Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Roni ulos tänään moni asukaskin antoi hänelle ääniä viime nimeämisissä.
Vierailija kirjoitti:
.Roni ei toimi muuten kuin 10 min tarkasti leikatuissa videoissa. Livenä ei mitään sanottavaa sisällöisesti. Jää mennen tullen sanavalmiiden karismaattisten tyyppien jalkoihin. Ulos vaan omaan tubekuplaansa
Juu ja niitä videota katsoo vain lapset. BB ei kuitenkaan ole lasten ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivät yhdessä ketä on Suomen seksikkäin mies tai nainen ja Roni back vastasi oman tyttöystävänsä!!
Ei hyvä luoja.Vastasiko Nina seksikkäimmäksi mieheksi Roni Back?
Varsinkin, kun sanottiin ettei omaa puolisoa/kumppania saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaus on vaihtunut ilmavaivakaasuihin, mikä sekin häiritsee nukkumista.
Kaasukammio tästä enää puuttuikin... Kevyttä viihdettä hei!
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmin Mäntylä menossa taloon kun Insta on laitettu yksityiseksi?
Niin onko tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poimittu Ronin ilme kun Markku pelastui. Ajatuskuplassa luki selkeästi voi v.
Jos Roni sais päättää niin Markku ja Janne lähtis tuolta. Sitä vissiin ärsyttää oikeasti hauskat ja karismaattiset ihmiset mitä itse ei ole.
Mua jotenki ärsyttää ku Ronihan bondailee tosi paljon Markun ja Jannen kans, välillä ihan kunnon peräkärrynä. Sitte kuitenki selvästi näkee, että haluais tämän kaksikon ulos että pääsis itse enemmän loistaa huumoriveikkona.
Kelle Roni antoi yhden häätöäänen?Eikös se ole useamman kerran äänestänyt ainakin Sannaa, mutta muistaakseni viimeksi antoi Rosalle äänen (?).
Hankalaa, kun esim. tämä Ronikin varmasti miettii jokaista muuviaan tuolla oman kokonaismaineensa kannalta. Onko esimerkiksi jokin ihan talon ulkopuoliseen elämään liittyvä syy, jonka takia ei halua leimautua Ukkolan puolelle?
Tämä Markku-keissi on hauska, kun se taitaa väkisinkin vähän raottaa tuota pintaa.
Sillä meni pelikirja eilen sekaisin kun Sanna tuli takaisin. Oli ajatellut, että Rosaa kannattaa fanittaa ja Ukkolasta pysyä kaukana, että miellyttäisi katsojia. Samoin Pullin suosio oli hänelle kova paikka.
Juu tämä. Häädetäänkö tuolta siis tänäänkin joku, kun näyttävät kaikki olevan nyt häädössä? Voisi olla hyvä sauma päästä Ronista eroon.
Kaikki paitsi Janne jolla on immuniteetti. Roni joutaa tänään pois, koska on niin kaksinaamainen selkäänpuukottaja eikä tuo taloon oikeasti yhtään mitään.
Toisaalta kyllä ninankin aika talossa on jo loppu, mutta ennemmin nyt kuitenkin roni ulos koska sitä ei kenties asukkaat itse nimeä pudotukseen lainkaan kun on niin näkymätön eli ei sitten lähde tuolta oikein kulumallakaan. Nina sen sijaan saanee ääniä jatkossa asukkailtakin.
Lisäksi jos on päätetty että pudotukset menee tasa-arvoisesti eli nainen-mies-nainen-mies kuten tähän asti niin tänään on miehen vuoro. Roni ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on hyvä tyyppi, mutta ei valitettavasti tiedä muusta kuin painista mitään. Elänyt urheilukuplassa koko ikänsä.
Roni on toinen, joka vaikuttaa eläneen kuplassa.
Hän antaa sellaisen vaikutelman, että hänellä on kovin ohut yleissivistys,
kun osaa tai haluaa keskustella vain muutamista aiheista.
Roni on elänyt koulukiusaamiskuplassa. Hän koki päivittäin koulussa kiusaamista, väkivaltaa ja porukasta eristämistä. Ihmetteli lukiossa että eikö kaikkia muita olekaan hakattu koulussa. Koulukiusaaminen jättää aina jälkensä, ellei jopa tapa.
Miten se liittyy huonoon yleissivistykseen?
