Riski Karju, selkä on leveä kuin ladon ovi !!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Markku on noin mutruna?
Sen oppilaan rooli on tuollanen jota ei kiinosta mikää
Opettja kysyy "mikä on kultainen keskitie"Petralta..
Petra"Mä oon pohjanmaalt ei meil oo teitä"😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi tätä ohjelmaa ankeaa seurata, jos mukana olisi tällaisia katkeria valopäitä kuin tässä ketjussa. Älynlahjat eivät riittäisi kuin mölisemään tuolla nurkassa, että hyi kun kaikki ovat rumia ja tyhmiä.
Sinä muiden joukossa. :)
timokin.häpee.sitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas.
sanna EI kerjää sääliä. Nina ei tee mitään muuta kun kerjää sääliä. Nina on rasittava säälin kerääjä, raakkuja.
Minkäs takia Sanna on alkanut matkia Niinaa ja koettaa jäljitellä sen puhetapaa nuorille? Hieman hymyilytti kun Ninan ruoanlaittotaitoja kehuttiin niin Sannankin piti kiiruhtaa kertomaan että tykkää sittenkin ruoanlaitosta. Unenpuute vissiin pahana?
Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.
Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko?
Kyllä Sedu saa lähteä. Ei mitään sisältöä. Tyyppiä ei edes muista olevan talossa, muuta kuin silloin kun vilahtaa kamerassa.
Jännittää jo Sedun puolesta. Saako ääntään edes kuuluvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?
Hallusinoitko?Onhan Roni kertonut haastatteluissakin olevansa hauska. Kyllä sekin hieman harhaiselta vaikuttaa.
Eri.
Sehän on sitten ihan kuin sinä.
Sama
Sedu otti äskeisenkin tehtävän vakavasti... saa ukon käppyrä nyt kyllä poistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?
Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi lyhyestä matikasta C.
Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.
Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon.
Kyllä näistä talon miehistä mieluiten viettäisin aikaa Ronin sekä Markun kanssa.
Naisista Petra sekä Sara.
minäminä-mikkonen kirjoitti:
timokin.häpee.sitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas.
sanna EI kerjää sääliä. Nina ei tee mitään muuta kun kerjää sääliä. Nina on rasittava säälin kerääjä, raakkuja.
Raakkuja-Nina kerjää säälipisteitä. Uskoo niillä saavansa voiton. Nyyhkytarinoilla voittoon. Toivottavasti EI !
Jos Nina vielä joutuu häätöön laita 50 kpl ääniä jokaista tällaista kommenttia kohti. Alankin laittaa muistiin. Rahasta ei ole kiinni ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna jatkoon. Kiinnostava tyyppi ja hänestä paljastuu monia puolia koko ajan. Aito ja selkeäsanainen.
Aleksi viihdyttää jutuillaan ja tuo sisältöä taloon. Avoin ja huomioi muut asukkaat.
Markku, Sara tai Petra saa pudota. Markku pelailee, Sara ylimielinen ja Petra tylsä.
Nyt on joku kieli poskessa laittanu ihan päinvastaisiksi kuvailut 😂😂
Ai siksi kun sä olet eri mieltä? Tuo on muuten osuva kuvailu, mutta markku saa jäädä koska on mielenkiintoisempi kuin sara ja petra edes yhteensä.
Mieluiten tuo kriik-kriik-aha-aha-sara pihalle peilailemaan itseään. Toisessa joukkueessa olisi toki ollut useampikin jonka tippuminen olisi vain plussaa.
En oikein ymmärrä miksi palstaeukot käy markkuun kuumana. Sehän on just niin tavallisen näköinen kuin tavallisen näköinen mies voi olla. Ja mielipiteetkin on kuin kymmenen eri filtterin läpi suodatettu ettei tahdo löytyä minkäänlaista särmää mistään asiasta.
Nytkö sä vasta tajusit että just niillä tavallisen näköisillä normimiehillä on/olisi tosiaan eniten menekkiä? Ei kukaan kaipaa mitään leukalentäjää tai öyh-öyh-öyhöttäjää oli se mielipide sitten mikä hyvänsä vaan tasaista ja rauhallista miestä ilman turhia oikkuja. Markulla on lisäksi just ihan nappi-kroppa eli sopivan treenattu ja kiinteä ilman mitään typeriä megamuskeleita ja varsinkaan tatskoja. Keittiössä viihtymisestä iso lisäplussa.
Vierailija kirjoitti:
Opettja kysyy "mikä on kultainen keskitie"Petralta..
Petra"Mä oon pohjanmaalt ei meil oo teitä"😁
Vala 12v.löytää elämän tarkoituksen naisista.
Kyllä mun mielestä oli kivempi seurata Sedua kuin esim. Sannaa äskeisissä tehtävissä. Sanna oli raskas sekä opettajana että ennen kaikkea oppilaana. Ja jäikö Sedu vaikkapa Ronia enemmän ”näkymättömiin”? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?
Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi lyhyestä matikasta C.
Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.
Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon.
Kelaapa takaisin ja katso uudestaan.
Pinjalla lukio kesken tämän BB:n ajan-Pinja kuuluu takaisin koulunpenkille.