Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Harmittaa hävinneen joukkueen puolesta, toisessa joukkueessa on enemmän niitä jotka toivoisin lähtevän. Varsinki Markun puolesta harmittaa, ku selvästi nyt syyttää itseään tappiosta. Vaikka ilman Markkua noilla eli olisi juuri mitään lautasella. Niin kädettömiä keittiössä suurinosa tuosta joukkueesta.
Ja joku valitti huonosta häviäjästä, munmielestä Markku otti tuon tappion oikestaan niin hyvin ku voi. Tottakai saa ottaa päähän, kuitenki tsemppas omaa jengiä ja onnitteli voittajia. En tiedä miten tuossa pitäisi toimia että olisi hyvä häviäjä.
Minua ihmetyttää miksi vegaani laitettiin jotenkin kokkauksen pomoksi, kun grillattiin kalaa ja kanaa, vai mitä grillasivatkin. Onhan ihan selvä asia ettei papujen syöjä tajua hyvän kalan päälle, esimerkiksi, se maku ja koko elämänkatsomus on niin muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Sara joutaisi pois ensimmäiseksi.Vähän apaattinen ja sutii sitä tukkaansa.Tosiaan kun rupee lauleskelee vai mitä hyräilee pitää laittaa äänet pois.Markku on ihan hauska.Onhan ollut ainakin nauramista tällä kaudella kun Janne oli äitinä.Hienosti heittäytyi roolinsa ja mikä oli myös Niinalta kun rupesi selittää juu ei ne mun juomia ole, ne on kaverin :))).Ne mitkä oli siellä repussa.
peruukki se on. Kuin joku tielle liiskaantunut olisi lätätty päähän.
Naamassa killuu ville valon kalan silmät ja niiden alla mustat kuopat.
Vierailija kirjoitti:
Menköön Pinsku kotiinsa juomaan jääteetä.
Ja Petra kotiinsa pyörittelemään silmiään. Mokomakin tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Roni on ihana kiltti ja kunnollinen, sympaattinen ja suloinen sekä älykäs mies. Lasten suosikki.
Et kai sinä näytä BB-paskaa lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miksi vegaani laitettiin jotenkin kokkauksen pomoksi, kun grillattiin kalaa ja kanaa, vai mitä grillasivatkin. Onhan ihan selvä asia ettei papujen syöjä tajua hyvän kalan päälle, esimerkiksi, se maku ja koko elämänkatsomus on niin muuttunut.
Olisiko Petra Olli ollut parempi kokkaupomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta tänään että Petra heittää todella kankeaa, sarkastista ja hyvää läppää! Harmi ettei kovin usein mutta tuohan heittää loistavaa läpyskää :D
No onhan tuo mainittu ketjussa jo liki viikko sitten että valalla ja petralla on samanlainen ironinen huumoritaju. Heittävät ihan vastaavanlaista herjaa kuin mitä markku ja jannekin, mutta tekevät sen usein pokkanaamalla. Janne ja markku sen sijaan repeää nauramaan usein jo kesken lauseen.
Ja tuo huumori ei tosiaan tunnu aukeavan kovinkaan monelle ketjuun kirjoittavalle vaan nuo jutut otetaan tosissaan ja kumpaakin pidetään ylimielisenä ja töykeänä tyyppinä jolla ei ole ollenkaan sosiaalisia taitoja.
Tarkoitat varmaan sarkastinen, ironista huumoria ei ole puheissa. Ironia on sitä että esim jättää sateenvarjon kotiin, ja juuri tällöin alkaa rankkasade. Ironia on huonolle onnelle nauramista.
Olet ihan kujalla.
"Sanallinen ironia on ilmaisumuoto, jossa todellinen merkitys ja käytetyt sanat ovat ristiriidassa."
Itse olet, ja myös se kuka noin ironian kuvasi. Toihan on nimenomaan SARKASMIN kuvaus.
Sarkasmi ja ironia ovat eri asioita.
Olen huomannut että tällä palstalla ne sotketaan jatkuvasti.
