Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mitä ihmettä.. Eikö muka Titanic ole maailman katsotuin elokuva?
Markku taisi olla taas oikeassa, Wikipedian mukaan Avatar on katsotuin elokuva.
Naurattaa ku Valavuori haluaa et nainen on timmissä kunnossa ja itse näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sedu ja Ressu Redford muistuttavat todella paljon toisiaan, niin olemukseltaan kuin siitä, että ennakkoluulot olivat heitä kohtaan vahvoja. Ja sitten muttuivatkin myönteisiksi.
Ressu oli siis toisessa ohjelmassa, ei nyt tässä.Eikös Ressu ole ihan normaalin pituinen, eikä käytä piilokorkoja?
Ressu on ihan samanlainen puutarhatonttu kuin Sedukin.
Saavatko kuulla lopuksi oikeat vastaukset? Toivottavasti.
Mikä se hatun laskukaava oli
Mä olen ehkä rakastunut Sannaan. Ihan, liikkuva ja eläväinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Markku joku tuotannon palkkaama kokki vai onko ihan taval. asukas.
Tekeekö muutako ruokaa tuol?
Vastailee tietovisan kysymyksiin oikein, siivoaa, juttelee muille, vitsailee Porkan kanssa, jne.
Onko Sania näytetty ollenkaan ilman meikkiä? En ole aamuisin ehtinut katsoa.
Tuli ihan kylmät väreet äsken kun joku imuroi ja kuulin sen imurin hurinan. Tuli kauhukuvat mieleen viime kauden Katista imurin varressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan mekot leventää häntä. pitäis valita toinen malli. Sanilla taas on aina samat pakkelit ja kampaus.
Joo ja pidempi helmakaan ei olisi pahitteeksi.
Toisten vaatteet ei yleensä kiinnosta(laitan sädekehän päähäni😇), mutta haluaisin nähdä Sannalla edes joskus housut jalassa, ja jotkut tavalliset kengät jalassa, ei korkkareita.
Eilen oli väljät sortsit, sekin oli jo todella harvinainen näky.
Minua ärsyttää tommoset 50-luvun mekot, en ymmärrä, miksi se AINA pukeutuu niihin.
Luulis olevan hankalaakin pelleillä mekkojen, korkkarien ja sukkahousujen kanssa alvariinsa.
Kuka tiesi ne ihmisen luut? Oliko se Roni vai Markku?
Kenet ottaisi sänkyyn(fantasia vaan): 1. Sanna 2. Rosa aamujumpan jälkeen 3. Sedu. T.mies-75
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Porkalla vaimoa tms? Mietin vaan, kun sanoi, että kaupassakin hän saattaa haistella jonkun naisen mielenkiintoista feromonituoksua.
On ollut naimisissa yli 30 vuotta. Kai sitä silti nuuhkia saa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hattu maksaa 50 euroa, plus puolet sen kokonaishinnasta. Paljonko hattu maksaa?
100 euroa.
Mikä on hatun kokonaishinta ja millä perusteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan mekot leventää häntä. pitäis valita toinen malli. Sanilla taas on aina samat pakkelit ja kampaus.
Joo ja pidempi helmakaan ei olisi pahitteeksi.
Miten ois housut. Edes kerran. Nyt ei eletä 50-lukua. Ja sillonkin jotkut naiset uskalsi housuja käyttää.
VÄLILLÄ tuo Nina on ok, mutta voi jumalauta kun rakastaa omaa kamalaa ääntään.
Häntäkö ei muka kuunnella? Miten voi olla kuulematta tuota kamalaa raakkumista.
Itse huutaa ja mesoaa muiden puheen päälle, ja loukkaantuu sitten itse jostain mitättömästä. Rasittava akka.
Itse tykkään Sannasta, olkoon vaikka laiska, mutta jotenkin höpsö ja söpö, vaikka onkin oikeasti aika fiksu.
Rosastakin sanoisin söpö, koska aina kun hän on keskipisteenä, hän hymyilee leveästi silmät tuikkien.
On myös hauska.
Sarasta ei sanottavaa. Tylsä.
Sanista ei erityisemmin sanottavaa, ihan ok.
Toni on hauska ja hymyileväinen kaveri.
Valavuori seuramies eikä häpeile sanoa Ninallekkin vastaan. Itse tulisin Valavuoren kanssa toimeen, ei tulisi hiljaista hetkeä. Tosin urheilusta en jaksaisi kauaa höpöttää. On myös kiltti kaikille.
Sedu. Ok tyyppi.
Pinjasta ei hirveästi sanottavaa kuin ei myös Ronistakaan.
Petra ihan hauska myös kunhan vain saisi jutuillensa raon välillä.
Porkka ihan hauska.
Markku on mukava tyyppi. Huomaa, että aidosti kiltti ja huomioonottava ihminen.
En tiedä unohtuiko joku. Jos unohtui, sille on luultavasti syynsä.
Onko Niina ottanut tupla annoksen niitä sen pillereitä vai miten osaa kerrankin olla hiljempaa..vai tuleva häätökö tekee hiljaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Markku taitaa olla niitä miehiä jotka ei huomaa miten paljon Saran tyyppiset naiset tekee ulkonäölleen.
On se tosiaan haasteellista nähdä sinne tänne putoilevia hiustupsuja ja mauttomasti tatuoitua kättä.
Tottakai, koska se on luultavasti pitänyt kirjoittaa selkokielellä, jotta kaikki Persujen puoluejäsenet ja kannattajat ymmärtävät.
Miksi Sedun on ylipäänsä lähdettävä ehdolle? Ainoa ohjelma, jossa on joku tolkku kuulostaa siltä, ettei ole tähänkään ohjelmaan täysin tyytyväinen. Ikään kuin se olisi paras huonoista vaihtoehdoista. Eli sekin on huono. Ei kai silloin kannata lähteä edes ehdolle, jos joutuu tyytymään.