Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kaija K kirjoitti:
Kun väki vähenee niin tässä tapauksessa pidot eivät parane vaan joidenkin asukkaiden ääni, ilmeet, yms alkaa ärsyttää suunnattomasti. En ole ikinä Ukkolasta tykännyt, nyt suoraastaan inhoan hänen ilmeitään, uteliaisuuttaan ja ääntään, Roni on turha honkkeli tuolla kuin paviaani, Sarasta olen ennen pitänyt, en pidä enää lainkaan. Aleksista pööh eikä muuta. Petra on vaan lisännyt arvoaan minun mielestäni. Pinja oli minulle täysin outo tyttö ja nyt pidän hänestä, Ninasta tykkään niin kuin aina ennenkin, Janne ja Markku ovat hyviä tyyppejä molemmat.
Samaa mieltä ensimmäisestä lauseesta.
Ukkolan ilmeet ja toljotus ja ääni on sellaista että vaihdan kameraa yleensä heti, ei jaksa yhtään kuunnella eikä varsinkaan katsella. Tuo ihminen olisi samassa seurassa ahdistava!
Ronista pidin alkuun enemmän mutta nyt unohdan usein sen olemassaolon, ei silti mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Sarasta en tiedä vieläkään pidänkö vai en, hän menettelee. Laulamiset ja hyräilyt sun muu show ärsyttää kyllä. Aleksista mieli ei ole muuttunut, yhtä ärsyttävä kuin kokoajan.
Petrasta tulee myös jotenkin teennäinen olo silloin kun suunsa saa auki.
Pinjasta, Jannesta ja Markusta olen samaa mieltä, Ninaa taas en ole kestänyt ollenkaan, nyt siihen vähän jo tottunut mutta silti toivon lähtevän kotiinsa Aleksin ja Petran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Janne taitaa olla sisimmältään melko limainen tapaus. Pinjalle ehdotteli joku päivä sitten että Pinja vois stripata keittiön pöydällä. Sitten grillauksen jälkeen yritti nokisten sormien turvin kosketella Saran kasvoja ruokapöydässä.
Sehän oli Aleksi joka sitä ehdotti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks inhoatte Saraa? Hän on ollut talossa ihan neutraali, iloinen ja hauska. Ettekö muka ikinä itse lauleskele tai hyräile? Taidatte myös unohtaa että hän on laulaja joten varmaan toi tulee ihan luonnostaan häneltä. Sara ehdottomasti yksi aidoimmista tällä kaudella
Kaukana aidosta. Teennäinen, jatkuvasti joku rooli päällä ja erittäin tietoinen kameroista. Välillä suorastaan esiintyy, mutta selvästi erittäin epävakaa. Onneksi ei ole valinnut ravintola-alaa, sillä parempi kun suuttuessaan tai stressaantuneena pysyy erossa veitsistä. Näkyisipä ne nyrkin iskut koosteessa, vaikka tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä rooli? Kai tiedät että ihmisiä on erilaisia ja jotkut on luonnostaan vähän höpsöjä ja energisiä. Se että sinä olet tylsä jörö ei tarkoita että kaikkien tulisi olla sellaisia. Ja kai huomasit että Hans kehui Saran vartaita ravintolatason vartaiksi. Taitaa tämä palstavihata Saraa ihan vaan siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen
Vierailija kirjoitti:
Raakkuja-Nina kirjoitti:
Nina on maailman ainoa nainen jolta on mies kuollut ? ?
Ei ole ja siksi onkin todella kiva kuulla hänen selviytymistarinansa. Antaa vertaistukea ja uskoa ja toivoa, että kyllä tästä selvitään itsekin.
Samaa mieltä. Kyllä aina muidenkin yllättäen yksin kaikesta vastuuseen jääneiden vanhempien kertomukset kiinnostaa ja kiva huomata ettei ole itse ainoa vaan samassa tilanteessa on ja on ollut muitakin. Tykkään Ninan juttuja kuunnella kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne taitaa olla sisimmältään melko limainen tapaus. Pinjalle ehdotteli joku päivä sitten että Pinja vois stripata keittiön pöydällä. Sitten grillauksen jälkeen yritti nokisten sormien turvin kosketella Saran kasvoja ruokapöydässä.
Sehän oli Aleksi joka sitä ehdotti!
Janne se oli ja kehotti Pinjaa stripatessaan kyselemään että etteks te tiedä kuka mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Ovathan Nina ja Timo molemmat Timon alkuperäisen perheen rikkojia. Timo tietysti enemmän, kun oli naimisissa.
Ei perhettä voi rikkoa kuin perheeseen kuuluvat. Ulkopuolisten syyttäminen omista virheistä on vain vastuunpakoilua,
Narsisti Valavuori kirjoitti:
Siis voiko itserakkaampaa ihmistä olla kun Valavuori!
