Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku ajanvaraus terveysasemalle

Vierailija
29.04.2021 |

Olen nyt 6 päivää koittanut soittaa terveysasemalle saadakseni ajan lääkärille. Olen käynyt kuvauksessa ja pitäisi käydä tulokset läpi ja selvittää lääkityksen tarve, kyseessä vielä kiireinen tilanne. Joka kerta luvataan soittaa takaisin, mutta ei ole kuulunut. Tänään koitin soittaa uudestaan, mutta olen jo jonossa.

Netissä ei saa varattua aikaa, koska niitä ei ole vapaana. Viestipalvelun kautta koitin myös, mutta omalla lääkärillä kalenteri täysi ja käski soittaa terveysasemalle. Miten ihmeessä voi olla näin hankalaa!

Tämä vaiva vaivannut 4 kk ja nyt tosiaan epäillään syöpää, siksikin olisi tärkeä päästä pian lääkärille. Joku lääkityskin olisi paikallaan ja olo alkaa olla tuskainen. Päivystyksessä kävin ja sieltä käskettiin varata aika puhelimitse arkisin.

Yksityiselle ei ole varaa mennä, olen ollut ilman töitä nyt 5 kk ja en voi mennä töihin, kun en ole terve. Koska olen keikkatyöläinen, ei työtervryttä ole hoitamaan tätä.

Miten muilla turkulaisilla sujuu lääkärille pääsy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma ja olen käynyt terveysasemalla henkkoht kun puhelimella ei pääse. Ei saa oikein hoidettua etänä ajanvarausta on sitten korona tai ei.

Vierailija
2/5 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti terveysasemalle terveydenhoitajalle ja kerro, että tarvitset ajan asap. Ainakin Helsingissä näin saa vastauksen seuraavana päivänä ja ehdotetun ajan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel! Moni ei pääse ollenkaan lääkäriin ja kermapersus itkee kun ihan melkein viikon jonottaa.

Vierailija
4/5 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel! Moni ei pääse ollenkaan lääkäriin ja kermapersus itkee kun ihan melkein viikon jonottaa.

Jonottaa takaisinsoittoa, jos satuit lukemaan aloituksen.

Lääkäriaika meneekinnsitten varmaan elokuulle.

Vierailija
5/5 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonottaa takaisinsoittoa, jos satuit lukemaan aloituksen.

Lääkäriaika meneekinnsitten varmaan elokuulle.

Entä sitten? Porvarit menee ohituskaistalla yksityiselle ja vinkuu täällä kun julkisella ei saa samaa palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi