Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko säännöissä kättä irrottaa? Sedu ja Roni jaksoi pisimpään.
Ei saanut, mutta Ronilta irtosi kädet. Eiköhän siinä ole tarpeeksi rangaistusta sääntörikkomuksesta.
Siis millä tavalla irtosi. Voisiko joku nyt kertoa sen kellonajan, jolloin tämä tapahtuu.
En tiedä. Lähinnä kiinostaisi tietää, onko ne saatu liitettyä takaisin ja voiko Roni jatkaa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hauskaa äänestää miehiä äitienpäivänä. Jos nyt ei Ninasta tykkää, niin on tuolla muitakin äitejä.
No just. Silloinhan äänestyksessä ei pitäisi olla kuin sanin ja rosan ninan lisäksi.
Markku on tuolla talossa ollut äidillisempi kuin nuo kolme yhteensä. Ainakin jos äidillisyydeksi mielletään huolehtiminen esim tekemällä ruokaa ja leipomalla sämpylöitä.
Vähän menee maku jos äitienpäivänä nuo juhlistaa jotain lapsetonta mies-äitiä. Oikeiden äitien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tuollainen äitienpäivätehtävä, sehän on selvästi Ninalle räätälöity? Nina jatkuvasti hokee miten äidillinen, tunteellinen ja hoivaava äitihahmo hän on talossa. Varmasti pettyy, jos tittrli menee jollekin muulle. Mä ajattelin äänestää Porkkaa tai Valaa, jotta olisi hauskempi juttu.
Minusta Valavuoren äänestäminen olisi suoraa kettuilua tämän lasten äidille. Aleksihan kertoi että lasten äiti hoitanut aina kaikki kotiasiat ja lasten jutut, hän joskus jotain sporttia. Asuukin eri paikkakunnalla kuin omat lapsensa.
Aleksin kohdalla sekin on vit tuilua jos sanoo hyviä asioita eksästään
Mitähän se olisi jos haukkuisi häntä ?
Ei. Kommntoin että valavuoren äänestäminen olisi kettuilua sen lasten äidille joka on aina hoitanut kaiken yksin.
Onkos petralla ja markuksella säpinääää awwww.. vai onks markku herrasmies ja yrittää saada petran mukaan joukkoon tummaan ja remtoutùun.. mukavan oloinen make.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko säännöissä kättä irrottaa? Sedu ja Roni jaksoi pisimpään.
Ei saanut, mutta Ronilta irtosi kädet. Eiköhän siinä ole tarpeeksi rangaistusta sääntörikkomuksesta.
Siis millä tavalla irtosi. Voisiko joku nyt kertoa sen kellonajan, jolloin tämä tapahtuu.
En tiedä. Lähinnä kiinostaisi tietää, onko ne saatu liitettyä takaisin ja voiko Roni jatkaa talossa.
Hyvä, että saatiin talteen, eikä Niina ehtinyt syödä niitä Ronin käsiä!
Mua on aina huvittanut bb:ssä sellainen ilmiö, että kun asukkaat saavat häätöäänestykseen kammettua ne kaikki rätväkkäimmät asukit ja sitten kun joku niistä häädetään, niin jäljelle jääneet asukkaat alkaa onnitella itsejään, että siis mä luulin, että toi niiku silleen voittais tän kisan, mut se äänestettiin nyt veke, ja mä oon täällä vieläkin. Ja muuta sellaista leijailemista. Ja yleensä leijailija itse on tapettien tapetti.
No kait sä v--ttu oot vielä talossa, kun et ollut häätöäänestyksessä ja se toinen oli. Ja äänestäjät olisivat sata kertaa mieluummin äänestäneet sen tapetin ulos kuivumaan, mutta minkäs teet - yksi bb:n jujuja on nimeämispisteiden antaminen.
Tuli vain taas mieleen, kun Pinsku oli Tonin häädön jälkeen niin pilvissä. Ei sillä, että Toni olisi ollut mitenkään erityisen rätväkkä, mutta olihan hänellä nyt valovuosia paremmat ja hauskemmat jutut kuin tällä Pinskulla, joka on todella lapsellisen tuntuinen jopa ikäisekseen. Söpö tyttö kyllä muuten.