”Minä-minä minä ja vielä kerran minä”
Omasta mielestään aivan voittamaton ja pätee ihana jokaikisen asian kanssa. Rasittava tapaus.
Kyllä olisi noloa myöntää julkisuuden henkilönä tuntevansa tuo liioittelija.
Ei paljon ihmetytä, että on minä-minä Kalle Palanderin ystäviä.Siis todella narsistinen tapaus.
Perusesimerkki narsistista.
Vuodatti eieln kuinka tärkeitä lasten syntymäpäivät ovat hänelle ja kuinka kurjaa hänellä on nyt kun ei pääse juhlimaan pojan kanssa. Oli pyytänyt, että saisi lähettää pojalle terveiset talosta. Minusta hän voi illalla pudota talosta niin pääsee onnittelemaan poikaansa ihan henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakkuja-Nina kirjoitti:
Nina on maailman ainoa nainen jolta on mies kuollut ? ?
Ei ole ja siksi onkin todella kiva kuulla hänen selviytymistarinansa. Antaa vertaistukea ja uskoa ja toivoa, että kyllä tästä selvitään itsekin.
Ei näytä selviävän. ei päästä irti. ruikuttaa vaan..
Hyvinhän tuo on selvinnyt eikä ruikuta yhtään, ihan tavallisesti puhuu ja kertoo asioista. Joista hän varmaan itse parhaiten tietää. Tuollaisilla jankuttajahaukkujilla vaikuttaa olevan suurempi vaikeus selviytyä, hae jo apua itsellesi kun ei yksin onnistu.
Näinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasri Porkka saa bb:n myötä uusia tv-töitä. On nimittöin noussut myös nuorison suosioon. Mäkin pidin Porkkaa vain melko tavanomaisena juontajana (Onnenpyörästä tuttu), en tiennyt, että on noin loistava seuramies ja huumorikuningas.
Porkka sopisi myös teatteriin. Esim. UIT-revyyseen olisi aivan ihanteellinen esiintyjä! Osaa imitoida, luoda hauskoja hahmoja ja kertoa tarinoita viihdyttävästi ilmeitä, ääniä ja kielen kikkailua käyttäen.
Putoukseen Porkasta uusi juontaja!
Täähän ois hyvä!
Vala pihalle! kirjoitti:
Omasta mielestään aivan voittamaton ja pätee ihana jokaikisen asian kanssa. Rasittava tapaus.
Ei paljon ihmetytä, että on minä-minä Kalle Palanderin ystäviä.Siis todella narsistinen tapaus.
Muut asukkaat välttelee valavuorta kun keskittyy aina vaan kertomaan itsestään ja aina on oikessa, vaikka kaikki tietää mikä on totuus.
Kilpailu telineellä oli kaiken huippu, kusihätä oli nolo keino. Ei vaan raukka kehtanut myöntää, kun on suurennellut niin paljon urheilullaan 🤨
Saman huomannu. Suurimpaan osaan talossa ei mene läpi tuo show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku päivä sitten Ukkola sanoi rakastavansa liikkumista ja liikuntaa. No ei siltä näytä.
Nyt selitti pitävänsä ruuanlaitosta ja mielellään kokkaavan muille. No ei siltä kyllä eilen näyttänyt.
Hänestä on tullut kuva, että tekee muka aina sitä mistä jotain toista kehutaan tai alkaa käyttäytyä niin kuin joku toinen jota on kehuttu.
Juuri tämä liikunta, ekana kertoi ettei ole lainkaan liikkuva ihminen, ei kuulu hänen harrastuksiinsa eikä pidä hikoilusta. Noh, sitten kun muut yhdessä sporttasi ja Rosan aamujumppaa kehuttiin alkoikin rakastaa liikuntaa.
Nina on alusta saakka kutsunut kaikkia muruiksi ja rakkaiksi ja nuoria enkeleiksi ja kullaksi ja kun sitä asukkaat piti kivana ja sydämellisenä tapana, alkoi Ukkolakin käyttää samaa puheessaan muille.
Äsken kehuttiin Saran ja Sedun kokkaustaitoja ja Markun ruuanlaittoinnostusta talossa niin jopas Ukkola tykkääkin ruuanlaitosta ja tekee sitä aina kotona, vaikka kertoi ettei koskaan kokkaa kotona, vaan syö ravintoloissa.
Melkoinen tuuliviiri ja muitten matkija. Ei taida niin hyvä itsetunto ollakaan kuin antaa ymmärtää.
Joku muukin huomannut tämän. Oon ihmetellyt, että eikö se itse huomaa tuota itsessään vai onko ihan tietoista. Vähän tullut vaikutelma, että koettaa vimmalla kalastella kehuja ihan millä tahansa, sama onko oma juttu vai toiselta napattu.
