Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
11461/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedu voitti myös nuorempaansa voimatestissa. Kiinnostavaa, että Koko kansan Sedu on noinkin hyvässä kunnossa ja nuorekas ikäisekseen.

Vanha kettu taktikoi voiton itselleen kisan lopussa, kun vei nuorta juippia 100-0 kuin pässiä narussa. Voitto kuin voitto - ansaittu!

Tää oli just hauska, kun Sedu ehdotti eka kerran tasapelinä alas hyppäämistä kun Markkukin oli vielä mukana, mutta Roni ei suostunut ja paljasti Markun lähdettyä Sedulle, että hän eie luottanut Markkuun ja siksi ei halunnut hypätä. Luotti sit Seduun :D kannattiko??

Ohhoh, eli tuossakin tilanteessa paljasti tuon jatkuvasti vaan paisuvan kateutensa/kaunansa Markkua kohtaan. Tunteekohan nuo jostain toisensa jo ennalta vai onko Markku nyt vaan sijaiskärsijä Ronin huonolle itsetunnolle/koulukiusaamiselle jota edessä päin mielistellään ja ollaan niin kaveria mutta selän takana onkin täysin toinen meno.

Sinänsä kyllä hauska että se on just Roni jolla on vaikeuksia luottaa muihin vaikka itse on kunnon käärme, mutta niinhän sitä sanotaan että toisiakin epäilee siitä mitä itse tekee..

Vierailija
11462/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa ihan huikee grillauskisa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi Ukkola mikään kovin sulava muija oo kyllä, onks se joku autisti vai mitä ihem töksäytyksiä aina?

Mikkonen kysyi Sedun biiseistä ja Sedu kertoi, että 15 kappaletta on valmiina. Mikkonen kysyi millos levy ilmestyy ja Sedu alkaa vastata ettei oo ihan varma mutta ehkä kesäkuussa toinen niin Ukkola kajauttaa väliin: SEDULLA ON HYVÄ ÄÄNI!

Porukka taas toljotti hetken toisiaan :DD

Mitä sitten, vaikka Sanna olisi autistinen? Pitäisikö siitä edelleen tehdä joku numero?

Vetin köökisykolokit.

Vierailija
11464/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jota ärsyttää Petra?

No ei mua ainakaan ärsytä, sekö pitäisi ärsyttää, että on hiljaisempi kuin muut?

Sano vielä kohta, missä niin väitin?

Vierailija
11465/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo niin voimakkaita tunteita että ketään inhoaisin . 

Kiitos kun kerroit. Olenkin jo miettinyt olenko jotenkin poikkeava kun en inhoa ihmisiä eikä erilaiset tavat, ulkonäkö tai äänet ärsytä yhtään.

Mahtaa elämäsi olla tylsää ainakin, kyn kukaan ei koskasn ärsytä.

Sitten vielä katselet ihmiskoe-ohjelmaa, jonka tarkoituksenä on saada ärsytystä aikaan asukkaissa sekä katsojissa, koska se nyt vain kuuluu ihmisyyteen ettei kaikkien kanssa voi tulla iankaiken toimeen, koska jokainen ärsyttää jotain toista, koska ihmiset ON ärsyttäviä.

Eli olet poikkeva, enkä ymmärrä mitä nautintoa saat bb:stä kun kukaan ei ärsytä. 🤔

Mua ei ainakaan oikein oo kukaan koskaan ihan kauheasti ärsyttänyt. On vaan hauska seurata miten ihmiset kehittyy/ muuttuu noin psykologiselta kannalta. Aikoinaan oli parasta  , kun BB.ssä oli ekstrassa psykologit, jotka ruotivat ihmisiä ja heidän käyttäytymistään. Se oli mielenkiintoista.

En ymmärrä kaltaistasi, joku ruuvi puuttuu ihmiseltä jos kukaan ei koskaan ärsytä.

ei oo niin vahvoja tunteita tuntemattomia kohtaan, en oo itkekään täydellinen, ei oo kukaan 

Mulla on vahvoja tunteita.

Silti tosi vaikea ärsyttää pelkällä toisen olemuksella.

Ehkä osaan niin hyvin pitää itseni erillisenä muista.

Olen erillinen. Muut on mitä on. Ja olkoon.

