Jokaista oikeasti kahvinjuojaa kohden on nykyään n 10 tissiposkea, jotka
Lurauttavat kahviinsa maitoa.
Olen nykyisessä työyhteisössäni (24 henkeä) ainoa kahvinsa kahvina juova.
Miksi juotte kahvia, jos ette pidä sen mausta?
Kommentit (60)
Jos se jakosuhde sinun mukaasi on 1 mustana 10 maidolla niin se oot sinä, joka kuuluu vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
A.p on taas näitä, kaikki jotka ei tee kuten minä on väärässä tyyppejä. Juo kuule kahvis mustana tai ole juomatta, tuskin sulle kukaan sitä maitoa väkisin kaataa kurkusta.
Itseasiassa ihmiset suorastaan loukkaantuvat kun kysyttäessä vastaan, että otan kahvini mustana, kiitos.
Onpas täällä paljon ihmisiä, jotka pahoittavat mielensä yhdentekevästä asiasta, tuohtuneena kuvitellaan ap:n tunnetiloja ja persoonaa. En olisi uskonut avauksesta, mutta näköjään ihan hyvin trollattu :D
Vierailija kirjoitti:
Jos se jakosuhde sinun mukaasi on 1 mustana 10 maidolla niin se oot sinä, joka kuuluu vähemmistöön.
Mutta maailmalla ( paitsi Amerikassa) asia on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ilman maitoa on kitkerää, tippa maitoa muuttaa sen miellyttävämmän makuiseksi.
Maito on pahaa, kermaa se olla pitää, tai muutoin voi olla vaikka kokonaan ilman.
Kahvi on pahaa jos se on pahaa. Hyvälaatuisista pavuista vastikään jauhettu kahvi sitävastoin ei kaipaa maitoa. Itseasiassa maito pilaa hyvän kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ilman maitoa on kitkerää, tippa maitoa muuttaa sen miellyttävämmän makuiseksi.
Kitkerää? Miksi juot huonolaatuista kahvia? Hapokkuus kuuluu kahviin.
Mitä tummemmaksi paahdettu, sitä kitkerämpi arommi.
Juhlamokka maitolisällä on kaakaota.
Juhla Mokka itsessään on aikamoista lattianpesuvettä...
Jotenkin huvittaa, kuinka kovaa meteliä tuttavapiirissä itsestään pitävät juuri ne tyypit, jotka juo oikeasti vähän kahvia. Joo, päivässä menee se kerskuttu kolme iittalan taikamukillista "kahvia", jossa todellisuudessa on tippa laihaa kahvia per kuppi, seassa jäätävä kolpakollinen maitoa. Sit nää mehustelee, kuinka "oon tämmönen kahvikissa, kofeiinilla käyn". Joo-o.
Sataa kahvinlitkijää kohti on aina muutama, jotka eivät tarvitse riippuvuutta aiheuttavia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahviin kuuluu laittaa maitoa, jos ei kermaa ole saatavilla. Taittaa kahvin kitkerän, pahan maun jokseenkin juomakelpoiseksi!
Höpsis. Hunajalusikallinen kahviin tekee siitä jumalaista. Vain vauvat juo maitoa.
Meillä käy töissä noutokahvipisteellä nistit hakemassa juoksukahveja hunajalla, tursottavat kahvitilkkaan monta lusikallista. Joku on kerran nyysinyt koko hunajaputelinkin.
Jaha joku autisti leikkimässä kahvipoliisia
En laita maitoa kahviin. Laitan kahvia maitoon.
Juhlamokka ei ole enää yhtä hyvää ku 20v sitten
Isoisäni, 90v., sanoo :
On kaksi asiaa jotka nautin paljaana.
Toinen niistä on kahvi.
Kaikki jotka ei syö kanaa raakana on tissiposkia
A.p on taas näitä, kaikki jotka ei tee kuten minä on väärässä tyyppejä. Juo kuule kahvis mustana tai ole juomatta, tuskin sulle kukaan sitä maitoa väkisin kaataa kurkusta.