Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Ukkola ole edes puuroa keittäny...
Iso kattila ja vispilällä vispaa ihan pinnasta 🤣🤣
Ukkola haluais lisätä sokeria joukkoon puuroa keittäessään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku koettaa soseuttaa sauvasekoittimella Ukkolan keittämää klönttipuuroa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sanna kyllä näyttelee Markun kokkikoulussa...
Miks mua naurattaa ajatus et salkkarinäyttelijä opettaa Sanna Ukkolaa keittään puuroa :'D
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala tuota Porkan tarinaa, ei oo paljon arvostettu sotaveteraaneja
Monenlaisia ihmiskohtaloita, myös veteraaneilla. Jossakin vaiheessahan meillä jopa hallituksen taholta sanottiin, että mitäs lähditte. Valtiokonttori on on mielestani hoitanut sotaveteraanien ja lottien asioita hyvin jo vuosikymmenten ajan. Onnellinen hän, jolla on läheisiä jotka hoitavat asioita, mitään ei tarjota, pitää osata anoa. Lisäeläkkeet, kuntoutus ja kodin muutokset yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku koettaa soseuttaa sauvasekoittimella Ukkolan keittämää klönttipuuroa 🤣🤣
Maistuu vähän palaneelta :D No älä, sä vispasit vaan sitä pintaa, et hämmentäny pohjasta
Täällä jauhetaan markusta ja miten ihana se on. Minulle jäänyt ihan näkymättömäksi hahmoksi.
Välillä näkyy taustalla joku venäläisen vangin näköinen kaljupää hämmentämässä kattilaa, se on kai tämä ihkulipihkuli markku.
En huomaisi jos poistuisi.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala tuota Porkan tarinaa, ei oo paljon arvostettu sotaveteraaneja
Monenlaisia ihmiskohtaloita, myös veteraaneilla. Jossakin vaiheessahan meillä jopa hallituksen taholta sanottiin, että mitäs lähditte. Valtiokonttori on on mielestani hoitanut sotaveteraanien ja lottien asioita hyvin jo vuosikymmenten ajan. Onnellinen hän, jolla on läheisiä jotka hoitavat asioita, mitään ei tarjota, pitää osata anoa. Lisäeläkkeet, kuntoutus ja kodin muutokset yms.
Melkein tuli tippa linssiin. Mut onpa Porkka ollu jo pentuna empaattinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuolla yhdellä hattu ja huppu päässä. Miksi?
Kun se on se nelosen oma suosikkityttö.
Minkähän näköistä olisi kun kaikilla olisi hattu silmillä ja huppu päässä aamusta iltaan koko hereillä oloajan?
eikös tuo ukkola ole jotain yli 60v. eikä osaa tehdä yhtään mitään.
olematon akka. huutaa kyllä osaa toisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aivan sairasta tuo tubettajien ja instaajien neuroottisuus näyttökertojen määrästä. Kuulemma oikein hävettää, jos joku video saa vähemmän katselukertoja ja se piilotetaan, ettei sotke tilastoja. Vaikka olisi siis itse tykännyt videosta/kuvasta, se poistetaan, jos saa huonot luvut.
Se on niitten työtä. Toki jokainen koettaa tehdä työnsä niin hyvin kuin mahdollista. He ovat omia pomojaan ja työnantajia, siinä missä sun pomo paikkaa sun heikommat työsuoritukset, he tekee sen tietysti itse omille videoilleen. Ihan perus.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään ikinä keitä puuroa, kun en vaan tykkää siitä. Lapsuudessa tuli syötyä ihan tarpeeksi.
Onko nuo jo syöneet, vai tekeekö ne vasta aamupalaa tähän aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aivan sairasta tuo tubettajien ja instaajien neuroottisuus näyttökertojen määrästä. Kuulemma oikein hävettää, jos joku video saa vähemmän katselukertoja ja se piilotetaan, ettei sotke tilastoja. Vaikka olisi siis itse tykännyt videosta/kuvasta, se poistetaan, jos saa huonot luvut.
Se on niitten työtä. Toki jokainen koettaa tehdä työnsä niin hyvin kuin mahdollista. He ovat omia pomojaan ja työnantajia, siinä missä sun pomo paikkaa sun heikommat työsuoritukset, he tekee sen tietysti itse omille videoilleen. Ihan perus.
Aivan! He ei vaan huvikseen räpsi turistikuvia instaan tai laita videoita tubeen. He tekee työtään, jolla elävät ja elättävät myös muut työntekijänsä. Ja maksavat veronsa.
Tuon Pinskun kanssa ei kyllä pääsis kauheen syvälliselle levelille.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo jo syöneet, vai tekeekö ne vasta aamupalaa tähän aikaan?
Aamupuurolla ja kahvilla, joo. Nukkuivat aika pitkään.
Hassun näköistä, kun Nina ja Roni ovat vierekkäin. Jumalaton pituusero.
En usko Valavuoren juttuja ollenkaan. Jauhaa pa*kaa kun yrittää päteä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Pinskun kanssa ei kyllä pääsis kauheen syvälliselle levelille.
Toisin kuin sinun kanssasi pääsi kun olit 18v.