Se ei vaikuta siihen mitä minä olen.

Mua ärsyttää se jos joku huutaa kirosanoja jatkuvasti niin, että kuulen ne. Se on häiritsevää ja luo negatiivista, aggressiivista tunnelmaa. Huonoa käytöstä.

Muuten olkoon erilliset tyypit mitä on. Se on niiden juttu.

Oliko tämä nyt jonkun teinin filosofiaa. :D Erilliset tyypit... Juu u. Minä kyllä ärsyynnyn useimmista ihmisistä, siksi viihdynkin parhaiten yksin, ja minulla on myös krooninen verenpainetauti ja mt-lääkitys. BB:tä katson siksi, että kierolla tavalla kuitenkin saan virtaa siitä, että minua alkaa ärsyttää.

Jotkut ihmiset tarvitsevat arkkivihollisen, noustakseen sängystä aamuisin, minä taidan olla sellainen. IRL elämässä ei sellaista ole nykyään, onneksi edes bb:stä löytyy.

Vierailija
11466/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedu voitti myös nuorempaansa voimatestissa. Kiinnostavaa, että Koko kansan Sedu on noinkin hyvässä kunnossa ja nuorekas ikäisekseen.

Vanha kettu taktikoi voiton itselleen kisan lopussa, kun vei nuorta juippia 100-0 kuin pässiä narussa. Voitto kuin voitto - ansaittu!

Tää oli just hauska, kun Sedu ehdotti eka kerran tasapelinä alas hyppäämistä kun Markkukin oli vielä mukana, mutta Roni ei suostunut ja paljasti Markun lähdettyä Sedulle, että hän eie luottanut Markkuun ja siksi ei halunnut hypätä. Luotti sit Seduun :D kannattiko??

Ohhoh, eli tuossakin tilanteessa paljasti tuon jatkuvasti vaan paisuvan kateutensa/kaunansa Markkua kohtaan. Tunteekohan nuo jostain toisensa jo ennalta vai onko Markku nyt vaan sijaiskärsijä Ronin huonolle itsetunnolle/koulukiusaamiselle jota edessä päin mielistellään ja ollaan niin kaveria mutta selän takana onkin täysin toinen meno.

Sinänsä kyllä hauska että se on just Roni jolla on vaikeuksia luottaa muihin vaikka itse on kunnon käärme, mutta niinhän sitä sanotaan että toisiakin epäilee siitä mitä itse tekee..

lopeta nyt herranjestas tuo sairas fantasiointi. Jostain ohimenneestä läpästä nyt kehittelet tällaisia taustatarinoita. 

Vierailija
11467/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni taitaa ollakin hyvä ihmistuntija. Markku on aika käärmes.

Vierailija
11468/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jannen tiimi häviää. Mikkola tai jompikumpi tubettajista kotiin.

Vierailija
11469/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänimiehet taas hereillä. Viisi minuuttia kuuntelimme Markun vaatteiden suhinaa ja kaikkien muiden mikrofonit olivat mykkinä. 

Vierailija
11470/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi Jannen jatkuva pelleily. Ei osaa edes pukea.

Vierailija
11471/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi haluaa pizzaa eikä mitään hedelmiä!

Mitä ihmettä noi tekee 10kg hedelmillä, se on vain rasite. Hyvin harva edes tykkää hedelmistä.

Ois vaikka perunoita ja porkkanoita mieluummin.

Hyvin harva edes tykkää hedelmistä?? Puhutko noista talon asukkaista siis, joista jokainen on joka päivä harmitellut kun ei ole hedelmiä eikä marjoja saatavilla.

Pizzaboi Allukin veti kiireesti 8 pussia karkkia, 6 sipsiä ja kokonaisen banaanin nopeasti niitten päälle, kun muille oli vain puolikkaat.

Mistä karkeista ja sipseistä puhut`Minä puhuin hedelmistä. Mitä ihmettä ne tekee 10kilolla hedelmiä. Olisi mieluummin vihanneksia ja marjoja.

Olen eri, mutta sinullehan vastattiin: jokainen asukas on joka päivä harmitellut ettei heillä ole hedelmiä ja marjoja saatavilla. Siksi.

En ole sellaista valitusta kuullut.