"Sarkasmi on purevaksi ja teräväksi tarkoitettua sanallista ironiaa, ja se koetaan siksi loukkaavaksi ja joskus raivostuttavaksi. Toisin kuin ironia, sarkasmi on aina harkittua ja sillä on selkeä kohde, joka on yleensä ihminen mutta joskus myös esimerkiksi esine tai uskomus.
Sanallinen ironia on ilmaisumuoto, jossa todellinen merkitys ja käytetyt sanat ovat ristiriidassa."
Ei tosiasiat siitä muutu, ettet sinä niitä ymmärrä.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Petra Olli ollut parempi kokkaupomo.
KOKKAUSPOMO.
Mitä enemmän Roni on saanut ruutuaikaa televisiossa, sitä huonommaksi hänen julkisuuskuva on muuttunut.
Minua ottaa päähän, kun olisivat ehkä voittaneet, jos olisivat ehtineet lämmittää sen kastikkeen. Ihmettelin, mitä ihmettä Saran päässä liikkui, kun kaikessa rauhassa kaiveli sitä "kastiketta" siihen samalla tavalla kuin Petra pyörittteli jäätelöpalloa. Eikö tosiaan tullut mieleen, että tämä taitaa olla vääränlaista? Markku huomasi asian 10 sekuntia ennen ajan loppumista ja silloin oli jo liian myöhäistä.
Kyllä nyt pitäis saada noi Markku ja Sara turvaan tuolta häädöstä
Toivottavasti Markku ja Aleksi ainakin pysyvät talossa.
Vierailija kirjoitti:
Sara joutaisi pois ensimmäiseksi.Vähän apaattinen ja sutii sitä tukkaansa.Tosiaan kun rupee lauleskelee vai mitä hyräilee pitää laittaa äänet pois.Markku on ihan hauska.Onhan ollut ainakin nauramista tällä kaudella kun Janne oli äitinä.Hienosti heittäytyi roolinsa ja mikä oli myös Niinalta kun rupesi selittää juu ei ne mun juomia ole, ne on kaverin :))).Ne mitkä oli siellä repussa.
Vanha kansa sanoisi Saran nähdessään, että sinäpä tyttö jolla ei päätä palele.
Markkuko sen lohen ja kastikkeen pilasi vai kuka ne teki? Punasten kanaa Välimäki kehui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän Roni on saanut ruutuaikaa televisiossa, sitä huonommaksi hänen julkisuuskuva on muuttunut.
Ensimmäisenä päivänä ajattelin, että Ronihan on karismaattinen ja Pinja on vetäytyvä mörökölli. Kummastakin oli nimi tuttu, mutta muuten ei ole tullut seurattua näitä sometähtiä.
Nyt on Ronin ja Pinjan osat täysin vaihtuneet.
Pinja on tullut ns. kuorestaan ja vaikuttaa viihtyvän talossa.
Roni on niin hiljainen, että kun hänellä unohtuu mikki puoleksi tunniksi, niin edes BB ei huomaa sitä. Lähestulkoon kaikilla asukkailla on taloudellinen motiivi talossa olemiseen, mutta Ronin kohdalla se jotenkin tuntuu erityisen laskelmoidulta, kun hän puhuu vähän ja silloin kun puhuu, niin kyselee mitä kaupallisia yhteistöitä kenelläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän Roni on saanut ruutuaikaa televisiossa, sitä useammin minä spämmin ronia väheksyviä viestejä.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Markkuko sen lohen ja kastikkeen pilasi vai kuka ne teki? Punasten kanaa Välimäki kehui.
Välimäkihän sanoi, että erot oli hyvin pienet, kummatkin annokset niin hyviä, että näki että joukossa oli ruuanlaittoa harrastaneita asukkaita.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuossa muitakaan vaihtoehtoja ollut. Sarakin sanoi heti että ei osaa tuota grilliä käyttää, vaikka kokkikoulun on 7v sitte käynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Roni on ihana kiltti ja kunnollinen, sympaattinen ja suloinen sekä älykäs mies. Lasten suosikki.
Yhtäkään luettelemaasi ominaisuutta ei ole nähty talossa. Sen sijaan selväksi on tullut, että hän on äärimmäisen tylsä, huumorintajuton, laskelmoiva ja kateellinen.