Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Nyt se sedu hiiteen. Loput saa nukuttua
. Jos ne alkaa olemaan ihan väsyneitä zombieita, jutut tyrehtyy täysin. Sani ei vaikuta antavan tuolla yhtään mitään.
Miksei noita oteta jo studioon? Mikä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on täynnä trollaamista. Ärsyttävää.
Jaa... jos kaikki ei ole sun kanssa samaa mieltä, niin se on trollaamista. Okkei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saran taiteilijanimi on Saara, siksi kai Anni sanoo kahdella a:lla.
Saran nimi lausutaan Saara. Hänen taiteilijanimensä on ihan hänen oikea oma nimensä. Uskokaa nyt jo herranjumala.
Kyllä sen taiteilijanimi on Saara. Oikea nimi Sara. Kaksi eri nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on selkeästi panostanut jo ennalta omiin ääniinsä, koska onhan tämä hänelle mainosaikaa. Rahasta ei lie pulaa, joten on ollut varaa laittaa joku läheinen äänestämään. Ei hän oikeasti niin kiinnostava ja suosittu asukas ole, että joka ikinen kerta murskavoitto ääniä. Ja kuinka hän korostaa, miten kovasti "jännittää" häätöäänestyksiä. Läpinäkyvää, epäreilua ja tyhmää.
Eikös Ukkolan mies ole perussuomalaisten toimittaja.
No miten se nyt liittyy mihinkään? Sanna ei ole persu eikä vissiin edes tuon miehen kanssa enää yhdessä.
Kyllä se on sen kanssa edelleen yhdessä mun mielestä, ihan hyvin kirjoittaa se mies suomenuutisissa, ja on ehdokkaana, Helsingissä kai? Samon kuin Sedu. En itse kannata missään nimessä vihreitä, mutta Rosa oli mun mielestä ihan hyvä lisä tuonne taloon, ovat Sannan kanssa kavereita jo ennestään. Ei noi puoluejaot aina estä kaverisuhteita. Sannan puoluekanta taitaa olla sitoutumaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niiltä jo otettu mielialalääkkeet pois?
nina mainitsi omat mielialalääkkeensä, samalla kun kertoi ettei mikael ja matias syö ad/hd lääkkeitä, koska eivät halua.
Vähän epäilen noita poikien lukemattomia diagnooseja ylipäätä. Nina on kuin proxy by munchausen juttuineen.
Todennäköisesti ihan normiheppuja ja sekös Niinaa ärsyttää!
Niinpä. Nina vain haluaa huomiota ja säälipisteitä.
Ihan normaalilta toinen poika vaikutti, katsoin joskus jonkun tubevideonsa. Äiti haluaa antaa heille diagnooseja. Monta jo antanut, on autismia, add:ta, adhd:ta jne.
Aika moni tuosta porukasta lääkkeitä käyttää siihen malliin sönköttävät.
Mikkosen pojat säälittää kun äiti kertoo kaikki julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi te tuota Sedua äänestätte? Möllöttää vain nurkassa mököttämässä.
Sillä on ihan hyviä juttuja silloin kun on äänessä.
Mieluummin Sedun juttuja harvakseltaan kuin Nina Mikkosen juttuja miltei katkeamatta.
Katsotaankohan me samaa ohjelmaa. En ole kuullut Sedulta yhtään viihdyttävää juttua. Juu, on perustellut ravintoloita hohhoijaa..
Eiiiiiiiii. Ennen mainoskatkoa näytti hyvältä.
Ninan pojatko paukuttaa äidilleen nyt urakalla ääniä?
Nyt sanille ja sedulle ääniä. Nina pois piikkipaikalta kuten oli ennen katkoa.
Itse pidän Pinjasta.Saisi olla pidempää talossa.Ihan kiva tyttö.Tuntuu fiksummalta kun Sara.Sara pyörii vaan peilin edessä.
Uskokaa pois, Nina jää. Sais kyllä mennä jo.
Ronin lisäksi ihmettelen, että kuka tuota luolamiesmäistä Petraa äänesti ja miksi.
Tubettajat h ittoon tuolta. Ärsyttää tuo naurettava propellipäähine tuolla tubettaja-Pinjalla. Viime kaudella Kati sai kengänkuvan persuksiin, kun katsojat eivät enää jaksaneet katsoa hänen pellepukuja ja propellilakki oli juurikin yksi niistä naurettavista kostyymeista.
Sedu näyttää ja vaikuttaa pelottavalta ihmiseltä. Itse en näin kolmekymppisenä ujona & introverttinä naisena luulisi viihtyvän lainkaan hänen seurassaan.
Pissipinsku on melkein ketjupolttaja. Kaiken aikaa notkuu sätkä suupielessä ulkona, kun vaan sinne pääsee.