Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mä katson vain 24/7 ja pelkään, että kun ovi seuraavaksi aukeaa, sieltä astelee Nina takaisin taas mitali kaulassa. Argh! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan äänestää tuotanto päättää.
Tämä on katsojien päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Sara katsoo peilistä itseään päivässä. Satoja kertoja.
Ehkä jopa tuhansia!
Vierailija kirjoitti:
Mä katson vain 24/7 ja pelkään, että kun ovi seuraavaksi aukeaa, sieltä astelee Nina takaisin taas mitali kaulassa. Argh! :D
Tätä toivotaan. Ninan juttuja jäisi kaipaamaan.
Onneksi Roni sai jäädä. Laitoin itsekin 100 ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan vee, miten Sara, Pinja ja Petra ja Roni on turvassa. Luulin, että tubettajat katsoo vain tubea ja some, ei telkkua/Ruutua.
Sedu ja Sani ei saa tippua, nyt Nina ulos please!
Tosin veikkaan, että Sedun lähtö päätettiin tuotannossa heti kun uutinen vaaliehdokkuudesta tuli julki.
Ja just tuon vaaliehdokkuuden takia sedun pitääkin jatkaa. Monessakin mielessä. Samoin Sani ansaitsee vielä jatkoa, mutta nina on nyt tosiaan nähty ja varsinkin kuultu. Sillä menee jo liian pitkälle tuo pelaaminen ja paljastelu. Monessakin mielessä. Siitä kärsii jo sivulliset ja syyttömät sekä edesmenneet.
Sedu saisi jäädä. Vanhempi herrasmies. Sani ja Nina jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
pulupentele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä jo keskusteltu edellisellä 500 sivulla, mutta - miksi ihmeessä nuo juontajat puhuu Saarasta, Niinasta, Roosasta? Kuulostaa hitsin juntilta
Ainakin Sara ja Nina ovat sanoneet ihan sen ääneen, että heidän nimensä äännetään Saara ja Niina. Rosasta en tiedä, mutta itse samankaltaisen nimen omaavana en voi sietää sitä, että nimeni äännetään kahdella vokaalilla yhden sijaan.
no se nyt ei ole ääntäjän vika vaan nimen antajan. Mistä kukaan voi tietää lausutaanko just sun nimi Nea vai Neea, Vera vai Veera, Ina vai Iina, Lisa vai Liisa, sara vai Saara, Rosa vai roosa
En minä ole missään kohtaa kritisoinut tässä ketään, tarkoitin vain, että jos ihminen, joka tietää nimeni lausuttavan yhdellä vokaalilla, jatkaa väärin nimen lausumista, niin se on ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Vala on ilman paitaa tosi usein? Ei mikään ihmeellinen vartalokaan ole.
Onhan sillä upeat rinnat!
Lähetystä seuraavat: Sanottiinko asukkaille turvassaolijoiden nimet siinä järjestyksessä missä ne oli tulostaululla? Saiko Vala, Pinja ja Sanna eniten ääniä? Oliko Roni 7. sijalla? Vai oliko satunnainen järjestys?
Vierailija kirjoitti:
BB on vajaiden ihmisten ohjelma
Ei sun ole pakko sitä katsoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ihminen ei tuota usko.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Helpotus oli.
Kuka tuota hevosnasma sannaA laiskaa äänestää.rikkaan perheen pentu.kotons ollu kotiapulainen.ei oppinu kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Vala on ilman paitaa tosi usein? Ei mikään ihmeellinen vartalokaan ole.
Onhan sillä upeat rinnat!
Sarkasmia :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttsa minä vuodenaikana ihminen syntyy, ihan kuin kasikunta ja eläimetkin, kyllä kaikella on omat vaikutuksensa.
Kuukin vaikuttaa nesteisiin, niin meressä, puissa kuin ihmisissä, ei se mitään huuhaata ole vaan fakta.
Tää oli hyvä. Kuullosti ihan oikean mt-tapauksen sönkötykseltä.
Nina kuiskas Sannalle että hänellä on lääkkeet ja fuksian väriset housut jossain, että jos tippuu ni Sanna menis hakemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ihminen ei tuota usko.
Edes kamelinaamaiset?
En kestä. :D