Ja luulisi, että kiusaamisen kokenut osaisi olla muita kohtaan empaattisempi, eikä arvostelisi deittikumppaniensa ulkonäköä julkisesti? Roni kehuu todella paljon itseään, mikö särähtää korvaan.Itse puhuit kuplasta ja kerroin missä kuplassa on elänyt. Jokaisella on omat kauneuskäsityksenä ja -ihanteensa, jokainen talossa on kertonut esi mistä tykkää ja millaisesta ei. Aika moni muukin kertoi deittikokemuksistaan jossa vastapuolen ulkonäkö ei ollutkaan odotettu tai sama kuin oli annettu ymmärtää. Muilta se siis on ok, mutta kiusatun pitää tykätä kaikesta? Nimeä ei maininnut eikä haukkunut ketään julkisesti.
Nuoret suomalaiset ovat pääsemässä omien taitojen vähättelystä eroon ja osaavat tuoda esille taitojaan ja osaamistaan ihan eri tavalla kuin vanhemmat sukupolvet ja se on vain hyvä asia. Ei itsensä vähättelyssä ja oman olemisen anteeksipyytelyssä ole mitään hienoa.
Juuri näin. Toiselta asukkaalta kehutaan toimintaa, josta puolestaan toista haukutaan.
Perus mammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poimittu Ronin ilme kun Markku pelastui. Ajatuskuplassa luki selkeästi voi v.
Jos Roni sais päättää niin Markku ja Janne lähtis tuolta. Sitä vissiin ärsyttää oikeasti hauskat ja karismaattiset ihmiset mitä itse ei ole.
Mua jotenki ärsyttää ku Ronihan bondailee tosi paljon Markun ja Jannen kans, välillä ihan kunnon peräkärrynä. Sitte kuitenki selvästi näkee, että haluais tämän kaksikon ulos että pääsis itse enemmän loistaa huumoriveikkona.
Kelle Roni antoi yhden häätöäänen?Eikös se ole useamman kerran äänestänyt ainakin Sannaa, mutta muistaakseni viimeksi antoi Rosalle äänen (?).
Hankalaa, kun esim. tämä Ronikin varmasti miettii jokaista muuviaan tuolla oman kokonaismaineensa kannalta. Onko esimerkiksi jokin ihan talon ulkopuoliseen elämään liittyvä syy, jonka takia ei halua leimautua Ukkolan puolelle?
Tämä Markku-keissi on hauska, kun se taitaa väkisinkin vähän raottaa tuota pintaa.
Sillä meni pelikirja eilen sekaisin kun Sanna tuli takaisin. Oli ajatellut, että Rosaa kannattaa fanittaa ja Ukkolasta pysyä kaukana, että miellyttäisi katsojia. Samoin Pullin suosio oli hänelle kova paikka.
Juu tämä. Häädetäänkö tuolta siis tänäänkin joku, kun näyttävät kaikki olevan nyt häädössä? Voisi olla hyvä sauma päästä Ronista eroon.
Kaikki paitsi Janne jolla on immuniteetti. Roni joutaa tänään pois, koska on niin kaksinaamainen selkäänpuukottaja eikä tuo taloon oikeasti yhtään mitään.
Toisaalta kyllä ninankin aika talossa on jo loppu, mutta ennemmin nyt kuitenkin roni ulos koska sitä ei kenties asukkaat itse nimeä pudotukseen lainkaan kun on niin näkymätön eli ei sitten lähde tuolta oikein kulumallakaan. Nina sen sijaan saanee ääniä jatkossa asukkailtakin.
Lisäksi jos on päätetty että pudotukset menee tasa-arvoisesti eli nainen-mies-nainen-mies kuten tähän asti niin tänään on miehen vuoro. Roni ulos!
Pudotukset eivät voi millään mennä tasa-arvoisesti ainakaan loppuun saakka, koska alkukokoonpano oli 8 naista sekä 6 miestä...
Siitä samaa mieltä, että nyt olisi Ronin aika.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä siitä, että itse Markusta en tiedä edelleenkään yhtään mitään. Niitä muutamia perusjuttujen lisäksi; vegaani, ollut salkkareissa, opiskelee lentäjäksi. Mut silti mun mielestä Markku on yks parhaista asukkaista.
Ja joku sanoi että Markulla ei ole mielipidettä mihinkään, ja mun mielestä taa Markku on välätttänyt aika mielenkiintoisiakin mielipiteitä ja ajatuksia, mutta ei vaan tykkää näitä laukoa yhtä kärkkäästi ja äänekkäästi ilmaan kuin monet muut. Lisäksi tuntuu olevan paljon erilaista nippelitietoa vähän kaikesta.
