Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
On tuo Sedu tylsä. Tikku suussa istuskelee kädet puuhkassa pääsääntöisesti. Todella harkitut liikkeet kaverilla. Laittoi Markun äänestykseenkin koska uskoi tämän olevan turvassa. Sanoi niin itse. Laskelmoi kaikki liikkeensä.
Kieltämättä söi vähän uskottavuutta, kun tajusin Sedun olevan samaan aikaan kuntavaaliehdokkaana. Heittäytymistä ei taida olla luvassa tulevaisuudessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko vammainen olo onko? oletko jotenkin sekaisin oletko? Oletko jotenkin vajaa oletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poimittu Ronin ilme kun Markku pelastui. Ajatuskuplassa luki selkeästi voi v.
Jos Roni sais päättää niin Markku ja Janne lähtis tuolta. Sitä vissiin ärsyttää oikeasti hauskat ja karismaattiset ihmiset mitä itse ei ole.
Mua jotenki ärsyttää ku Ronihan bondailee tosi paljon Markun ja Jannen kans, välillä ihan kunnon peräkärrynä. Sitte kuitenki selvästi näkee, että haluais tämän kaksikon ulos että pääsis itse enemmän loistaa huumoriveikkona.
Kelle Roni antoi yhden häätöäänen?
Ihmeellinen köyhän miehen Selviytyjät tästä on nyt tehty.
roni varmaan käskenyt työntekijöitä äänestämään hänet pysymään talossa firman rahalla
Pieraisin ja nyt koko BB-talo haisee aivan paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Nina on kyl ihanan positiivinen persoona, nauraa joka jutulle
Eli tyhjän/tekonauraja.
Vanhan kansa sanoo: "mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjännaurajasta" Päteeköhän myös naisiin?
Omasta mielestä yksi rasittavimmista piirteistä tommonen tyhjännaureskelu.
Mistä noi Tobleroneja on saaneet, en muista että kauppreissulla tuli
Vierailija kirjoitti:
Markku on kyllä komea mies ja vielä fiksu. Tuollaisia ei ihan hirveästi suomalaisista löydy.
Tulit Vauva-foorumille kirjoittamaan, että suomalaisista miehistä ei juuri fiksuja ja komeita löydy. Kuvailehan itseäsi ihmisenä, älykkyyttäsi ja ulkonäköäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Roni on heti huomenna(?) pudotusäänestyksessä.
Eikö ne oo huomenna pudotuksessa kaikki, koska ei oo ollu nimeämisiä?
Varmaan joo ja yhdellä on sitten immuniteetti. Se ei kuitenkaan ole nina, roni eikä pinksu joten näistä joku (tai vaikka kaksi) huomenna ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin ja nyt koko BB-talo haisee aivan paskalle.
Vierailija kirjoitti:
roni varmaan käskenyt työntekijöitä äänestämään hänet pysymään talossa firman rahalla
Koska eihän kukaan oikeasti voi äänestää Ronia koska sinä et pidä hänestä??
Sedu oli kyllä ihan suvereeni tuossa telinejutussa, kiistaton voittaja.
Nyt niitä ääniä Porkalle ja sassiin. Nyt on kiire!
Roni sanoi että harrastaa painonnostoa? Sillä on varmaan jonkunlaiset piilolihakset sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poimittu Ronin ilme kun Markku pelastui. Ajatuskuplassa luki selkeästi voi v.
Jos Roni sais päättää niin Markku ja Janne lähtis tuolta. Sitä vissiin ärsyttää oikeasti hauskat ja karismaattiset ihmiset mitä itse ei ole.
Mua jotenki ärsyttää ku Ronihan bondailee tosi paljon Markun ja Jannen kans, välillä ihan kunnon peräkärrynä. Sitte kuitenki selvästi näkee, että haluais tämän kaksikon ulos että pääsis itse enemmän loistaa huumoriveikkona.
Kelle Roni antoi yhden häätöäänen?
Eikös se ole useamman kerran äänestänyt ainakin Sannaa, mutta muistaakseni viimeksi antoi Rosalle äänen (?).
Olen samaa mieltä Kimin kanssa siitä, että Valavuorella kestävyys petti, ei virtsarakko.
Mä tykkään Sedun rauhallisesta tyylistä puhua ja olla turhia hötkyilemättä. Tulee itsellekin kiva ja hyvä fiilis. Hyvä esimerkki vastakohdasta on se tinni-anni-duon eka pudotusjuonto josta tuli vaan pahalle päälle itsekin ja oikeasti huono olo. Nyt nämä kaksi on sentään saatu jollain tavalla aisoihin, mutta edelleen tuo kiekuminen ja hönkiminen on tosi raskasta kuunneltavaa.
Luettele kolme Markun mielipidettä mihin tahansa asiaan.