Nyt pudotusuhan alla on Aleksi, Sanna, Sara, Petra ja Markku. Minusta Sanna voisi tippua, jotenkin hyvin teennäinen ja todella ärsyttävä puhetapa hänellä. Hän pukeutuu aina liian lyhyisiin hameisiin, jotka ei hänen vartalolleen sovi ollenkaan. Luuleeko olevansa tyttömäinen, mutta onkin tanttamainen. Toivottavasti Petra ja Markku äänestetään jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks inhoatte Saraa? Hän on ollut talossa ihan neutraali, iloinen ja hauska. Ettekö muka ikinä itse lauleskele tai hyräile? Taidatte myös unohtaa että hän on laulaja joten varmaan toi tulee ihan luonnostaan häneltä. Sara ehdottomasti yksi aidoimmista tällä kaudella
Kaukana aidosta. Teennäinen, jatkuvasti joku rooli päällä ja erittäin tietoinen kameroista. Välillä suorastaan esiintyy, mutta selvästi erittäin epävakaa. Onneksi ei ole valinnut ravintola-alaa, sillä parempi kun suuttuessaan tai stressaantuneena pysyy erossa veitsistä. Näkyisipä ne nyrkin iskut koosteessa, vaikka tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä rooli? Kai tiedät että ihmisiä on erilaisia ja jotkut on luonnostaan vähän höpsöjä ja energisiä. Se että sinä olet tylsä jörö ei tarkoita että kaikkien tulisi olla sellaisia. Ja kai huomasit että Hans kehui Saran vartaita ravintolatason vartaiksi. Taitaa tämä palstavihata Saraa ihan vaan siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen
Mulla kanssa tunne, että Ronia ja Pinjaa inhotaan ihan vain periaatteesta, koska ovat nuoria, tubettajia ja tienaavat enemmän kuin moni täällä kirjoittava.
Saraa myös tubettamisen takia inhotaan ja koska on kaunis, itsensä laihduttanut ja laittautuu, miesten mieleen. Kellykin lähti ekana, koska oli kaunis, ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Pahempi tuppisuu on Petra, mutta se ei ulkonäöllä paljoa koreile, on tuommoinen miesmäinen. Sanin ulkonäkö kiusasi monia, jaksoi paneutua liikaa pukeutumiseen ja ulkonäköön.
Ylipainoiset Sanna ja Nina on vissiin helpommin samaistuttavia monelle, samoin ulosottovelallinen tumpelo Aleksi.
Jännä miten toi tubettaminen on niin iso punainen vaate monelle katsojalle, vaikka tubettaminen ja tämä bb-ohjelma on periaatteessa aika lähellä jopa toisiaan...
Isottelija Vala kirjoitti:
Vala pihalle! kirjoitti:
Muut asukkaat välttelee valavuorta kun keskittyy aina vaan kertomaan itsestään ja aina on oikessa, vaikka kaikki tietää mikä on totuus.
Kilpailu telineellä oli kaiken huippu, kusihätä oli nolo keino. Ei vaan raukka kehtanut myöntää, kun on suurennellut niin paljon urheilullaan 🤨Parasta oli kun alkoi neuvomaan Petraa painissa ja tiesi paremmin Aselin Markon painityylistä ja tekniikasta kun Petra.
Ihme tarve koko ajan elvistellä julkkiksilla ja omat urheilusuoritukset on pyöreä 0.
Kuvittelee olevan urheilullinen vartalo, mutta maha on kun tyypillinen suomalaisen miehen kaljamaha.
Tää on kyllä ihan uskomaton heppu. Osaa ja hallitsee ihan kaikki urheilulajit, paininkin paremmin kuin painin maailmanmestari :D
Vierailija kirjoitti:
Valavuori ehdotteli tota strippausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanhan tuo on oma itsensä, samalla tavalla on ja käyttäytyy aina joka paikassa
Sanna jatkoon. Kiinnostava tyyppi ja hänestä paljastuu monia puolia koko ajan. Aito ja selkeäsanainen.
Aleksi viihdyttää jutuillaan ja tuo sisältöä taloon. Avoin ja huomioi muut asukkaat.
Markku, Sara tai Petra saa pudota. Markku pelailee, Sara ylimielinen ja Petra tylsä.
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori ehdotteli tota strippausta
Janne ehdotti.
Parasta oli kun alkoi neuvomaan Petraa painissa ja tiesi paremmin Aselin Markon painityylistä ja tekniikasta kun Petra.
Ihme tarve koko ajan elvistellä julkkiksilla ja omat urheilusuoritukset on pyöreä 0.
Kuvittelee olevan urheilullinen vartalo, mutta maha on kun tyypillinen suomalaisen miehen kaljamaha.