Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mä oon ehkä vähä rakastunut keittiö-Markkuun 🥰
Vierailija kirjoitti:
Toivon Jannen joukkueen voittoa.
Komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Markun pitäny oikeasti gakea master cheffiin BBn sijasta, ku näyttä tuo kokkaus olevan niin hänen alaansa
Opettele kirjoittamaan stna!!!
😂😂😂😂 widu kun nauran cikana
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä vähä rakastunut keittiö-Markkuun 🥰
Mä oon ehkä vähä rakastunut heittiö-Aleksiin 🥰
Siis miten tuo Sara on noin tumpelo, vaikka on muka joku kokki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Markun pitäny oikeasti gakea master cheffiin BBn sijasta, ku näyttä tuo kokkaus olevan niin hänen alaansa
🤣🤣🤣🤣🤣
Mua ärsyttää toi Markun jatkuva päteminen kaikessa. Eikö tyyppi osaa yhtään relata, hirvee suorittaja. Lisäksi hän on täysin huumorintajuton ja vakavailmeinen tyyppi. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähä mitä tosta tulee, toisessa joukkueeaaa Markku ainoa joka osaa edes käyttää koko grilliä. Sara toki varmasti osaa kokata, ku koulut käynyt mitta grilli eri asia.
Toisella puolella ainaki Sedu ja Janne osaa näppärästi käyttää grilliä.Kyllähän kokkikoulun käynyt grillata osaa. Vartaita ja lohta grillataan kasviksineen joka ravintolassa.
Eikö BB-Paula ollut käynyt jonku kokkikoulun ja hän ei ainakaan osannut tehdä mitään ruokaa?
Jannen joukkueessa parempi yhteishenki, mutta pallo aika hukassa. "Kuka teki sinappikastikkeen? Ei kukaan!" 😅
Aleksi taas kuiskii "muistakaa ollaan suorassa lähetyksessä, tää on viihdettä, ne kattoo et miten me toimitaan eri tilanteissa et aletaanko tääl vääntää asioista vai onks meil kivaa"
Markun tiimissä hyvän näköistä safkaa, varmaan aika selkeä voitto illalla.
Vierailija kirjoitti:
[quot5e=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis Markku nykyään tekee sit työkseen?
Opiskelee lentäjäksi, mut kai se jotai duuniaki tekee ku kuitenki verotettavia tuloja iha mukavasti.eikö yksi ammateista ollut kirvesmies, onko tehnyt mainoksia jne
Mr. Tokmanni
Ei ole Markku Mr. Tokmanni. Käypä katsomassa se mainos nyt uudelleen ja vähän tarkemmin.
Siinä on sen Uusi Päivä-sarjan näyttelijä. Eikä ole kyllä tippaakaan samannäköinen kun Markku.
Mutta ei yllätä, melkoisia puusilmiä näyttää tätä BB:tä seuraavissa olevan muutenkin.
Ette sitten vitsiä ymmärtäneet 🙈
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Jannea lukuunottamatta kaikki mun suosikit on tuossa joukkueessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää toi Markun jatkuva päteminen kaikessa. Eikö tyyppi osaa yhtään relata, hirvee suorittaja. Lisäksi hän on täysin huumorintajuton ja vakavailmeinen tyyppi. Ei jatkoon.
Seuraatko ollenkaan ohjelmaa? Näillähän on kokkikilpailu ja Markku on kapteeni, joten siksi on nyy pomo. Ja kokoajanhan nuo kyselee Markku miten tää Markku entä tää Markku mihin tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurat kun toinen ei osaa kirjoittaa, no mikäpä siinä.
Kuuntelin BB-podcastin nyt jo "vanhaa " jaksoa, niin kuten täälläkin mainittu niin kylläpä tosiaan Tonille teki hyvää olla tässä formaatissa.
Oli myös hauska miten kehui Petraa ja oli tehnyt hänestä tarkkanäköisiä havaintoja. Minäkin uskon, että Petralta voi keittäessään tulla napakkaa kommenttia, vaikka tarkkailija on tähän asti ollutkin.
Hän myös toivoi Petran voittavan.
Sara ei oo tainnut sitten amiksen kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Jannea lukuunottamatta kaikki mun suosikit on tuossa joukkueessa.
Saran voisi suosiolla tiputtaa.
Mulla menis hermo tuolla kokatessa. Stanan tunarit.
Sanna ei ole omppu-vartaloinen, hänellä on lihaisat muodokkaat jalat, eikös ompuilla on suorat tikut, joihun liha ei tartu.
Tolla on joku muu malli.