Siksi haluaisinki et Markku pysyis vielä talossa, että jos siellä porukan pienentyessä tulis jotain uutta.
Markku mukailee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on hyvä tyyppi, mutta ei valitettavasti tiedä muusta kuin painista mitään. Elänyt urheilukuplassa koko ikänsä.
Roni on elänyt koulukiusaamiskuplassa. Hän koki päivittäin koulussa kiusaamista, väkivaltaa ja porukasta eristämistä. Ihmetteli lukiossa että eikö kaikkia muita olekaan hakattu koulussa. Koulukiusaaminen jättää aina jälkensä, ellei jopa tapa.
Ninakin kertoi olleensa koulukiusattu. Pinja somekiusattu. Sanna saanut tappouhkauksia jne. Kaikilla noilla on ollut omat vaikeutensa.
Ronihan kertoi siinä keskustelussa, että joku oli ottanut heidän kodistaan kuvan postiluukun kautta ja lähettänyt sen hänelle myöskin tappouhkauksien kera.
Turha sitä Ronia on nostaa tässä asiassa mitenkään erityisesti esille. Kuten jo aimennin on sanottu, jokaisella on elämässään omat haasteensa ja vastoinkäymisensä. Jotkut vaan pitävät ne yksityisasioinaan, toiset kertovat julkusesti. Molemmat tavat ihan yhtä hyväksyttäviä.
Häh?! Kaikkien muiden kokemasta vainoamisesta ja kiusaamisesta saa puhua, mutta Ronin kohdalla ei saa edes mainita. Minä olen täysin puolueettomasti kommentoinut, tänään eka oli tuo edellinen viestini lisäyksenä noihin tappouhkauksiin yms. Jos et halua vastavuoroisuutta ei kannattane tulla keskustelupastalle, jossa jokaisella on oikeus kommentoida. Relax!
Tympeää tuollainen. En ole ketään kieltänyt keskustelemasta. Viestini liittyi siihen, kun ainoastaan Ronin vaikeudet tuotiin esille.
Tässä viesti, johon minä vastasin:
Ninakin kertoi olleensa koulukiusattu. Pinja somekiusattu. Sanna saanut tappouhkauksia jne. Kaikilla noilla on ollut omat vaikeutensa.
Kommentoin että myös Ronia uhattu tappamisella.
Sinä tunnut koettavan lakaista Ronin vaikeudet maton alle. Varmaan sinulla on syysi. Jatka ihmeessä, minä poistun tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo sepustivat jonkin plakaatin "jyrkkä ei joukkoliikenteelle". Heidän mielestään kannattaa suosia yksityisautoilua?
Aina on näitä katsojia, jotka ei ymmärrä, että jotkut mielipiteet ja roolit saattaa liittyä BB:n antamiin tehtäviin. Jos hetken malttaisi seurata, se varmaan valkenisi.
Tämähän se, mutta kun on ihan pakko päästä öyhöttämään ja haukkumaan noita osallistujia.
Sitten kaltaisensa vasemmanjalan saappaat on komppaamassa kuinka kyllä se vaan on niin tyhmä ja pellekin kun tuolla lailla sanoi tai teki.. Ja kas, näin se vääristely muuttuikin faktaksi ainakin tietyssä porukassa.
Aleksi ei tykkää laihoista eikä lihaviasta naisista, on nk bersemies kuten Tonikin.
Rosan tulot yli 90 000 euroa.
Ronilla firma tuottaa hyvin, lähes 400 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo panta on? Liimattu Valavuoren päähän? No anyway, se on järkyttävä.
Ja mieheni sanoi heti, kun vala luovutti, että eihän mies noin liiku jos on hätä ( eli pidä munistaan kiinni). Jotenkin nolo tapaus tämä vala...
Antakaa nyt sen pannan olla! Kauhea ongelma jostain pannasta!! Ihmiset on niin kapeakatseisia (tylsiä) laumasieluja, heti jos jollain on oma erikoinen tyyli, niin aletaan morkkaamaan.
Niinpä. Parempi pääpanta kuin jalkapanta.
Ei taida Valavuorella se jalkapantakaan kaukana olla, saihan juuri ehdollisen vankeustuomion ja yhteiskuntapalvelusta
No, toistaiseksi mennään pääpannalla.
Roni on harmaankalpea, hiippaileva haamu.
