Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
11261/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo Sannan hameet ja mekot nousee persiistä uhkaavan ylös välillä. Tuo on kyllä hankala vartalonmalli pukea, jos haluaa samalla esitellä varsin sutjakkaita sääriä. Itse pitäisin suosiolla hieman pitempihelmaisia hameita, ei olisi niin hompsuisen oloista kuin mitä se nyt vähän on. Vaatteet näyttävät sinänsä kalliihkoilta ja ihan hyvälaatuisilta, mutta silti Sannasta jää sellainen hompsantuu -vaikutelma.

Taitavat Ukkolan harrastukset liittyä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön tai keittiöhommiin.  Ja ihan hyvä niin, jokainen paneutukoon niihin asioihin, joista tykkää.

Ei tarvitsis edes olla pidempiä mekkoja, vaan eri mallisia ja eri materiaalia.

Esim. suora helma, vaikka sellainen perus trikoomekko näyttäis vähän pidempänäkin hyvältä ja olis paljon parempi tuolle vartalotyypille.

Nuo on sellaisia navettamekkoja mitä nyt käyttää. Sanna näyttäis oikeasti paljon paremmalta sellaisessa Kim Kardashian-mallisessa trikoomekossa. Vaikka ois se neuletakkikin päällä.

Itseasiassa nuo mekot on juuri niitä mitä tällä palstallakin neuvotaan (ylipainoisia) rintavia omppuja hankkimaan eli on kietaisumallia ja empire-leikkausta sekä panostettu säärien näkymiseen.. Niiden kun on väitetty niin taikovan vyötärön esiin kuin piilottavan ylimääräiset kilotkin ja samalla ohjaavan katseen huikeisiin sääriin.

Itse samaa mallia olevana olen useammankin kerran kommentoinut ettei nuo empire-linjat eikä kietaisumekot toimi ollenkaan, mutta alapeukkuja on sadellut ja vänkäystä kuinka kyllä kaikki tyylioppaat ja pukeutumisneuvojat on ihan samoilla linjoilla että kietaisumekko sopii kaikille..

Sanna ei ole omppu-vartaloinen, hänellä on lihaisat muodokkaat jalat, eikös ompuilla on suorat tikut, joihun liha ei tartu.

Tolla on joku muu malli.

Vierailija
11262/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä vähä rakastunut keittiö-Markkuun 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11263/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon Jannen joukkueen voittoa.

Komppaan.

Vierailija
11264/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Markun pitäny oikeasti gakea master cheffiin BBn sijasta, ku näyttä tuo kokkaus olevan niin hänen alaansa

Opettele kirjoittamaan stna!!!

😂😂😂😂 widu kun nauran cikana

Vierailija
11265/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ehkä vähä rakastunut keittiö-Markkuun 🥰

Mä oon ehkä vähä rakastunut heittiö-Aleksiin 🥰

Vierailija
11266/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo Sara on noin tumpelo, vaikka on muka joku kokki? 

Vierailija
11267/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Markun pitäny oikeasti gakea master cheffiin BBn sijasta, ku näyttä tuo kokkaus olevan niin hänen alaansa

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
11268/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi Markun jatkuva päteminen kaikessa. Eikö tyyppi osaa yhtään relata, hirvee suorittaja. Lisäksi hän on täysin huumorintajuton ja vakavailmeinen tyyppi. Ei jatkoon.

Vierailija
11269/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähä mitä tosta tulee, toisessa joukkueeaaa Markku ainoa joka osaa edes käyttää koko grilliä. Sara toki varmasti osaa kokata, ku koulut käynyt mitta grilli eri asia.

Toisella puolella ainaki Sedu ja Janne osaa näppärästi käyttää grilliä.

Kyllähän kokkikoulun käynyt grillata osaa. Vartaita ja lohta grillataan kasviksineen joka ravintolassa.

Eikö BB-Paula ollut käynyt jonku kokkikoulun ja hän ei ainakaan osannut tehdä mitään ruokaa?

Vierailija
11270/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen joukkueessa parempi yhteishenki, mutta pallo aika hukassa. "Kuka teki sinappikastikkeen? Ei kukaan!" 😅

Vierailija
11271/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi taas kuiskii "muistakaa ollaan suorassa lähetyksessä, tää on viihdettä, ne kattoo et miten me toimitaan eri tilanteissa et aletaanko tääl vääntää asioista vai onks meil kivaa"

Vierailija
11272/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markun tiimissä hyvän näköistä safkaa, varmaan aika selkeä voitto illalla.

Vierailija
11273/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quot5e=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis Markku nykyään tekee sit työkseen?

Opiskelee lentäjäksi, mut kai se jotai duuniaki tekee ku kuitenki verotettavia tuloja iha mukavasti.

eikö yksi ammateista ollut kirvesmies, onko tehnyt mainoksia jne

Mr. Tokmanni

Ei ole Markku Mr. Tokmanni. Käypä katsomassa se mainos nyt uudelleen ja vähän tarkemmin.

Siinä on sen Uusi Päivä-sarjan näyttelijä. Eikä ole kyllä tippaakaan samannäköinen kun Markku.

Mutta ei yllätä, melkoisia puusilmiä näyttää tätä BB:tä seuraavissa olevan muutenkin.

Ette sitten vitsiä ymmärtäneet 🙈

Vierailija
11274/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Jannea lukuunottamatta kaikki mun suosikit on tuossa joukkueessa. 

Vierailija
11275/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi Markun jatkuva päteminen kaikessa. Eikö tyyppi osaa yhtään relata, hirvee suorittaja. Lisäksi hän on täysin huumorintajuton ja vakavailmeinen tyyppi. Ei jatkoon.

Seuraatko ollenkaan ohjelmaa? Näillähän on kokkikilpailu ja Markku on kapteeni, joten siksi on nyy pomo. Ja kokoajanhan nuo kyselee Markku miten tää Markku entä tää Markku mihin tää

Vierailija
11276/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurat kun toinen ei osaa kirjoittaa, no mikäpä siinä.

Vierailija
11277/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin BB-podcastin nyt jo "vanhaa " jaksoa, niin kuten täälläkin mainittu niin kylläpä tosiaan Tonille teki hyvää olla tässä formaatissa. 

Oli myös hauska miten kehui Petraa ja oli tehnyt hänestä tarkkanäköisiä havaintoja. Minäkin uskon, että Petralta voi keittäessään tulla napakkaa kommenttia, vaikka tarkkailija on tähän asti ollutkin. 

Hän myös toivoi Petran voittavan.

Vierailija
11278/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei oo tainnut sitten amiksen kokata. 

Vierailija
11279/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Jannea lukuunottamatta kaikki mun suosikit on tuossa joukkueessa. 

Saran voisi suosiolla tiputtaa.

Vierailija
11280/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis hermo tuolla kokatessa. Stanan tunarit. 

Ketju on lukittu.