Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aleksi ottanut markun oppipojakseen, illalla luennoi sille pitkään bisnesasioista, nyt aamulla huudellut katsomaan sitä ja tätä.. ja tuo markku tuntuu siihen jotenkin liimaantuneenkin ihan omatoimisesti.
Siinä oikein kaksi kaljupäätä, ei takaapäin erota kumman nuppi tutisee kulloinkin. Kamalan näjöistä, kuin jotain venäläisiä vankeja, kasvattaisivat tukan.
Eilen illalla kyllä Markku mun mielestä aika hyvin haastoiki nuita Aleksin juttuja, ei todellakaan niele kaikkea Aleksin sanomisia, sen kyllä huomaa. Mun mielestä Aleksi hengailee aina vähän sen tyypin kans kuka jaksaa millonki kuunnella se tarinoita.
Tai sitten ihan vaan tasapuolisesti juttelee kaikkien kanssa. Erikoista muutenkin, että ihan normaali keskustelu vääntyy joksikin erikoiseksi "haastamiseksi" jota sitten kehutaan kuinka kyllä nyt markkukin niin mainiosti löi allulle luun kurkkuun.. Samoin jo vääristeltiin se sedun ja allun eilisiltainen keskustelukin siihen muotoon, että allu vih¤isi ninaa eikä ymmärrä miksi se ei putoa. Alluhan päinvastoin tuossakin kehui ninaa kuinka se on parantunut hänen silmissään..
Tuolla talossa allu on ihan tykätty kuin kuka tahansa muukin ja sopii porukkaan. Jos se oikeasti olisi noin kamala mitä täällä väitetään ja muut suunnilleen juoksisi sitä karkuun niin kyllä se silloin olisi nimetty putoamisäänestykseen kunnon äänivyöryllä. Sen sijaan nuo on tuolla aikuisia ihmisiä ja ymmärtää ettei kaikki ole samanlaisia vaan jokainen on hyvä just omana itsenään eikä ketään syrjitä tai kiusata/haukuta. Sitä ei tee tuolla edes tämä palstalaisten inhoama allu.
Allu yhtyi Sedun kehuihin Ninasta. Allu aloitti että onpa nyt kun ei tuokaan putoa pois, johon Sedu, että en yhtään ihmettele, on parantanut koko ajan talossa. Ja Allu heti joo on parantanut kyllä koko ajan. Siihen Sedu, että tänäänkin sillä leikkasi tosi hyvin ja onhan aiemminkin jopa voittaja ollu pudotuksissa ja Allu että niin joo niin onkin ollut.
Mitähän tapahtuisi, jos taloon saapuisi joku toinen koomikko, esim. Ilari Hämäläinen, ja toinen kokkaustaitoinen, esim. Kape Aihinen :D Kapellakin on sellaiset mielipiteet, että voisi löytää yhteisen sävelen helposti ainakin Valan, Sedun ja Sannan kanssa. Lisäksi Kape on turkulainen ja kova jääkiekkomies.
Miika Nousiainen tai Tuomas Kyrö olisi ihana lisä taloon.
On 2 ihan eri Big Brotheria tällä hetkellä:
A) 24/7 missä saa todenmukaisen kuvan talosta, tapahtumista, ihmisistä, puheista ja teoista. Toki häiritsee vain 2 livekameraa ja puheet ovat välillä sekavaa älämölöä.
B) joka iltaiset ohjelmat. Joissa pääpaino tuntuu olevan juontajissa ja vieraissa ei niinkään edellisen päivän tapahtumissa. Se mitä näytetään talon elämästä on välillä sellaista editointia että asioista saa ihan eri käsityksen kuinka se todellisuudessa meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku BBtä kattoo riittävän kauan, nii jokainen tyyppi alkaa ärsyttään tai vähintään kyllästyttään.
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.Sanna on poikkeus. Hänestä paljastuu koko ajan kiinnostavia puolia.