No millasia hedelmiä saivat sitten? Tuskin marjoja saavat, kun puhuttiin hedelmistä. Marjoissa sentään olisi joku järki, niitä voi lisätä ruokaankin.

Vierailija
11472/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Ninasta ja mielestäni vaikuttaa oikeasti mukavalta ihmiseltä vaikka onkin välillä hölö. Toivottavasti pysyy talossa kauan vielä!

Vierailija
11473/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podcastissa sanottiin, että Ninan mikki on välillä hiljennetty ?

Onko totta ?

Miksi ne ylipäätään roikottaa Ninaa mukana? Harmi että voitti koskemattomuuden, olisi voinut tippua Rosan sijaan tai viimeistään eilen Sanin sijasta, hänet on jo niin nähty.

Vierailija
11474/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi Jannen jatkuva pelleily. Ei osaa edes pukea.

Eikö? Miten minusta hänellä on aina ollut vaatteet hyvin puettuna.

Vierailija
11475/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeille sotamaalaus? Kuulostaa hygieeniseltä. 

Vierailija
11476/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Pinsku pärjää. En näe 24/7

Tärkein tieto on, että Pikku Pinsku joukon nuorimpana on hyvin sopeutunut pinnasänkyyn. 😄

https://postimg.cc/6yWPfZ5M

Vierailija
11477/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kanna minut molskille apinanainen"

Vierailija
11478/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SALAISUUDET AA AA

Vierailija
11479/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo niin voimakkaita tunteita että ketään inhoaisin . 

Kiitos kun kerroit. Olenkin jo miettinyt olenko jotenkin poikkeava kun en inhoa ihmisiä eikä erilaiset tavat, ulkonäkö tai äänet ärsytä yhtään.

Mahtaa elämäsi olla tylsää ainakin, kyn kukaan ei koskasn ärsytä.

Sitten vielä katselet ihmiskoe-ohjelmaa, jonka tarkoituksenä on saada ärsytystä aikaan asukkaissa sekä katsojissa, koska se nyt vain kuuluu ihmisyyteen ettei kaikkien kanssa voi tulla iankaiken toimeen, koska jokainen ärsyttää jotain toista, koska ihmiset ON ärsyttäviä.

Eli olet poikkeva, enkä ymmärrä mitä nautintoa saat bb:stä kun kukaan ei ärsytä. 🤔

Mua ei ainakaan oikein oo kukaan koskaan ihan kauheasti ärsyttänyt. On vaan hauska seurata miten ihmiset kehittyy/ muuttuu noin psykologiselta kannalta. Aikoinaan oli parasta  , kun BB.ssä oli ekstrassa psykologit, jotka ruotivat ihmisiä ja heidän käyttäytymistään. Se oli mielenkiintoista.

En ymmärrä kaltaistasi, joku ruuvi puuttuu ihmiseltä jos kukaan ei koskaan ärsytä.

ei oo niin vahvoja tunteita tuntemattomia kohtaan, en oo itkekään täydellinen, ei oo kukaan 

Mitä helvettiä se täydellisyyteen liittyy, kun toiset ihmiset ärsyttää. On HYVIN epänormaalia jos kaikista ihmisistä vain ajattelee aina neutraalisti, eikä kukaan koskaan ärsytä mitenkään.  Ihmisellä on joku häiriö aivoissa, jos ei mistään häiriinny.

On ihan luonnollista että toiset ihmiset saattavat ärsyttää, ei se ole mikään pahuuden tai huonouden merkki, hyvänen aika. 

No itse en viitsisi seurata koko ohjelmaa jos kaikki ihmiset vain ärsyttäisi ja toisaalta vielä oikein kaivamalla kaivaisin jokaisesta jotain negatiivista jota voisin sitten rääpiä tässä keskustelussa.

Paljon mukavampaa seurata tuota ryhmädynamiikkaa ja sen kehittymistä positiivisen kautta. Ihmiset on erilaisia ja se on oikeasti rikkaus. Ei mikään piirre ole syy nälviä ja pilkata etenkään kun kukaan ei tuolla ole toisia kohtaan ilkeä. Jokaisella on heikkoutensa ja vahvuutensa kuten ihan jokaisella meistä.

Vierailija
11480/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat sormina, vai sormet varpaina

Ketju on lukittu.