Janne voitaa koko paksan. Noi kuolis nälkään ilman sitä. Go Janne.
Vierailija kirjoitti:
Nina ja Sanna eivät tee mitään ruokien eteen, mutta ovat ensimmäisinä ottamassa.
Ainahan toi Nina on alusta saakka ollu korjaamassa astioita pois pöydästä, pyyhkimässä pöytiä ja tiskaamassa. Jonkunhan sekin on tehtävä. Miksi Ninan pitäisi tehdä kaikki?? Varmaan haukuttaisiin sittenkin että ei anna muiden osallistua.
Sanna on alkanut huushollaamaan oikein emännän ottein kun sai eilen palautetta laiskuudestaan.
Muisti varmaan että samasta syystä putosi myös farmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tuollainen äitienpäivätehtävä, sehän on selvästi Ninalle räätälöity? Nina jatkuvasti hokee miten äidillinen, tunteellinen ja hoivaava äitihahmo hän on talossa. Varmasti pettyy, jos tittrli menee jollekin muulle. Mä ajattelin äänestää Porkkaa tai Valaa, jotta olisi hauskempi juttu.
Minusta Valavuoren äänestäminen olisi suoraa kettuilua tämän lasten äidille. Aleksihan kertoi että lasten äiti hoitanut aina kaikki kotiasiat ja lasten jutut, hän joskus jotain sporttia. Asuukin eri paikkakunnalla kuin omat lapsensa.
Miten Aleksin lasten äiti liittyy tähän ohjelmaan. Jessus, eivätkö ole eronneet jo aikoja sitten, joten miten Aleksin äänestäminen ottaisi kantaa hänen exäänsä.
Kaikki talossa puhutut ja tehdyt asiat totta kai liittyy. Vala itse kertonut ettei hoida mitään kotiasioita eikä tee lasten kanssa muuta kuin sporttaa. Ja tämä on teidän mielestä hienoa. Uskomatonta potaskaa. Olen ihan samaa mieltä edellisen kanssa, silkkaa vittuilua Valan lasten äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sani pessyt meikit ja hiukset? Otsalla kai joku valkki nostamassa tuota tötteröä.
Miksi tämä on jollekulle noin tärkeä juttu?
Eikös ole hyvä että joku huolehtii Sannin ihon kunnosta.
miten se täällä ihmettelemällä paranee?
Mitä väliä? Eikös ihmisillä saa olla omanlaisia mielipiteitä asioista.
Miksi joka asiaan jankutetaan tätä, että saa olla mielipiteitä? Eihän tässäkään ollut minkäänlaista mielipidettä vaan kysyttiin tyhmä kysymys ja sanottiin, että kysymisestä olisi jotain hyötyä.
Mä en taas ymmärrä miksi sä myötäloukkaannut joka asiasta. Rasittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Toi Sani on kyllä niin turha tuolla. Ei mitään sanottavaa.
Petrakin vaan tuijottaa muita, ei puhu mitään.
Pinjassa ei mitään kiinnostavaa, liian nuori.
Roni on tylsä.
Marko myös ääritylsä.
Joo. Marko on kyllä kirjaimellisesti näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Joko sani pessyt meikit ja hiukset? Otsalla kai joku valkki nostamassa tuota tötteröä.
Ei ole pessy kymmeneen vuoteen eikä tule pesemään seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tämä nyt selvä ja voit lakata kysymästä tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pessy kymmeneen vuoteen eikä tule pesemään seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tämä nyt selvä ja voit lakata kysymästä tunnin välein.
Onko Sara pessyt meikkinsä jo pois?
Janne Porkalla ja sillä Selviytyjät-Karoliinalla vois olla yhteinen huumoriohjelma
no sitten olet elänyt ympäristössä missä on vääristyneet käytösmallit. Kyllä kakka kuuluu ruokapöytään.