Minusta näistä kaikista paljastuu koko ajan uusia ja kiinnostavia puolia. Kenestäkään en kaikkea ole tiennyt, mitä ovat talossa kertoneet tai osanneet. Oikein hyvät asukasvalinnat.
Veikkaan, ettei taloon tule yhtäkään uutta asukasta. Ehkä joku artisti tulee tunnin musakeikalle, tms.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä Sania, tykkäsin sen jutuista. Oli koko ajan pilkettä silmäkulmassa, rento tyyppi. Olisin Sania ennen häätänyt Ninan, Ronin, Pinjan ja Petran.
Harmi ettei Sanilla ollut taustalla toimivaa "ryhmää", joka olisi pitänyt mukana talossa... Muilta asukeilta tuollainen tod.näk. löytyykin - tosin Janne etenee hyvin omilla avuillaan!
Vierailija kirjoitti:
On 2 ihan eri Big Brotheria tällä hetkellä:
A) 24/7 missä saa todenmukaisen kuvan talosta, tapahtumista, ihmisistä, puheista ja teoista. Toki häiritsee vain 2 livekameraa ja puheet ovat välillä sekavaa älämölöä.
B) joka iltaiset ohjelmat. Joissa pääpaino tuntuu olevan juontajissa ja vieraissa ei niinkään edellisen päivän tapahtumissa. Se mitä näytetään talon elämästä on välillä sellaista editointia että asioista saa ihan eri käsityksen kuinka se todellisuudessa meni.
Tätähän se on ollut joka ainoalla kaudella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aleksi ottanut markun oppipojakseen, illalla luennoi sille pitkään bisnesasioista, nyt aamulla huudellut katsomaan sitä ja tätä.. ja tuo markku tuntuu siihen jotenkin liimaantuneenkin ihan omatoimisesti.
Siinä oikein kaksi kaljupäätä, ei takaapäin erota kumman nuppi tutisee kulloinkin. Kamalan näjöistä, kuin jotain venäläisiä vankeja, kasvattaisivat tukan.
Eilen illalla kyllä Markku mun mielestä aika hyvin haastoiki nuita Aleksin juttuja, ei todellakaan niele kaikkea Aleksin sanomisia, sen kyllä huomaa. Mun mielestä Aleksi hengailee aina vähän sen tyypin kans kuka jaksaa millonki kuunnella se tarinoita.
Tai sitten ihan vaan tasapuolisesti juttelee kaikkien kanssa. Erikoista muutenkin, että ihan normaali keskustelu vääntyy joksikin erikoiseksi "haastamiseksi" jota sitten kehutaan kuinka kyllä nyt markkukin niin mainiosti löi allulle luun kurkkuun.. Samoin jo vääristeltiin se sedun ja allun eilisiltainen keskustelukin siihen muotoon, että allu vih¤isi ninaa eikä ymmärrä miksi se ei putoa. Alluhan päinvastoin tuossakin kehui ninaa kuinka se on parantunut hänen silmissään..
Tuolla talossa allu on ihan tykätty kuin kuka tahansa muukin ja sopii porukkaan. Jos se oikeasti olisi noin kamala mitä täällä väitetään ja muut suunnilleen juoksisi sitä karkuun niin kyllä se silloin olisi nimetty putoamisäänestykseen kunnon äänivyöryllä. Sen sijaan nuo on tuolla aikuisia ihmisiä ja ymmärtää ettei kaikki ole samanlaisia vaan jokainen on hyvä just omana itsenään eikä ketään syrjitä tai kiusata/haukuta. Sitä ei tee tuolla edes tämä palstalaisten inhoama allu.
En inhoo alluu, mutta on se kul kiusannu tuolla useampaakin muuta asukasta. Selän takana pahan puhuminen ja irvaileminen on kiusaamista, toisen ihmisen sanomisille ja tekemisille naureskelu ja niiden matkiminen on kiusaamista. Ja ei, kyseessä ei ole kertaakan ollut mikään läppä vaan kiusaaminen.