Kukaan ei edes huomaisi, vaikka hän häipyisi talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulisi, että kiusaamisen kokenut osaisi olla muita kohtaan empaattisempi, eikä arvostelisi deittikumppaniensa ulkonäköä julkisesti? Roni kehuu todella paljon itseään, mikö särähtää korvaan.[/quoteMistä sun mielestä kiusatun ois pitäny oppia empatiaa kun ei ole itse koskaan kokenut kuin ulkonäön haukkumista ja hakkaamista?
Ronin käytöksestä kyllä huomaa, ettei ole mitään oppinut omista koulukiusaamiskokemuksistaan. Ennemminkin vaikuttaa siltä, että on kiusattuna saanut todella huonon itsetunnon ja se näyttää vaivaavan edelleen ja siksi käyttäytyy tökerösti, pilkkaa muita yms. Mitähän se sen pilkkaama deittikumppanikin mahtaa miettiä, jos on sattunut kuulemaan/näkemään Ronin retostelun hirveistä tindertreffeistä...
Mistä näitä koulukiusaamista ja väkivaltaa opetuksena pitäviä oikein sikiää?
Ronin treffikumppani ei ollut sama kuin kuvassa. Roni päätti treffit kohteliaasti ja nyt vuosikausia myöhemmin kertoo tapauksesta ja se on sinusta tökerömpää pilkkaa kuin Ronin vuosia kokema haukkuminen suoraan päin naamaa. Omituinen arvomaailma - jotenkin valavuorimainen etten sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulisi, että kiusaamisen kokenut osaisi olla muita kohtaan empaattisempi, eikä arvostelisi deittikumppaniensa ulkonäköä julkisesti? Roni kehuu todella paljon itseään, mikö särähtää korvaan.[/quoteMistä sun mielestä kiusatun ois pitäny oppia empatiaa kun ei ole itse koskaan kokenut kuin ulkonäön haukkumista ja hakkaamista?
Ronin käytöksestä kyllä huomaa, ettei ole mitään oppinut omista koulukiusaamiskokemuksistaan. Ennemminkin vaikuttaa siltä, että on kiusattuna saanut todella huonon itsetunnon ja se näyttää vaivaavan edelleen ja siksi käyttäytyy tökerösti, pilkkaa muita yms. Mitähän se sen pilkkaama deittikumppanikin mahtaa miettiä, jos on sattunut kuulemaan/näkemään Ronin retostelun hirveistä tindertreffeistä...
ei herranjumala, että tuokin suurennellaan ja vääristellään noin. Siinä kerrottiin monista eri catfisheistä ja Roni kertoi oman tarinansa. Meni kuitenkin treffeille ja kertoi vain, että treffit olivat kiusalliset ja siksi halusi pois mahdollisimman pian. Roni ei ole käyttäytynyt tökerösti tai pilkannut ketään sen enempää kuin kukaan muukaan. Paljon pahempiakin tarinoita on tuolla kuultu.
Taitaa olla joku Ronin kiusaaja tai vainoaja ihan itse palstalla tuo edellinen kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronihan kertoi siinä keskustelussa, että joku oli ottanut heidän kodistaan kuvan postiluukun kautta ja lähettänyt sen hänelle myöskin tappouhkauksien kera.
Turha sitä Ronia on nostaa tässä asiassa mitenkään erityisesti esille. Kuten jo aimennin on sanottu, jokaisella on elämässään omat haasteensa ja vastoinkäymisensä. Jotkut vaan pitävät ne yksityisasioinaan, toiset kertovat julkusesti. Molemmat tavat ihan yhtä hyväksyttäviä.
Häh?! Kaikkien muiden kokemasta vainoamisesta ja kiusaamisesta saa puhua, mutta Ronin kohdalla ei saa edes mainita. Minä olen täysin puolueettomasti kommentoinut, tänään eka oli tuo edellinen viestini lisäyksenä noihin tappouhkauksiin yms. Jos et halua vastavuoroisuutta ei kannattane tulla keskustelupastalle, jossa jokaisella on oikeus kommentoida. Relax!
Tympeää tuollainen. En ole ketään kieltänyt keskustelemasta. Viestini liittyi siihen, kun ainoastaan Ronin vaikeudet tuotiin esille.
Tässä viesti, johon minä vastasin:
Kommentoin että myös Ronia uhattu tappamisella.
Sinä tunnut koettavan lakaista Ronin vaikeudet maton alle. Varmaan sinulla on syysi. Jatka ihmeessä, minä poistun tässä vaiheessa.
Parempi niin. Ei täällä kuulu kirjoittaa toisista keskustelijoista. Et tunne muita keskustelijoita, etkä sinä voi toisista ihmisistä tietää "mitään syitä".