Mä haluun tilata oman Jannen mun keittiöön höpöttelemään ja lauleskelemaan. 🤩
Äänimiehille vinkiksi. Mikki pois jonkun viheltäessä, surinalaitteen käyttäjältä ja mieluusti myös silloin kun Sara aloittaa ujeltamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun tilata oman Jannen mun keittiöön höpöttelemään ja lauleskelemaan. 🤩
Sama! Yksi Janne minullekin, kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Salakuljettakaa hedelmiä. Miten nämä tehtävät on kuin lapsille tehty. Olisi kiva jos näissä joutuisi käyttämään älyä.
Tuotanto ei kehtaa nöyryyttää noita älytehtävällä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettei taloon tule yhtäkään uutta asukasta. Ehkä joku artisti tulee tunnin musakeikalle, tms.
Miksi oletetaan, että sinne olisi tulossa joku uusi asukas?? Eihän ne tällä tahdilla ehdi pudottaa pois kaikkia siellä nyt oleviakaan niin että finaalissa olisi vain kaksi jäljellä. Varmaan tulee joku isompi pudotus eikä uutta asukasta. Ja artistikin on tainnut joka kaudella olla eli sekin ehkä sit tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä jonkin artistin pitäis tulla tunnin musakeikalle?
En muista kahta edellistä tavis BB kautta. Tuliko niissä kummassakin uusia asukkaita myöhemmin taloon?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuisi, jos taloon saapuisi joku toinen koomikko, esim. Ilari Hämäläinen, ja toinen kokkaustaitoinen, esim. Kape Aihinen :D Kapellakin on sellaiset mielipiteet, että voisi löytää yhteisen sävelen helposti ainakin Valan, Sedun ja Sannan kanssa. Lisäksi Kape on turkulainen ja kova jääkiekkomies.
Miika Nousiainen tai Tuomas Kyrö olisi ihana lisä taloon.
Miika on ihana lisä minne vaan. :)
Sannan äitin puhelimesta on tullut Sannan isälle puhelu yöllä kun se isä ollut Helsingissä Sannan luona, ja se kuolleen äidin kännykkä ollut Oulussa ilman että siihen kukaan päässyt käsiksi.
Ja sama tapahtunut toisellakin kerralla, kun isä ollut Helsingissä Sannan luona, yöllä tullut taas näköpuhelu äidiltä.
Silti Sanna ei usko yliluonnollisiin asioihin, selittää vain että se on joku tekninen bugi, vaikkei puhelinliikkeessäkään sitä ole osattu selittää.
Ninan pitää heti perään kertoa täysin valheelta kuulostava tarina, että hänen äitinsä kännykkä oli soinut joskus pari päivää sen kuoleman jälkeen, vaikka kännykkä ollut kiinni. Ninan silmistä ja eleistä huomaa että toi ei pidä paikkaansa tämä juttu.
Ne muut Ninan kummitusjutut kyllä uskon, mutta tämän selvästi tekaisi, koska halusi Sannan vanavedessä kertoa myös puhelinjutun.
Vierailija kirjoitti:
En muista kahta edellistä tavis BB kautta. Tuliko niissä kummassakin uusia asukkaita myöhemmin taloon?
2019 ei tullut, 2020 tuli 4 uutta kesken kauden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tehtävä, jossa asukkaat jaetaan kahdeksi joukkueeksi.
Kapteeneita ovat: Markku ja Janne
Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.
Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.
Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.
Ei mennyt noin. Markku sai valita Aleksin ja Ninan väliltä ja valitsi Aleksin. Jannelle "jäi" Nina.
Kuinka paljon, asteikolla 1-10, ketuttaa kun sun suosikkiboi Allu jäi Sannan ja Ninan taakse?
11. Odotin että Aleksi ois ollu kapteeni tai valittu ekana.
Mulla on ikävä Sania, tykkäsin sen jutuista. Oli koko ajan pilkettä silmäkulmassa, rento tyyppi. Olisin Sania ennen häätänyt Ninan, Ronin, Pinjan ja Petran.